اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۰۸۸۷
۴۰۷
۴۰۷
پ

باج‌گیرهای تلگرامی در صنایع مادر چگونه تغذیه می‌شوند؟

فردی که هم رسانه رسمی دارد و هم در کانال تلگرامی با عنوان‌های انقلابی و ارزشی فعال است با انتشار مطالب خلاف واقع و تهدید مدیران شرکت‌های بزرگ پتروشیمی، به دنبال اهداف نادرست و نامشروع خود است که گاهی منجر به افشای برخی اطلاعات داخلی مجموعه‌ها برای برهم زدن آرامش نیروی انسانی و مدیریت آن می‌شود.

تابناک: فردی که هم رسانه رسمی دارد و هم در کانال تلگرامی با عنوان‌های انقلابی و ارزشی فعال است با انتشار مطالب خلاف واقع و تهدید مدیران شرکت‌های بزرگ پتروشیمی، به دنبال اهداف نادرست و نامشروع خود است که گاهی منجر به افشای برخی اطلاعات داخلی مجموعه‌ها برای برهم زدن آرامش نیروی انسانی و مدیریت آن می‌شود. 

باج‌گیرهای تلگرامی در صنایع مادر چگونه تغذیه می‌شوند؟

چندی قبل نیز وب‌سایت بولتن نیوز با افشای برخی واریزی‌ها و قراردادهای سال‌های قبل برخی از این مجموعه‌های به ظاهر خبری، درباره نحوه معامله آنها با شرکت‌های پتروشیمی گزارشات مستندی منتشر کرده بود که از دریافتی های چند صد میلیونی حکایت داشت. 

یا در مورد اخیر دیگر نیز که انتصاب در یک شرکت بزرگ دولتی نفتی، موجب هجمه چند کانال شناخته شده با پسوند و پیشوند "نفت" شد تا جایی که ادامه کار تخریب به رسانه‌های معاندی چون اینترنشنال رسید.

بنابر اطلاع دقیق، انگیزه بیشتر این جریان‌ها زد و بند فوری با فرد هدف است و با اولین پیشنهاد قابل توجه مالی، تخریب ها به تمجید یا دست‌کم سکوت و جبران غیرمستقیم تبدیل می‌شود. 

این وضعیت در حوزه فولاد با پیچیدگی‌های کم و بیش مشابهی در جریان است و برخی شرکت‌ها برای تخریب رقیب، اقدام به تغذیه مالی و خبری کانال‌های تلگرامی می‌کنند که متاسفانه بر سر شاخه نشسته و بن می‌برند. 

فربه شدن این جریان‌های سودجو از هر طرف که صورت بگیرد، در نهایت هم به ضرر مجموعه‌های پشتیبان آن‌ها خواهد شد و هم فضای بی‌اعتمادی میان شرکت‌های همکار و هم‌صنف حاکم خواهد کرد.

رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای در اطلاع‌رسانی و تبلیغات این مجموعه‌های بزرگ، قطعا نقش موثری در عدم تغذیه و رشد جریان‌های ناسالم باج‌گیر خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج