adexo3
۱۳۷۴۱۲۹
۹۷۲
۹۷۲
پ

خودکشی عجیب مردی که با سرچ در اینترنت فکر می‌کرد سرطان دارد!

مردی اهل شهر رومانیایی، به درد‌های روده‌ای مبتلا می‌شود و او به جای اینکه به نزد متخصص رفته و آزمایش‌های لازم را انجام دهد، به خواندن علایم بیماری سرطان روده در اینترنت بسنده می‌کند و به این باور می‌رسد که به این سرطان مبتلا شده است. این فکر او را به افسردگی عمیقی می‌کشاند و باعث می‌شود او تصمیم به خودکشی بگیرد.

خبرآنلاین: مردی اهل شهر رومانیایی، به درد‌های روده‌ای مبتلا می‌شود و او به جای اینکه به نزد متخصص رفته و آزمایش‌های لازم را انجام دهد، به خواندن علایم بیماری سرطان روده در اینترنت بسنده می‌کند و به این باور می‌رسد که به این سرطان مبتلا شده است. این فکر او را به افسردگی عمیقی می‌کشاند و باعث می‌شود او تصمیم به خودکشی بگیرد.

خودکشی عجیب مردی که با سرچ در اینترنت فکر می‌کرد سرطان دارد!

اخیرا پزشکان جان مردی اهل رومانی که دست به خودکشی زده بود را نجات دادند. این مرد رومانیایی فقط با خواندن علایم سرطان روده در اینترنت متقاعد شده بود که به سرطان روده مبتلا شده است.

این اتفاق عجیب در شهر رومانیایی بوتوشن رخ داده است. مدتی پیش مردی اهل این شهر که نام او فاش نشده است، به درد‌های روده‌ای مبتلا می‌شود و او به جای اینکه به نزد متخصص رفته و آزمایش‌های لازم را انجام دهد، به خواندن علایم بیماری سرطان روده در اینترنت بسنده می‌کند و به این باور می‌رسد که به این سرطان مبتلا شده است. این فکر او را به افسردگی عمیقی می‌کشاند، اما درباره وضعیتش با هیچ یک از اعضای خانواده‌اش صحبت نمی‌کند و همسرش هم متوجه افسردگی او نمی‌شود.

یک روز این مرد تصمیم به خودکشی می‌گیرد و به کارگاه خانه‌شان می‌رود و مچ دست چپ خود را با دستگاه فرز می‌برد. خوشبختانه همسرش زود متوجه می‌شود و با امداد تماس گرفته و مرد را به بیمارستان منتقل می‌کنند. پزشکان به‌سرعت جلوی خونریزی را می‌گیرند و طی یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز، دست چپ او را که تقریبا از مچ جدا شده بود، پیوند می‌زنند.

در آزمایش‌های بعدی برای بررسی وضعیت جسمی این مرد، مشخص می‌شود که او به هیچ نوع سرطانی مبتلا نیست.

اینترنت مسلما فضای پرباری است که می‌توانید به حجم وسیعی از اطلاعات دست یابید، اما استفاده اشتباه از این فضا می‌تواند عواقب خطرناکی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج