اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۶۸۰۰
۲۳۴۷
۲۳۴۷
پ

طعنه سنگین یک روزنامه به انتقادناپذیری مسئولان

باشد، قبول، اصلا ما «خود تحقیر» هستیم، اما شما مشکلات مملکت را حل کنید تا لازم نباشد هر روز یک خارجی با لحن شگفت‌انگیز از هوای آلوده و ترافیک شدید و زمین‌های خراب و اینترنت کند میهن ما حرف بزند.

روزنامه دنیای اقتصاد: باشد، قبول، اصلا ما «خود تحقیر» هستیم، اما شما مشکلات مملکت را حل کنید تا لازم نباشد هر روز یک خارجی با لحن شگفت‌انگیز از هوای آلوده و ترافیک شدید و زمین‌های خراب و اینترنت کند میهن ما حرف بزند.

طعنه سنگین یک روزنامه به انتقادناپذیری مسئولان

صبح تا شب هزاران نفر در تهران درگیر مشکل ترافیک شدید هستند و جان‌شان به لب می‌‎رسد تا به محل کار برسند یا خسته و کوفته راهی خانه شوند و چند ساعتی استراحت کنند. به همین موازات هزاران بار هم این اشکال گوشزد شده، اما ناله و استغاثه مردم ایران در این مورد به ندرت بازتاب داشته است. اصلا انگار همه‌چیز عادی شده و مسوولان برای این شکایت تکراری، تره هم خرد نمی‌کنند. با این حال وقتی سرمربی نیروی هوایی عراق در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان در نشست خبری حاضر می‌شود و دردمندانه می‌گوید: «باورم نمی‌شود برای رسیدن به این محل دو ساعت‌ونیم در ترافیک بودم»، تازه این مطلب به شکلی وسیع منعکس می‌شود و همه آن را سرتیتر خبرها می‌کنند. بیچاره آقای ایوب ادویشو؛ لابد خیلی اذیت شده است!

این روزنامه افزوده است: عادت بدی که بین برخی مسوولان، سخنرانان و رسانه‌های دولتی و به‌طور کلی مدافعان وضع موجود پیدا شده، این است که هر انتقادی را سیاه‌نمایی یا خودتحقیری می‌خوانند، در حالی که مطلقا این‌طور نیست. قلب ما برای «ایران»، خانه پدری و سرزمین مادری‌مان می‌تپد، غرورمان به عزت ایران گره خورده و ننگ‌مان می‌آید که سرمربیان تیم‌های هنگ‌کنگی و عراقی هم کمبودهای ورزشی و حتی گره‌های مدیریت شهری‌مان را به رخ‌مان بکشند. شاید این مسائل برای شما مهم نباشد، اما ما دوست داریم نزد ‌میهمان غریبه‌ای که به مملکت‌مان می‌آید سربلند باشیم و طوری پذیرایی کنیم که در خور تاریخ و تمدن این مملکت دیرپا باشد. ما درون خانواده خودمان درددل می‌کنیم، بلکه مشکل رفع شود و کار به سرکوفت زدن خارجی‌ها نرسد. خودمان اسمش را چیزی غیر از وطن‌دوستی و دلسوزی نمی‌گذاریم، اما اگر شما اصرار به استفاده از تعابیر فرافکنانه و غیرواقعی دارید مشکلی نیست. باشد، قبول، اصلا ما «خود تحقیر» هستیم، اما شما مشکلات مملکت را حل کنید تا لازم نباشد هر روز یک خارجی با لحن شگفت‌انگیز از هوای آلوده و ترافیک شدید و زمین‌های خراب و اینترنت کند میهن ما حرف بزند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج