۱۳۵۵۰۹۱
۳۰۱۱
۳۰۱۱
پ

زلنسکی از برنامه جدید اوکراین و آمریکا خبر داد

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در سخنرانی ویدیویی خود خطاب به اوکراینی‌ها گفت، قرار است در نتیجه این توافق بلندمدت اوکراین صاحب یک پایگاه صنعتی جدید و شاهد اشتغال‌زایی شود.

دیده‌بان ایران: ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در سخنرانی ویدیویی خود خطاب به اوکراینی‌ها گفت، قرار است در نتیجه این توافق بلندمدت اوکراین صاحب یک پایگاه صنعتی جدید و شاهد اشتغال‌زایی شود.

زلنسکی درباره سفر اخیرش به واشنگتن و دیدارهایش با مقام‌های دولت آمریکا که بعد از شرکتش در نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل رخ داد، گفت: "این یک سفر بسیار مهم به واشنگتن با نتایجی بسیار مهم بود. و یک توافق بلندمدت داشت. ما با یکدیگر همکاری خواهیم کرد تا اوکراین به همراه آمریکا تسلیحات لازم را تولید کند. تولید مشترک آمریکا در حوزه نظامی یک اتفاق تاریخی است."

این اظهارات رئیس جمهور اوکراین در پی تشدید تلاش‌های کی‌یف برای تقویت تولید داخلی تسلیحات تا بیشترین حد ممکن مطرح شدند. ادامه جنگ اوکراین و روسیه برای بالغ بر ۱۹ ماه، تقاضای زیادی برای تسلیحات و مهمات در این کشور ایجاد کرده است.

زلنسکی گفت، وزارت صنایع استراتژیک اوکراین که ناظر بر تولید تسلیحات در این کشور است، با سه اتحادیه که مجموعا نماینده ۲۰۰۰ شرکت نظامی آمریکا هستند بر سر فعالیت‌های آینده در اوکراین توافقات همکاری امضا کرد.

زلنسکی بدون آنکه جزئیات بیشتری درباره توافق با آمریکا بدهد ادعا کرد:‌ "ما در تدارک برای ایجاد یک اکوسیستم دفاعی جدید با آمریکا برای تولید تسلیحات به منظور تقویت هر چه بیشتر آزادی و حفاظت از زندگی با یکدیگر هستیم."

اوکراین وابستگی زیادی به پشتیبانی نظامی غرب پیدا کرده است و زلنسکی و تیمش برای کاستن از این وابستگی، به دنبال اصلاحات در صنایع دفاعی داخلی بوده‌اند.

رئیس جمهور اوکراین پیشتر اعلام کرد، کی‌یف به زودی از یک مجمع بین المللی تولیدکنندگان سلاح میزبانی خواهد کرد و برای این مجمع از شرکتهای متعلق به ۲۰ کشور دعوت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج