اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۹۵۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بلیت فروشی برای دیدن قطعه هنرمندان؟!

خبر ساخت موزه و شهرک تلویزیونی را اولین بار از زبان معاون سیما شنیدیم؛ این خبر شاید دیگر تازگی نداشته باشد، اما اکنون پس از گذشت چند ماه از گفته‌ی معاون ضرغامی، هنوز خبری جدید در این زمینه اعلام نشده است.

خبرگزاری ایسنا: خبر ساخت موزه و شهرک تلویزیونی را اولین بار از زبان معاون سیما شنیدیم؛ این خبر شاید دیگر تازگی نداشته باشد، اما اکنون پس از گذشت چند ماه از گفته‌ی معاون ضرغامی، هنوز خبری جدید در این زمینه اعلام نشده است.

تاکنون هنرمندانی نظیر سید ضیاالدین دری (کارگردان کلاه پهلوی و کیف انگلیسی)، عبدالرضا اکبری (بازیگر)، محمود فلاح (تهیه‌کننده «مختارنامه») و ... در گفت‌وگوهایی مجزا نظراتشان را درباره ساخت موزه و شهرک تلویزیونی اعلام کرده‌اند.


امین زندگانی یکی دیگر بازیگرانی است که تجربه حضور در کارهای تاریخی تلویزیون را داشته است. او ساخت موزه و شهرک تلویزیونی جهت حفظ و نگهداری آثار و همچنین داشتن لوکیشنی ثابت برای ساخت کارهای تاریخی‌ را مثبت تلقی کرده و می‌گوید: در وهله‌ی اول باید تاریخ معاصرمان را برای انجام این اقدام خوب بشناسیم.

بلیت فروشی برای دیدن قطعه هنرمندان؟!

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی، در توضیح مطلب بالا عنوان کرد: مطمئنا این اتفاق تاثیر خوبی به همراه خواهد داشت اما اینکه چطور تاریخ را نگاه کنیم، مهم است. به نظرم اگر قرار است کلنگ ساخت موزه و شهرکی تلویزیونی زمین بخورد، باید تاریخ‌ معاصرمان را هم در آن لحاظ کنیم.

مراقب باشیم بیننده فضای لوکیشن‌ها را حفظ نکند

بازیگر فیلم «ملک سلیمان» سپس با بیان اینکه نباید دکور کارهای تاریخی از دید بیننده تکراری شود، تاکید کرد: اینکه صدا وسیما قصد ساخت شهرک تلویزیونی برای تولید کارهای تاریخی را دارد، اقدام خوب و مثبتی است اما باید در این خصوص به نکاتی نیز توجه داشته باشیم؛ به عنوان مثال در دکور سریال «امام علی (ع)» فیلم و سریال‌های زیادی ساخته می‌شوند و فضا به قدری تکرار می‌شود که ما حتی کوچه و پس کوچه‌های دکور را هم حفظ شویم؛ بر این اساس باید راهکارهایی را برای این اتفاق لحاظ کنیم تا این تنوع از لحاظ معماری و تکنیک سازه در نظر گرفته شود.

زندگانی در عین حال گفت: درخصوص ساخت شهرک تلویزیونی علاوه بر نکاتی که به آنها اشاره شد، لازم است به بحث رفاهی و امکانات هنرمندان و همچنین اقامت آنها نیز توجه شود؛ چرا که معمولا لوکیشن‌های تاریخی خارج از شهر تهران هستند و همین رفت و آمدها علاوه بر خطرهای جاده‌ای زمان زیادی از وقت هنرمندان را می‌گیرد؛ به عنوان مثال برای حاضر شدن بر سر صحنه سریال «مختارنامه» به دلیل اینکه هنوز پل آزادگان راه اندازی نشده بود، ما برای حضور در لوکیشن چیزی حدود ۵ ساعت در مسیر رفت و برگشت به محل لوکیشن بودیم که این تایم، انرژی خیلی بالایی از بازیگران می‌گرفت.

این بازیگر فیلم و سریال‌های تاریخی همچنین اظهار کرد: مسلما داشتن یک محل ثابت برای ساخت آثار تاریخی با امکانات رفاهی و در شأن هنرمندان، امکاناتی است که تاکنون در سینما و تلویزیون غایب بوده است، ولی امیدوارم بهترین شکل ممکن برای این تصمیم اتفاق بیفتد.

بلیت فروشی برای دیدن قطعه هنرمندان؟!

بازیگر نقش مسلم‌ابن‌عقیل در سریال «مختارنامه» در ادامه‌ی صحبت‌هایش درخصوص راه‌اندازی موزه تلویزیون به همگانی بودن این موزه اشاره کرد و توضیح داد: اگر قرار باشد موزه‌ای جهت نگهداری وسایل تاریخی احداث شود، باید در وهله‌ی اول نظم داشته باشد؛ به گونه‌ای که دارای وی آی پی باشد؛ به عنوان مثال قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) که هنرمندان بزرگی در آن به خاک سپرده شده‌اند همگانی است و محدودیتی برای حضور عامه مردم وجود ندارد.

پدرم و خیلی از دوستان عزیزم در این قطعه دفن شده‌اند ولی زمانی که بر سر مزارشان می‌روم همیشه دچار معضل هستم؛ چراکه حداقل ۵۰۰ نفر آدم در آنجا حضور دارند که اصلا من نوعی نمی‌توانم حتی پنج دقیقه با پدرم و دوستانم خلوت کنم، این در حالی است که اگر این قطعه دارای وی آی پی باشد و یا مکانی برای فروش بلیت داشته باشد، مطمئنا این اتفاق نظم بهتری خواهد داشت و از حالت هرج و مرج خارج می‌شود.

ایفای نقش مرد اصیل ایرانی در سریال «همه چیز آنجاست»

زندگانی در بخشی دیگر از گفت‌وگوی خود با ایسنا با اشاره به تازه‌ترین نقشش در سریال «همه چیز آنجاست» یادآور شد: راجع به نقشم در این مجموعه خیلی توضیح نمی‌دهم؛ چرا که معتقدم وقتی سریال پخش شود نقش‌ها هم قطعا تعریف می‌شوند. فقط می‌توانم در همین حد اشاره داشته باشم که در این سریال نقش یک مرد ایرانی اصیل را ایفا می‌کنم که یکسری دغدغه‌ها در زمینه سنت‌ها و فرهنگ‌های اصیل ایرانی دارد که به واسطه این نوع نگاه، اتفاقاتی در مسیر زندگی‌اش قرار می‌گیرد.

بازیگر نقش «مهدی» در سریال جدید شبکه سه در پایان صحبت‌هایش به درام بودن سریال «همه چیز آنجاست» اشاره کرد و گفت: قصه این سریال مثل زندگی خودمان است و غم‌ها و شادی‌ها و حوادث خودش را دارد. «همه چیز آنجاست» داستان نرم، لطیف و ساده‌ای را به تصویر می‌کشد ولی در عین همین سادگی یک پختگی هم به همراه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سه نقطه

      دیگه همینش مونده بود.
      پولیش کنین که دیگه همین رو هم از ما بگیرید واین هنرمندان به فراموشی سپرده بشن...

    • saeed

      آقای زندگانی!
      بهتر یکم فکر کنی بعد حرف بزنی
      بخاطر همین مردم که شما الان به اینجا رسیدید....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج