۱۳۷۶۰۷۸
۱۱۸۸۷
۱۱۸۸۷
پ

افشاگری درباره نقش احمدی‌نژاد در جریان خالص‌سازی‌

افشاگری‌ها درباره نقش صادق محصولی در پروژه خالص‌سازی‌ها و نفوذ او در جریان‌های مختلف ادامه دارد. در همین رابطه، نادر قاضی پور، که چند دوره نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی بوده است، با تاکید بر اینکه خالص‌سازان زیر سایه احمدی نژاد قدرت گرفتند و با اشاره به فعالیت‌های محصولی و تیمش، معتقد است حنای آنها دیگر رنگی ندارد.

 

خبر آنلاین: افشاگری‌ها درباره نقش صادق محصولی در پروژه خالص‌سازی‌ها و نفوذ او در جریان‌های مختلف ادامه دارد. در همین رابطه، نادر قاضی پور، که چند دوره نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی بوده است، با تاکید بر اینکه خالص‌سازان زیر سایه احمدی نژاد قدرت گرفتند و با اشاره به فعالیت‌های محصولی و تیمش، معتقد است حنای آنها دیگر رنگی ندارد.

افشاگری درباره نقش احمدی‌نژاد در جریان خالص‌سازی‌

نادر قاضی پور، نماینده ادوار مجلس درباره شدت گرفتن روند خالص سازی در نهادهای مختلف، اظهار کرد: جمهوری اسلامی که خون بهای شهداست، برای همه ملت ایران اسلامی با قومیت ها، گروهها و مذاهب مختلف است.

 بخش هایی از گفت و گوی قاضی پور را در ادامه می خوانید:

رهبر انقلاب باید فصل الخطاب همه باشند، ایشان برای تمامی افراد جامعه از صغیر و کبیر، بزرگ و کوچک، سرمایه دار و فقیر و کارگر و کشاورز هستند، پس هیچکس نباید محدودیت ایجاد کند و خود را قیم ملت بداند. ملت به هرکس که رأی دهد برایش احترام و ارزش قائل هستیم. آنها هم باید خطوط قرمز نظام را رعایت کنند.

زیان خالص‌سازی هم اکنون در ارومیه جایگاهی ندارد و در پایتخت در سایه آقای احمدی نژاد صاحب جایگاه شدند. من هم مخالف هرگونه خالص سازی هستم. ما باید برای مردم ارزش قائل شویم و برای رأی آنها احترام بگذاریم.

الان هم کسانی که وارد گود انتخابات شدند از تمامی علایق سیاسی باید مورد احترام مسئولان اجرایی باشند تا مشارکت حداکثری را داشته باشیم. مشارکت حداقلی نقطه ضعفی برای نظام است.

انشالله هیات دولت، دولتمردان، صاحبان نظام و سران سه قوه کاری کنند که ما بتوانیم بالای ۸۰ درصد مردم را پای صندوق رای بیاوریم، این موفقیت برای همه خواهد بود اگر هم زیر ۲۰ درصد باشد شاید برای خالص سازان پیروزی باشد اما در واقع شکست برای آنهایی است که خالص سازی می کنند و اگر نماینده ای با رای ۱۰ درصدی وارد مجلس شود، یقینا ظلم فاحشی به امت ایران ، خانواده شهدا، رزمندان، امام و رهبری است و ما به جد مخالفیم.

این آقایانی که فرمودند این افراد چنین و چنان می کنند، یقینا با شکست مواجه می شوند. مردم ایران شجاع و نترس هستند و آزاده به دنیا آمده و آزاده زیستند و زیر بار زور این گروهک ها نمی روند.

صادق محصولی و همراهانش شاید مقطعی بتوانند موفق باشند ولی دائمی نه این اشخاص در زمان آقای احمدی نژاد وزیر و مسئول شدند و امکانات نظام به دستشان افتاد اما افراد خوبی برای اسلام، نظام، رهبری و خانواده شهدا به خصوص پابرهنگان و کارگران و کشاورزان نشدند و هیچ گونه هم حنایشان بین ملت رنگ نخواهد داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج