اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۷۷۵۸
۴۶۲۸
۴۶۲۸
پ

این ۱۳ استان منتظر بارش باران باشند

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا در اکثر مناطق کشور از امروز کاهش خواهد داشت و بارش‌ها نیز در تهران و ۱۳ استان دیگر به شکل رگبار همراه با وزش باد ادامه خواهد داشت.

ایرنا: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا در اکثر مناطق کشور از امروز کاهش خواهد داشت و بارش‌ها نیز در تهران و ۱۳ استان دیگر به شکل رگبار همراه با وزش باد ادامه خواهد داشت.

«صادق ضیاییان» امروز (سه شنبه) افزود: هوای پایتخت امروز و فردا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود و برای عصر امروز و فردا انتظار رگبار خفیف و پراکنده را در تهران خواهیم داشت.

این 13 استان منتظر بارش باران باشند

این مسوول بیان‌داشت: دمای هوای کشور نیز در تهران و سایر استان‌ها به‌طور متوسط تا ۲ درجه کاهش دارد.

وی گفت: با تقویت سامانه بارشی در روز جاری، بارش‌ها به مازندران، گلستان، خراسان شمالی، زنجان، همدان، مرکزی، شمال خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، شرق کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، نیمه شمالی فارس و غرب کرمان کشیده می‌شود.

به گفته ضیاییان، بارش‌ها به شکل گبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی همراه با کاهش محسوس دما و احتمال برف در ارتفاعات سبلان و رشته کوه البرز مرکزی است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه‌داد: فردا (چهارشنبه) نیز در غرب اصفهان، نیمه شمالی فارس، غرب یزد، مرکز و غرب و جنوب کرمان، شرق هرمزگان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، لرستان، شمال شرق خوزستان، همدان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، قزوین، مرکز و جنوب اردبیل، ارتفاعات و دامنه مازندران و شمال استان‌های البرز و تهران انتظار بارش باران و در ارتفاعات مناطق زاگرس مرکزی انتظار بارش برف داریم.

به گفته وی، روز پنجشنبه مجدد با ورود سامانه بارشی جدید بارش‌ها در ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، شرق و شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، مرکزی، نیمه غربی اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، نیمه جنوبی اردبیل، زنجان، قزوین، البرز و ارتفاعات تهران از سر گرفته می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج