۱۳۵۷۹۶۵
۴۸۴۹
۴۸۴۹
پ

محتوای حمایت‌شده

اندولیفت شکم چیست و چگونه انجام می‌شود؟

اندولیفت شکم یکی از روش‌های از بین بردن چربی موضعی شکم است که امروزه به یکی از روش‌های مرسوم برای تناسب اندام به شمار می‌رود. برای آشنایی بیشتر با این جراحی در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

روش اندولیفت شکم یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای لیفت و کاهش چربی موضعی در منطقه شکم است. این روش از دستگاه اندولیفت بهره می‌برد که توانایی ذوب کردن چربی‌های اضافی زیر پوست را دارد. افرادی که می‌خواهند شکم خود را جمع‌تر کنند و چربی موجود در این ناحیه را کاهش دهند، می‌توانند از این روش نیمه تهاجمی بهره ببرند.

به علاوه، اندولیفت شکم در مقایسه با روش‌های جراحی تهاجمی، کمترین مخاطره و زمان نقاهت را به همراه دارد. این روش به طور کلی شامل ذوب کردن چربی‌های زیر پوست با استفاده از لیزر وو سپس چربیهای ذوب شده به مرور از بدن دفع می‌شوند. در ادامه به بررسی عملکرد دستگاه اندولیفت و مزیت‌های آن می‌پردازیم.

برای مشاوره دکتر میراحد موسوی همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۹۵۲۳۶

۰۹۱۲۸۵۰۷۲۶۶

اندولیفت شکم چیست؟

اندولیفت شکم یک روش ترکیبی است که از دستگاه لیزر اندولیفت برای جوان‌سازی پوست و کاهش چربی موضعی در ناحیه شکم استفاده می‌کند. این روش نه تنها به رفع چین و چروک‌های پوست کمک می‌کند، بلکه می‌تواند چربی‌های زیر پوست شکم را نیز بهبود ببخشد.

چربی‌های موجود در ناحیه شکم معمولاً به سختی آب می‌شوند و از این رو روش‌های مختلفی برای کاهش آن‌ها استفاده می‌شود. اندولیفت با استفاده از تکنولوژی لیزر، چربی‌های زیر پوست شکم را ذوب کرده و پوست را جوان‌تر و لیفت می‌کند.

این روش نه تنها نتایج سریعی ارائه می‌دهد بلکه نیاز به زمان نقاهت کمتری نیز دارد؛ بنابراین، اندولیفت شکم یک روش موثر و مناسب برای کاهش چربی موضعی در ناحیه شکم است که به ترکیبی از جوان‌سازی پوست و کاهش چربی زیر پوستی می‌انجامد.

اندولیفت شکم چیست و چگونه انجام می‌شود؟

مزایای اندولیفت شکم

برای آشنایی بیشتر با جراحی اندولیفت شکم بهتر است برخی از مزایای این روش را مورد بررسی قرار دهید و با کاربردهای جراحی ابدولیفت آشنا شوید:

  • جوانسازی پوست شکم همزمان با رفع چربی موضعی

با از بین رفتن چربی‌ها، عضلات و پوست شکم دچار تضعیف و افتادگی می‌شود. این مشکل می‌تواند ظاهر بدن شما را به شکل قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد. جراحی اندولیف توانایی این را دارد که علاوه بر از بین بردن چربی‌های موضعی به پوست بدن آسیبی نرساند و همچنین به جوانسازی آن نیز کمک کند.

  • عدم نیاز به بستری و بیهوشی عمومی

یکی از مهم‌ترین مزایای جراحی اندولیف عدم نیاز به بستری شدن و بیهوشی عمومی است. همانطور که احتمالا میدانید استفاده از بیهوشی می‌تواند برای سلامت شما مضر باشد و جراحی اندولیفت بدون استفاده از داروی بیهوشی از این خطرات جلوگیری می‌کند.

  • بهبودی سریع و دوره نقاهت کوتاه

معمولا در جراحی‌های زیبایی بیمار بعد از انجام جراحی نیازمند گذراندن یک دوره نقاهت طولانی مدت است اما جراحی اندولیفت با داشتن دوره نقاهت کوتاه مدت می‌تواند یک جراحی مفید باشد.

  • کم بودن تعداد جلسات درمان

تعداد جلسات درمانی نکته مهمی در جراحی‌های زیبایی است. تعداد جلسات بالا می‌تواند فرایند درمان را برای بیمار سخت کند اما جراحی اندولیفت با تعداد جلسات کمتر بسیار سریع‌تر به نتیجه می‌رسد.

  • دقت بالای دستگاه اندولیفت در رفع چربی های موضعی

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم جراحی اندولیفت استفاده از دستگاه مخصوص این این جراحی است که با دقت و ظرافت بسیار زیاد چربی‌های موضعی را از بین می‌برد و درصد خطای بسیار کمی دارد.

  • عدم ایجاد برش و زخم در پوست شکم

بسیاری از افراد بعد از انجام جراحی‌های زیبایی نگران اسکارها و جای زخم‌ها بعد از جراحی هستند. این نگرانی در جراحی اندولیفت اهمیت چندانی ندارد  چرا که این جراحی بدون ایجاد برش و زخم انجام می‌شود.

  • نداشتن مراقبت های پیچیده بعد از انجام

بعد از انجام جراحی اندولیفت نیاز به مراقبت‌های پیچیده بعد از جراحی نیست و همین مورد می‌تواند خیال شما را بعد از جراحی آسوده کند.

  • هزینه کمتر نسبت به روش‌های دیگر لیفت شکم

با یک بررسی ساده می‌توانید تشخیص دهید که هزینه جراحی اندولیف شکم به نسبت سایر روش‌ها بسیار مناسب‌تر است که همین مورد یک نکته طلایی در جراحی اندولیفت است.

اندولیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟

قبل از انجام جراحی اندولیفت شکم باید بدانید برای این جراحی گزینه مناسبی هستند یا خیر. در ادامه به برخی از افرادی که برای انجام جراحی اندولیفت شکم مناسب هستند را معرفی می‌کنیم:

  • افرادی که چربی‌های موضعی در ناحیه شمکم دارند.
  • افرادی که روش‌های لاغری مختلف را امتحان کرده و به نتیجه نرسیده‌اند.
  • افرادی که نمی‌توانند از داروی بیهوشی استفاده کنند.
  • افرادی که مشکل قلبی ندارند.

اندولیفت شکم چگونه انجام می‌شود؟ (ﻋﻤﻠﻜرد دستگاه)

دستگاه اندولیفت شکم یک تکنولوژی لیزر نیمه تهاجمی است که برای ایجاد اثر لیفتینگ و کاهش چربی موضعی در ناحیه شکم به کار می‌رود. این دستگاه با استفاده از امواج لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر، به وسیله میکروفیبرهای نازک به ضخامت ۲۰۰ تا ۶۰۰ میکرون، امواج لیزر را به بافت زیر پوستی منتقل می‌کند.

علاوه بر ذوب کردن چربی‌های زیر پوست، این تکنولوژی تاثیری در اسکلت پروتئینی بافت دارد. دستگاه اندولیفت به کمک امواج لیزر به نحوی عمل می‌کند که به تأثیرگذاری بر اسکلت پروتئینی و بافت‌های زیر پوستی پوست می‌پردازد. پوست از سه لایه اپیدرم، درم و هیپودرم تشکیل شده است و درم و هیپودرم لایه‌های زیرین پوست را تشکیل می‌دهند. این دستگاه امواج لیزر را به لایه‌های درم و هیپودرم انتقال می‌دهد.

در این لایه‌های پوست، بافت‌های پیوندی، کلاژن، چربی‌ها، عروق خونی و اعصاب وجود دارند. امواج لیزر اندولیفت به انتخاب متخصص به بافت‌های مورد نظر تابانده می‌شوند. این امواج لیزر علاوه بر ذوب کردن چربی‌ها، باعث تحریک تولید کلاژن در بدن می‌شوند.

این ساخت دوباره کلاژن باعث رفع چین و چروک پوست و بهبود انسجام پوست می‌شود. به این دلیل، اندولیفت به عنوان یکی از روش‌های مؤثر در درمان چین و چروک پوست و کاهش چربی موضعی شناخته می‌شود.

اندولیفت شکم چیست و چگونه انجام می‌شود؟اندولیفت شکم چیست و چگونه انجام می‌شود؟

مراقبت های لازم بعد از اندولیفت شکم

بعد از انجام جلسه درمانی لیفت شکم، برای حفظ بهتر نتایج و جلوگیری از عوارض جانبی، نکاتی را در نظر بگیرید. این نکات عبارت‌اند از:

  • در مورد داروها: تا ۳ روز پس از جلسه، از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مثل وارفارین و آسپرین خودداری کنید. همچنین، هر دستوری که پزشک متخصص می‌دهد را رعایت کنید.
  • دخانیات و الکل: بهتر است برای ۷۲ ساعت پس از جلسه از مصرف دخانیات و نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید.
  • کمپرس یخ: برای کاهش تورم در ناحیه تحت درمان، می‌توانید از کمپرس یخ بر روی پوست استفاده کنید. این کار به تسکین تورم و تسکین درد کمک می‌کند.

با این توصیه‌ها و راهنمایی‌های پزشک متخصص، می‌توانید عوارض جانبی را به حداقل برسانید و نتایج مطلوب‌تری از جلسه درمانی لیفت شکم بدست آورید.

اندولیفت شکم چیست و چگونه انجام می‌شود؟اندولیفت شکم چیست و چگونه انجام می‌شود؟

عوارض اندولیفت شکم

دستگاه‌های اندولیفت، جزء روش‌های کم عوارض برای جوانسازی پوست و رفع چربی‌های بدن محسوب می‌شوند. اما به دلیل اهمیت مسائل بهداشتی و ایمنی، اهمیت مراجعه به کلینیک‌های زیبایی معتبر و تحت نظر پزشکان متخصص در انجام این روش‌ها بسیار بالاست.

پزشکان متخصص در کلینیک‌های معتبر به تجربه و دانش خود اعتماد دارند تا این روش‌ها را با حداقل عوارض جانبی و بهداشتی انجام دهند. برای افرادی که ممکن است بعد از جلسه درمانی تورم یا قرمزی روی پوستشان ایجاد شود، این تأثیرات معمولاً موقت بوده و در عرض چند روز از بین می‌روند و پوست به حالت طبیعی بازمی‌گردد

اندولیفت شکم چیست و چگونه انجام می‌شود؟

نتایج اندولیفت شکم چه زمانی مشخص می شود؟

نتایج جلسه درمانی با دستگاه اندولیفت شکم، بستگی به عوامل متعددی از جمله وضعیت پوستی فرد، میزان افتادگی پوست، وضعیت بدنی و سن بستگی دارد. عموماً اثرات اولیه این درمان در زمان کوتاهی پس از جلسه مشهود می‌شوند، اما برای دستیابی به نتایج دائمی و مطلوب‌تر، نیاز به تکمیل یک دوره درمانی  است.

پزشکان متخصص در کلینیک‌های زیبایی معتبر به هر فرد نیازهای خاصی را توصیه می‌کنند و جلسات درمانی را بر اساس این نیازها تنظیم می‌کنند. بنابراین، مشاوره با پزشک و ارائه اطلاعات دقیق از مهم‌ترین مراحل قبل از شروع این درمان محسوب می‌شود.

همچنین این روش مناسب هم برای آقایان و هم بانوان است و می‌تواند در ترکیب با سایر روش‌های درمانی مورد استفاده قرار گیرد تا به نتایج بهتری دست یافته شود.

اندولیفت شکم در چند جلسه انجام می شود؟

بسیاری از متخصصان بر این باورند که جراحی اندولیفت شکم در طی یک جلسه دو ساعته به نتیجه می‌رسد اما باید گفت این شرایط برای همه یکسان نیست و ممکن است فراند اندولیفت به دو جلسه نیز برسد.

هزینه اندولیفت شکم 

باید بدانید هزینه اندولیفت تحت تاثیر عوامل مختلفی است که این عوامل شامل تخصص پزشک، کلینیک مورد نظر و تعدا جلسات می‌باشد. با این حال به طور کلی می‌توان حدس گفت هزینه اندولیفت در سال 2024 حدودی از 12 میلیون تا 30 میلیون تومان متغیر است.

سؤالات متداول

برای بررسی بیشتر اندولیفت شکم بهتر است برخی از سوالات متداول در این زمینه را مورد بررسی قرار دهیم:

آیا اندولیفت شکم فقط برای بانوان انجام می شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت جراحی اندولیفت برای تمامی افرادی که از چربی موضعی شکم رنج می‌برند قابل انجام است و این جراحی ارتباطی با جنسیت افراد ندارد.

کاربرد اندولیفت بعد از ساکشن شکم

معمولا بعد از لیپوساکشن شکم ، پوست تا حدودی ناهموار میشود. با استفاده از اندولیفت میتوانیم این ناهمواریها رو رفع کنیم و پوست شکم را سفت کنیم در نتیجه افتادگی پوست شکم هم رفع میشود.

آیا بعد از اندولیفت شکم، چربی های موضعی باز میگردند؟

احتمال بازگشت چربی‌های شکم بعد از اندولیفت بسیار کم است اما غیر ممکن نیست. به دلیل همین احتمال کم پیشتر متخصصان بر این باورند که بعد از انجام اندولیفت شکم پیروی از یک رژیم غذایی مناسب می‌تواند بسیار مفید باشد.

هرجلسه اندولیفت شکم چند ساعت طول می کشد؟

جلسه اندولیفت به شکل متوسط 1الی2 ساعت زمان می‌برد.

سخن پایانی

امروزه تناسب اندام و زیبایی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. بسیاری از افراد برای دستیابی به اندامی ناسب به انواع روش‌های رایج جراحی رو می‌آورند که علاوه بر خطراتی که این‌گونه جراحی‌ها دارند، میبایست هزینه‌های زیادی را نیز متقبل شوند. استفاده از روش های نیمه تهاجمی همانند اندولیفت شکم می‌تواند جایگزین مناسبی باشد.

اندولیفت شکم روشی که با استفاده از لیزر بدون شکافتن پوست، با صرف هزینه‌ی کمتر بدون بیهوشی کامل، شما را به تناسب اندام می‌رساند. بعد از مدت کوتاهی هم بدون گذراندن دوران نقاهت به زندگی عادی و کار خود مشغول خواهید شد. 

اندولیفت شکم چیست و چگونه انجام می‌شود؟

دکتر میر احد موسوی - جراح و متخصص پوست، مو و زیبایی

  • اندولیفت
  • تزریق چربی
  • تزریق ژل و تاکس
  • کاشت مو
  • لیزر موهای زائد

برای مشاوره و نوبت دهی کلیک کنید.

اندولیفت شکم چیست و چگونه انجام می‌شود؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۹۵۲۳۶

۰۹۱۲۸۵۰۷۲۶۶

اندولیفت شکم چیست و چگونه انجام می‌شود؟

نمونه خدمات را از اینستاگرام دنبال کنید.

@dr_mousavi_ahad

اندولیفت شکم چیست و چگونه انجام می‌شود؟

شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بلوار نورانی، پلاک 26، طبقه چهارم، واحد 7

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج