۱۳۶۰۰۰۲
۴۴۵۵
۴۴۵۵
پ

توصیه یک روزنامه آمریکایی به اوکراینی‌ها

روزنامه واشنگتن‌پست به اوکراین توصیه کرده است که وقتی کی‌یف عزم ادامه دادن نداشته و آمریکا و متحدانش هم در حمایت خود از اوکراین ثابت‌قدم نیستند، بهتر است که این کشور راهی برای حفظ مرزهای کنونی خود پیدا کرده و به جای پس گرفتن مناطقی که از دست داده، غرب را ملزم به ارائه تضمین‌های امنیتی برای حفظ خاک کنونی خود کند.

ایسنا: روزنامه واشنگتن‌پست به اوکراین توصیه کرده است که وقتی کی‌یف عزم ادامه دادن نداشته و آمریکا و متحدانش هم در حمایت خود از اوکراین ثابت‌قدم نیستند، بهتر است که این کشور راهی برای حفظ مرزهای کنونی خود پیدا کرده و به جای پس گرفتن مناطقی که از دست داده، غرب را ملزم به ارائه تضمین‌های امنیتی برای حفظ خاک کنونی خود کند.

به گزارش واشنگتن‌پست، پذیرش این امر برای مردم اوکراین دشوار است، چراکه هریک از آن‌ها کسی را در این جنگ از دست داده است؛ اما جنگ اوکراین به یک جنگ فرسایشی تبدیل شده و دستیابی کی‌یف به تصوری که از پیروزی دارد، دشوار یا حتی غیرممکن خواهد بود.

این روزنامه آمریکایی اظهار می‌کند که «واشنگتن به عنوان حامی اصلی و ابرقدرت پشت این جنگ، می‌تواند مسیر جنگ را به سمت یک توافق صلح هدایت کند که مفاد آن برای هر دو طرف قابل‌قبول باشد.»

این در حالی است که معاون‌اول نخست‌وزیر اوکراین می‌گوید: این جنگ برای روسیه یک انتخاب است؛ برای شرکای ما هم همینطور. آن‌ها انتخاب می‌کنند که در این جنگ شرکت کنند یا نه؛ اما ما هیچ گزینه دیگری پیش رو نداریم، چراکه این یک جنگ وجودی است.

خبرنگار این روزنامه پس از گفتگو با شهروندان اوکراینی نوشت: مردم اوکراین دیگر نمی‌توانند خستگی و اندوه خود را مخفی کنند. این مناقشه خون اوکراین را در شیشه کرده و اوکراینی‌ها می‌دانند که نمی‌توانند تا ابد برای یک پیروزی دور از دسترس بجنگند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج