adexo3
۱۳۶۵۲۰۱
۱۱۳۱
۱۱۳۱
پ

اعتراض شدید روزنامه دولت به گرانی نان

به‌رغم تلاش‌های دولت برای ثبات قیمت نان و ساماندهی نانوایی‌ها، برخی نانوایان علاوه بر کاهش وزن چانه و کوچک کردن آن، همچنان نان را با قیمت‌های ۲ تا ۳ برابری نرخ مصوب به فروش می‌رسانند.

روزنامه ایران: به‌رغم تلاش‌های دولت برای ثبات قیمت نان و ساماندهی نانوایی‌ها، برخی نانوایان علاوه بر کاهش وزن چانه و کوچک کردن آن، همچنان نان را با قیمت‌های ۲ تا ۳ برابری نرخ مصوب به فروش می‌رسانند.

اعتراض شدید روزنامه دولت به گرانی نان

اعتراض روزنامه دولت به گرانی نان؛ نانوایی‌ها نان را دو تا سه برابر نرخ مصوب می‌فروشند. روزنامه دولتی ایران گزارشی از گران‌فروشی نان در نانوایی‌ها و اسنپ‌فود دارد.

به‌رغم تلاش‌های دولت برای ثبات قیمت نان و ساماندهی نانوایی‌ها، برخی نانوایان علاوه بر کاهش وزن چانه و کوچک کردن آن، همچنان نان را با قیمت‌های ۲ تا ۳ برابری نرخ مصوب به فروش می‌رسانند. این در حالی است که دولت برای جلوگیری از افزایش نرخ نان، برای نانوایی‌ها تسهیلاتی قرار داده است، به طوری که علاوه بر عرضه آرد به نرخ دولتی به آنها، به ازای هر یک میلیون تومان فروش نان، هر شب ساعت ۱۱ به حساب آنها ۳۰۰ هزار تومان واریز می‌کند.

این روزنامه افزوده است: نان در اسنپ‌فودها برای هر عدد بربری و سنگک سنتی ساده از ۵ تا ۷ هزار تومان شروع و برای سنگک سبوس‌دار، سیاه‌دانه، دورو کنجد و... بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، نان تافتون بین ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ هزار تومان و لواش بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ هزار تومان برای واحدهای بسته‌بندی و سوپرمارکت‌ها به فروش می‌رسد، بنابراین نانوایی‌‌ها همچنان بخش عمده نان تولیدی روزانه خود را به اسنپ‌فودها، مراکز بسته‌بندی، سوپرمارکت‌ها و صنوف به دلیل قیمت‌‌های بالاتر می‌فروشند و مردمی که در صف‌‌ها هستند از نان کمتری بهره‌مند می‌شوند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج