۱۳۶۱۱۰۱
۵۳۹۶
۵۳۹۶
پ

تعریف و تمجید یک رسانه از عادل فردوسی‌پور

بعد از انتشار مصاحبه عادل فردوسی‌پور با همایون شجریان و استقبال بسیار زیادی که از آن شد، روزنامه شرق در یادداشتی به این مسئله پرداخته که برخی گمان می‌کرده‌اند عادل فردوسی‌پور با دوری از تلویزیون، از یادها خواهد رفت ، اما این اتفاق در عمل نیفتاد.

بعد از انتشار مصاحبه عادل فردوسی‌پور با همایون شجریان و استقبال بسیار زیادی که از آن شد، روزنامه شرق در یادداشتی به این مسئله پرداخته که برخی گمان می‌کرده‌اند عادل فردوسی‌پور با دوری از تلویزیون، از یادها خواهد رفت ، اما این اتفاق در عمل نیفتاد.
 در این یادداشت که در روزنامه شرق منتشر شده آمده: «فردوسی‌پور برای چندمین بار نشان داد مهارت غافلگیر کردن مخاطب با برنامه‌ای سرگرم‌کننده و درعین‌حال سطح بالا را دارد.»
نویسنده در ادامه یادداشت به این مسئله پرداخته که عادل فردوسی‌پور اخیرا متهم شده که استقبال مردم را ندارد و در ادامه آمده: «عادل به‌تازگی از سوی این جریان متهم شده که استقبال مردم را ندارد، مبتذل شده و به دنبال مرهم بر غم فراموش‌شدنش است. به عبارت ساده‌تر، عادل از سوی این طیف متهم به گدایی مخاطب شده است..»

تعریف و تمجید یک رسانه از عادل فردوسی‌پور
در بخشی از این یادداشت به موفقیت فردوسی‌پور در دوران جدید فعالیتش در عرصه رسانه اشاره شده و آمده : «حالا چند صباحی می‌شود که عادل کارش در پلتفرم جدید را آغاز کرده که به‌خوبی توانسته مخاطبان لازم را به دست بیاورد. ذوق و ذکاوت خاص او در شناخت ذائقه مخاطب، در این مسیر به کمکش آمده است. عادل پس از داستانی که تلویزیون برایش به وجود آورد، نه‌تنها فراموش نشد؛ بلکه با اقبال عمومی هم روبه‌رو شد. چه‌بسا اگر سخت‌گیری‌های ساترا در این مسیر نبود، عادل از مدت‌ها قبل با همان شم رسانه‌ای قوی‌ می‌توانست برنامه‌ای به‌مراتب باکیفیت‌تر از چیزی بسازد که این روزها به اسم فوتبال برتر، به جای همان برنامه «۹۰» دوست‌داشتنی پخش می‌شود؛ اما «ساترا» با گذاشتن موانعی بر سر راه برنامه تدوین‌شده عادل فردوسی‌پور، اجازه پخش برنامه زنده را از او گرفت؛ درحالی‌که او می‌توانست برنامه‌اش را با مجوز رسمی، بدون پخش زنده، در پلتفرم‌های اینترنتی به مخاطب عرضه کند، باز هم ساترا که تفکرات کلی‌اش برگرفته از خطوط تلویزیون است، مانع از آن شد.»
در ادامه این بحث، نویسنده سوالی مطرح کرده: «همین افرادی که این روزها می‌گویند عادل به دنبال مرهم برای غم فراموشی است، باید به این پرسش پاسخ دهند که اگر اعتقاد داشتند عادل بیرون از تلویزیون نمی‌توانست توفیقی به دست بیاورد، چرا مجوز پخش برنامه‌ای شبیه به ۹۰، در فضای اینترنتی به او داده نشد؟ مگر همین تفکرات اعتقاد ندارند که برنامه فوتبال برتر توانسته جای ۹۰ را بگیرد؛ پس چه واهمه‌ای از برنامه بیرون از تلویزیون عادل؟از طرفی آنها که چنین ادعایی دارند، باید همچنان به این پرسش پاسخ دهند که چطور برنامه‌ای که جایگزین پرمخاطب‌ترین برنامه وقت تلویزیون شد، حالا باید برای خروج از ۱۰ برنامه پربیننده دست‌وپا بزند و در رده‌های آخر قرار بگیرد؟ راه که از آن طریق بر عادل بسته شد؛ ولی فردوسی‌پور نشان داد هنوز مسیر را به‌خوبی بلد است.»
در نهایت نویسنده این یادداشت با تاکید بر این مساله که علت اصلی موفقیت عادل فردوسی‌پور و عصبانیت مخالفانش به خاطر محبوبیت اوست نوشته : «دلیل اصلی برای عصبانیت از دست عادل، محبوبیت او است؛ مردی که هر کجا پا می‌گذارد، برای عکس و امضا گرفتن از او صف کشیده می‌شود. آدمی با خنده‌های واقعی و صمیمی که بعید است با جریان‌سازی‌های مشابه و اتهامات پیش‌پاافتاده این‌چنینی فراموش شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج