۱۳۵۸۰۹۲
۴۷۳۵
۴۷۳۵
پ

ماجرای اتهام قتل شوهر برای زن خیانتکار

پسری که با زنی خیانتکار رابطه داشت ادعا می‌کند این زن قاتل شوهرش است اما متهم اصلی مدعی است جرمی در این زمینه مرتکب نشده است.

اعتماد آنلاین: پسری که با زنی خیانتکار رابطه داشت ادعا می‌کند این زن قاتل شوهرش است اما متهم اصلی مدعی است جرمی در این زمینه مرتکب نشده است.

ماجرای اتهام قتل شوهر برای زن خیانتکار

 

پسر جوانی مدعی است زنی که با او رابطه پنهانی داشت عامل مرگ شوهرش است اما متهم اصلی این ادعا را قبول ندارد. 3 ماه بعد از مرگ مرموز مردی 37 ساله،‌ خانواده او با طرح شکایتی مدعی شدند فرزندشان به مرگ طبیعی نمرده بلکه به قتل رسیده است. این خانواده گفتند متوجه شده‌اند عروس‌شان با پسری رابطه پنهانی دارد و به احتمال زیاد این دو نفر مرتکب قتل شده‌اند.

طرح این شکایت پرونده را وارد فاز جنایی کرد و بازپرس محمد مهدی براعه پس از بررسی‌های قضایی دستور بازداشت دو مظنون را صادر کرد.

اعضای خانواده متوفی در این مرحله گفتند: سه ماه قبل پسر 37 ساله‌ ما توسط همسر 31 ساله‌اش به نام مهناز به بیمارستان برده شد، او گفت حال پسرمان در اثر مصرف مشروب بد شده‌ است. اقدامات پزشکی انجام شد اما پسر ما جان سالم به در نبرد. ما هم با توجه به گفته‌های عروسمان که به او اعتماد داشتیم و همچنین مدرک پزشکی، باور کردیم مرگ پسرمان همانطور که او گفته اتفاق افتاده است؛ اما حالا چیز‌های جدید فهمیده‌ایم و می‌دانیم عروس‌مان، با پسر جوانی به نام حبیب ارتباط دارد که ارتباط آنها به قبل از فوت پسر ما مربوط است به همین دلیل احتمال می‌دهیم این زن با همدستی پسر جوان یا به خاطر او پسر ما را کشته باشد.

در پی طرح این شکایت مهناز گفت: من و شوهرم 15 سال قبل دوست شدیم و بعد از یک هفته ازدواج کردیم، الان هم یک پسر نوجوان داریم. شوهرم مشروب مصرف می‌کرد و قبلاً هم چند بار حال بد شده بود تا اینکه سه ماه قبل حالش بدتر از دفعات قبل شد، او را به بیمارستان بردیم و فوت شد. شوهرم بداخلاق بود و دست بزن داشت. من چند بار درخواست طلاق کردم اما مخالفت می‌کرد، چون مهریه‌ام 500 سکه بود.

این زن آشنایی با حبیب را انکار نکرد و گفت: یک بار که سوار خودرویی شده بودم با راننده آن آشنا شدم و سر صحبت باز شد. به او گفتم شوهرم دست بزن دارد و آن پسر هم پیشنهاد طلاق داد که گفتم شوهرم مخالف است؛ اما رابطه‌ خاصی بین من و آن راننده نبود و فقط چند بار با هم بیرون و کافی‌شاپ رفتیم. رابطه ما در همین حد بود. الان هم خانواده شوهرم چون من مهریه‌ام را اجرا گذاشته‌ام این موضوع را مطرح کرده‌اند.

پسر جوان نیز گفت: من مجرد هستم و با این زن رابطه‌ خاصی ندارم. با او فقط کافی‌شاپ رفتیم و دور زدیم. ارتباط دیگری وجود نداشت و یکدفعه هم رابطه قطع شد و از او بی‌خبر شدم و بعد فهمیدم که شوهرش فوت شده و مهریه‌اش را اجرا گذاشته است، خودش گفت شوهرش مشروب خورده و فوت کرده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج