اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۷۲۰۶
۱۷۷۰
۱۷۷۰
پ

مردم اروپا در حال تشرف به دین اسلام هستند

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس: دشمن با بسیاری از ارزش‌های انقلاب اسلامی نظیر خانواده مشکل اساسی دارند و در تلاش است تا این بنیان مهم اجتماعی را تضعیف کنند؛ اما با توجه به اهمیت خانواده در دین اسلام، مردم کشورهای اروپایی که دولت‌های آنها تحت‌تأثیر تفکرهای آمریکایی ضد خانواده است نیز این دیدگاه را نپذیرفته و مردمان این کشورها در حال تشرف به دین مبین اسلام هستند.

دیده بان: حجت الاسلام لطف‌الله دژکام ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شیراز بیان کرد: در تمام ادیان الهی به موضوع ظهور امام‌زمان (عج) اشاره شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس اضافه کرد: امامت به‌عنوان اعتقاد رسمی انقلاب اسلامی ایران اعتقادی است که بر این اساس باید در موضوع مهدویت تمام مردم جهان با آن متحد شده و هیچ‌کس نمی‌تواند در این موضوع خدشه‌ای وارد کند؛ زیرا این موضوع مسئله مشترک تمام ادیان الهی است.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌ها در جمهوری اسلامی ایران بر این اساس استوار است که بتوان آینده‌ای روشن برای انقلاب اسلامی ایران و جهان ساخت.

حجت الاسلام دژکام خاطرنشان کرد: هدایتگر تمامی جوامع اسلامی امام‌زمان (عج) است و در ایران نیز نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای وظیفه هدایتگری جامعه اسلامی را بر عهده دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در خطبه‌های سیاسی نمازجمعه شیراز نیز گفت: در سوره «فتح» به وظایف مردم در قبال پیامبر (ص) اشاره شده که از جمله وظایف مردم در قبال پیامبر مکرم اسلام (ص) می‌توان به ایمان به خداوند و رسول خدا (ص) اشاره کرد.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین موضوعی که در ایمان به خدا و رسول خدا (ص) اشاره شده دشمنی با دشمنان خداوند است؛ ازاین‌رو باید مسیر خود را از کشورهایی که رابطه با دشمن را عادی‌سازی می‌کنند، جدا کرد.

 دژکام افزود: دشمن با بسیاری از ارزش‌های انقلاب اسلامی نظیر خانواده مشکل اساسی دارند و در تلاش است تا این بنیان مهم اجتماعی را تضعیف کنند؛ اما با توجه به اهمیت خانواده در دین اسلام، مردم کشورهای اروپایی که دولت‌های آنها تحت‌تأثیر تفکرهای آمریکایی ضد خانواده است نیز این دیدگاه را نپذیرفته و مردمان این کشورها در حال تشرف به دین مبین اسلام هستند.

حجت الاسلام دژکام تأکید کرد: خانواده مهم‌ترین بنیان اجتماعی است و دشمن در تلاش است تا این بنیان را دچار خدشه کند؛ ازاین‌رو تمام آحاد جامعه مکلف‌اند تا شرایط را برای حفظ و حراست از بنیان خانواده فراهم کنند.

به گفته این مقام مسئول طرح «خانواده متعالی» دو سالی است که در فارس تدوین شده ولی تاکنون این طرح اجرایی نشده؛ ازاین‌رو اگر مشکلات مالی در این بخش وجود دارد باید در جریان سفر ریاست‌جمهوری تسهیلات لازم در این بخش تأمین شود.

امام‌جمعه شیراز در خصوص مشکلات اجتماعی در استان فارس نیز تأکید کرد: باید معضلات اجتماعی در استان فارس و شهر شیراز با دقت ویژه‌ای پیگیری شده تا بتوان عامل اصلی این مشکلات را در جامعه شناسایی و برطرف کرد تا این گونه مشکلات در سومین حرم اهل‌بیت (ع) رخ ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج