اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۱۶۱۲
۱۹۹۱
۱۹۹۱
پ

حمایت نظامی انگلیس از اسرائیل

برخی از رسانه‌های انگلیس مدعی شدند که دولت این کشور به منظور حمایت نظامی از رژیم صهیونیستی ناو جنگی به منطقه اعزام می‌کند.

مهر: برخی از رسانه‌های انگلیس مدعی شدند که دولت این کشور به منظور حمایت نظامی از رژیم صهیونیستی ناو جنگی به منطقه اعزام می‌کند.

حمایت نظامی انگلیس از اسرائیل

به نقل از رویترز، روزنامه تایمز انگلیس به نقل از «منابع آگاه» اعلام کرد که دولت انگلیس قصد دارد برای حمایت و پشتیبانی نظامی از رژیم صهیونیستی و نظارت بر پروازها بر فراز آسمان اسرائیل، دو ناو نیروی دریایی سلطنتی را به شرق مدیترانه اعزام کند.

این روزنامه به نام این «منابع آگاه» اشاره‌ای نکرده و رویترز نیز اعلام کرد که «وزارت دفاع بریتانیا نیز درباره این گزارش هیچ اظهارنظری نکرده است.»

در ادامه حمایت‌های آشکار دولتهای غربی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و کشتار مردم غزه ساعاتی پیش دولت فرانسه اعلام کرد که همه تظاهرات طرفداران فلسطینی را با این ادعا که چنین تظاهراتی «نظم عمومی را تهدید می کند»، ممنوع می کند.

جرالد دارونین وزیر کشور فرانسه با ارسال بخشنامه‌ای به فرمانداران مناطق مختلف مدعی شده که تظاهرات «احتمالاً موجب اختلال در نظم عمومی خواهد شد» و دستور داده که «سازمان‌دهندگان تظاهرات باید دستگیر شوند.»

پس از اینکه دولت فرانسه ممنوعیت برگزاری هر گونه تظاهرات در دفاع از فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را اعلام کرد، نیروهای پلیس با حامیان فلسطین در شهر پاریس درگیر شدند و برای متفرق‌کردن آنها از گاز اشک‌آور استفاده کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج