اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۷۷۰۹
۱۰۴۱
۱۰۴۱
پ

رجزخوانی وزیر جنگ اسرائیل برای لبنان و حماس

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم در جبهه لبنان در حالت دفاعی قرار داشته و نیروهای این رژیم آماده پاسخ به هر گونه حمله در جبهه شمال هستند.

فارس: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم در جبهه لبنان در حالت دفاعی قرار داشته و نیروهای این رژیم آماده پاسخ به هر گونه حمله در جبهه شمال هستند.

رجزخوانی وزیر جنگ اسرائیل برای لبنان و حماس

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه مدعی شد که هدف عملیات زمینی در غزه را با بازگرداندن ربوده شدگان و از بین بردن توانایی حماس محقق خواهیم کرد. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه رجز خوانی خود گفت: «تروریست‌های حماس یا می‌میرند یا تسلیم می‌شوند و گزینه سومی وجود ندارد».

گالانت گفت: «به هر تهدیدی که از مناطق شمالی ما را هدف قرار می‌دهد پاسخ می‌دهیم وهر کسی که ما را به جنگ می‌کشاند بهای بزرگی خواهد پرداخت». وی اضافه کرد: «ما در جبهه لبنان در حالت دفاعی قرار داشته و نیروهای ما آماده پاسخ به هر گونه تجاوز از شمال هستند».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «هر چه در توان داریم برای دفاع از استقلال دولتمان و تثبیت برتری‌هایی که در جنوب به دست آوردیم، به کار خواهیم بست». گالانت اذعان کرد: «جنگ کوتاه مدت نخواهد بود اما مصمم به پیروزی در آن هستیم چون علیه وطن است».

وی گفت:‌ «اولویت به کیفیت پیروزی در این جنگ و بازگرداندن تمام ربوده شدگان خواهد بود و تعداد زیادی از ربوده شدگان نزد حماس هستند». وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «از روابط خوبی که با آمریکا داریم خرسند بوده و در میدان‌های نبرد نیز بر این رابطه تاکید شد و واشنگتن از ما حمایت کرده و در جنگمان در نوار غزه در کنار ما قرار دارد».

حمایت بی چون و چرای آمریکا از رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که سخنگوی وزارت بهداشت دولت وابسته به حماس در غزه امروز (دوشنبه) در بیست و چهارمین روز جنگ، از افزایش تعداد شهدا به ۸۳۰۶ نفر خبر داد.

به نوشته الجزیره، طبق بیانیه این وزارتخانه، ۲۱۰۴۸ نفر نیز تاکنون با درجات مختلف زخمی شده‌اند. همچنین از میان شهدا ۳۴۵۷ نفرشان کودک و ۲۱۳۶ نفر نیز زن هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج