adexo3
۱۳۶۱۶۰۶
۵۱۸۵
۵۱۸۵
پ

تصاویر آخرالزمانی از تصادف زنجیره‌ای در مشهد

خراسان رضوی رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس گفت: تصادف زنجیره‌ای جاده سرخس به مشهد به دلیل گرد و خاک و کاهش دید ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.

ایسنا: خراسان رضوی رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس گفت: تصادف زنجیره‌ای جاده سرخس به مشهد به دلیل گرد و خاک و کاهش دید ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.

تصاویر آخرالزمانی از تصادف زنجیره‌ای در مشهد

احسان اسماعیل‌پور در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه دید در برخی از نقاط محور سرخس به مشهد به حدود ۲ متر رسیده بود، افزود: توفان و گرد و غبار امروز ۲۰ مهرماه موجب تصادف زنجیره‌ای در جاده سرخس به مشهد شد.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: برابر گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در محور سرخس به مشهد، بلافاصله نیروها به محل اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس با اشاره به اینکه این حادثه بین ۲ تریلی و ۶ خودرو سواری به وقوع پیوسته بود، دلیل تصادف را طوفان شن و کاهش دید رانندگان اعلام نمود و گفت: تصادف در کیلومتر ۶۰ محور سرخس به مشهد به وقوع پیوسته بود.

اسماعیل‌پور با اعلام اینکه دو تیم از پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید عیار گنبدلی سرخس به محل حادثه اعزام شدند، عنوان کرد: این تصادف ۱۲ مصدوم داشت که پس از تثبیت صحنه و ارزیابی اولیه صحنه حادثه ۶ مصدوم به‌صورت سرپایی مداوا و ۲ نفر از مصدومان توسط هلال‌احمر و ۴ مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان لقمان حکیم سرخس منتقل شدند.

وی با بیان اینکه از همان ساعات اولیه وقوع پدیده توفان و گرد و غبار برای امدادرسانی‌های احتمالی نیروها به حالت آماده‌باش کامل درآمدند، افزود: تمامی نیروهای هلال‌احمر تا فردا صبح در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی خواهند بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس با اشاره به اینکه نیروها در بین منطقه ویژه اقتصادی و شورلق برای امدادرسانی‌های احتمالی مستقر هستند، از رانندگان خواست با توجه به کاهش دیده حتی‌الامکان از سفر خودداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای جمعیت هلال‌احمر این شهرستان همچنین امروز نیز به ۲ خودروی در راه مانده در قالب ۶ نفر امدادرسانی کردند.

شهرستان سرخس با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ شهر سرخس و مزداوند و ۶۸ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار است که ۵۵ درصد جمعیت آن در روستاها سکونت دارند. جاده ترانزیتی سرخس- مشهد به طول ۱۹۵ کیلومتر مرکز این شهرستان ۱۰۰ هزار نفری را به مشهد متصل می‌کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج