adexo3
۱۳۶۰۱۱۳
۹۸۲۹
۹۸۲۹
پ

اظهارات جنجالی نماینده حماس در ایران

نماینده حماس در ایران با ذکر اینکه عملیات «طوفان الاقصی» به منظور آزادی فلسطین و عزتمند کردن مسلمانان و آزادگان در فلسطین آغاز شد، گفت: تاکید می‌کنیم که این نبرد، معادله مواجهه با رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

فارس: خالد قدومی، نماینده‌ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در رابطه با نبرد پیروزی‌بخش «طوفان الاقصی» که روز گذشته توسط مبارزان فلسطینی علیه نیروهای اشغالگر صهیونیست اجرا شد، اظهار کرد: روز گذشته اتفاق راهبردی و تاریخی در زمین مقدس فلسطین به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: دیروز مقاومت اسلامی فلسطین و گردان‌های عزالدین قسام اعلام کردند که همه با هم زیر پرچم قدس شریف، نبرد «طوفان الاقصی» را برای آزادی کل فلسطین از نهر تا بحر و بیرون راندن رژیم کودک‌کش صهیونیستی از این سرزمین مقدس را آغاز می‌کنیم.

نماینده‌ جنبش حماس در ایران با تاکید بر آنکه قدس شریف قبله اول مسلمانان جهان است، خاطرنشان کرد: محاصره مردم فلسطین در غزه، انجام اقدامات امنیتی در کرانه باختری، هتک حرمت مسجد الاقصی، هتک حرمت مقدسات مسیحیان، سیاست تبعیض نژادی و غیره از جمله اقداماتی است که رژیم صهیوینستی علیه مردم مظلوم فلسطین مرتکب می‌شود که مردم دیگر تحمل وقوع این وقایع را ندارند.

قدومی با ذکر اینکه عملیات «طوفان الاقصی» به منظور آزادی فلسطین و عزتمند کردن مسلمانان و آزادگان در فلسطین آغاز شد، گفت: تاکید می‌کنیم که این نبرد، معادله مواجهه با رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

وی در بیان جزئیات نبرد دیروز مردم فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس، گفت: روز گذشته عناصر جبهه مقاومت اسلامی فلسطین با عبور از مرز غزه، وارد شهرک‌های صهیونیستی شدند و در ۲۵ نقطه راهبردی داخل این شهرک‌ها حاضر شدند و پرچم عزت و آزادگی را در آن مکان‌ها نصب کردند.

نماینده‌ جنبش حماس در ایران با بیان اینکه امت اسلامی روز گذشته به حمایت از مردم فلسطین برخاستند، بیان داشت: مردم عزیز ایران نیز در شهرهای مختلف برای همیاری با مردم مظلوم فلسطین به صحنه آمدند که این حرکت فی النفسه باعث دلگرمی مردم فلسطین قوی‌تر شدن مردم فلسطین در راه آزادی قدس می‌شود.

قدومی تاکید کرد: ما از مردم ایران و آزادگان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تشکر می‌کنیم، همچنین به دولت‌هایی که به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی رفتند نیز می‌گوییم که با این اقدام خود در واقع به پشت کودکان فلسطینی خنجر زنید.

وی در پایان تاکید داشت: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی باید متوفق شود و راه مقاومت با رژیم نیز تقویت شود که ان شاالله شاهد آزادی میهن عزیز مردم فلسطین از نهر تا بحر و نابودی رژیم صهیویونیستی خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج