adexo3
۱۳۷۷۱۰۳
۲۳۷۱
۲۳۷۱
پ

فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

کارت‌های تاروت پرده از اسرار سرنوشت شما بر می‌دارند.

برترین‌ها: کارت‌های تاروت پرده از اسرار سرنوشت شما بر می‌دارند.

فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

در ادامه با هم می‌بینیم چرخ گردون برای امروزِ شما چه ماجراهایی از عشق، ثروت و عافیت در آستین دارد.

فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

فروردین

تعبیر کارت تاروت: عناصر تغییر، واگذاری، محرومیت از امری مهم، سازگاری مجدد، توسعه، پیشرفت، تولد دوباره، ملال، و بدشانسی 

کارت تاروت:  به دار آویخته

این کارت ممکن است در نگاه اول، طالع نحس در بر داشته باشد، اما خاطرتان جمع که معنای آن از چیزی که فکرش را بکنید. بهتر است. امروز به پیشرفت چشمگیری می‌رسید.برای این پیشرفت به غیر از خودتان، مدیون کسی نیستید. در نتیجه در آینده تلاش بیشتری داشته باشید و زندگی‌تان را رونق بیشتری بخشید. اتفاق غیرمنتظره‌ای در انتظار شماست. این اتفاق ناخوشایند است و ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد. با این حال اجازه ندهید روزتان را خراب کند. روحیه خودرایی دارید و کارها را حتماً باید خودتان انجام دهید. این روحیه زمینه خستگی شما را فراهم کرده است. از امروز به خودتان قول بدهید که کارها را به اطرافیان واگذار کنید و با یک دست، چندین هندوانه بر ندارید. 


فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

اردیبهشت

تعبیر کارت تاروت: قدرت، استقامت، دلاوری، پیروی از هنجارهای اجتماعی، عزم و اراده، شجاعت بسیار، دلیری، نیرومندی، توان 

کارت تاروت: قدرت

این کارت از توانمندی‌های شما حکایت دارد. ناگفته پیداست که انسان شجاعی هستید و از رویارویی با مشکلات، هراسی ندارید. به لطف این روحیه، گرفتاری‌ که سر راه شما قرار می‌‌گیرد را به‌راحتی برطرف کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که انسان توانمندی‌ هستید. روحیه اجتماعی دارید و از حضور در فعالیت‌های دسته‌جمعی، مهمانی‌ها و جلسه‌های کاری لذت می‌برید. این روحیه شما را به نُقل مجلس هر انجمنی تبدیل کرده است. جلسه یا مهمانی در کارتِ امروز شماست. در این مراسم شرکت کنید و دوستان یا همکاران تازه‌ای به دایره ارتباط‌های خود اضافه نمایید. 


فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

خرداد

تعبیر کارت تاروت: دگرگونی، زندگی جدید، تولد دوباره، تغییرات غیرمنتظره در کار و زندگی، فقدان، شکست، ناامیدی، بیماری، بدشانسی، مرگ

کارت تاروت: مرگ

انسان کینه‌جویی هستید و روحیه‌ای انتقام‌جویانه دارید. این روحیه امروز ممکن است کار دست شما بدهد. به صلاح شماست که بخشش بیشتری داشته باشید. فراموش نکنید که بخشش از بزرگان است و کار بدی که یکی از اطرفیان در حق شما انجام داده را نادیده بگیرید. مشغول انجام کار مهمی هستید، اما به‌رغم تلاش‌های زیاد، این کار با شکست روبه‌رو خواهد شد. از این شرایط غصه‌ای نداشته باشید و افسرده نشوید. در عوض از اشتبا‌ه‌های خود درس بگیرید و شکست‌های آینده را کمتر کنید. عزیز از دست‌رفته‌ای دارید و برای فقدان ایشان، غصه‌ می‌خورید. با انجام کارهای آرامش‌بخش و مذهبی، ناراحتی‌های خود را فراموش کنید و زندگی را با تمامی فرازوفرودهایش، پذیرا باشید.  


فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

تیر

تعبیر کارت تاروت: اقبال، وسعت دانش، قرض/کمبود غیرعادی، اقدامات غیرمنتظره، پیشرفت، ترقی در کار

کارت تاروت: چرخ اقبال

وجود این کارت در طالع امروز شما از بخت و اقبال حکایت دارد. ناگفته پیداست در چنین روزی، حتی اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و رونق بیشتری به زندگی‌تان ببخشید. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ خواهد داد. از آنجایی که عزمی راسخ دارید، این اتفاق نباید جلوی شما را برای دستیابی به هدف‌های‌تان بگیرد. پولی از کسی قرض کرده‌اید. در اولین فرصت این پول را پرداخت کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که انسان خوش‌حسابی هستید.


فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

اَمرداد

تعبیر کارت تاروت: زیردستی، رویدادهای ناخوشایند، سیاستمداری

کارت تاروت: نوباوه شمشیر

انسان زیرکی هستید و کارها را با سیاست انجام می‌دهید. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید. مدتی است که میخواهید راهی سفر شوید. با این حال بهتر است این سفر را به آینده موکول نمایید. اتفاقی ناخوشایند در این سفر شما را تهدید می‌کند. کارها را با سرعت بیشتری انجام دهید. در غیر این صورت کارهای زیادی در انتهای روز، ناتمام باقی می‌ماند. 


فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

شهریور

تعبیر کارت تاروت: پروژه های جدید، مشکلات

کارت تاروت: دو سکه

کارت دوسکه از انجام کارهای جدید حکایت دارد. به همین دلیل کار تازه‌ای پیدا می‌‌کنید. این شرایط ممکن است فقط به حوزه کاری شما خلاصه نشود و تغییر جدیدی در محل زندگی شما ایجاد شود. روز حساسی را سپری می‌کنید و اتفاق ناگواری در انتظار شماست. به صلاحتان است که در این روز بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. 


فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

مهر

تعبیر کارت تاروت: تضمین آینده، سلامت جسمانی

کارت تاروت: نه جام

مدتی است که احساس کسالت دارید و مانند سابق، پرانرژی نیستید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد. سلامتی و تندرستی در طالع شماست. به لطف این شرایط، کار دشواری که مدت‌هاست انجام آن را به تعویض انداخته‌اید را به پایان برسانید. نگرانی‌های زیادی دارید و بیش‌از‌حد برای آینده غصه می‌خورید.  به یاد داشته باشید که تلاش‌های شما، آینده‌تان را تضمین می‌کند. در نتیجه از تلاش دست بر ندارید و به‌جای نگرانی، با کار و کوشش بیشتر، آینده‌‌ای درخشان را برای خود و اعضای خانواده رقم بزنید. 


فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

آبان

تعبیر کارت تاروت: زن، محبوب، شرافتمند

کارت تاروت: ملکه چوب دست

اطرافیان شما را به عنوان فردی امین می‌شناسند. به لطف این رویکرد، دوستان زیادی دارید. محبوبیت در بین دوستان، فایده‌های بی‌شماری دارد. این فایده‌ها فقط به ارتباط‌های اجتماعی خلاصه نمی‌شود و دستاوردهای تجاری چشمگیری نیز برای شما به دنبال خواهد داشت. یکی از این دستاوردها در آینده‌ای نزدیک تحقق می‌یابد. روز را با عشق و محبت به پایان خواهید رساند. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان جام وجود شما را از عشق لبریز می‌کند. 


فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

آذر

تعبیر کارت تاروت: سلامت بیشتر، جبران، جوان شدن دوباره، آگاهی، به ثمر نشستن تلاش ها، پاداش 

کارت تاروت: رستاخیز

اشتباهی در گذشته مرتکب شده‌اید. این اشتباه گریبان شما را گرفته و تاوان زیادی برای آن پرداخته‌اید. این نوید را به شما بدهیم که این اشتباه بیش‌از‌این برای شما دردسر درست نخواهد کرد. اطرافیان شما را می‌بخشند و اشتباهی که مرتکب شده‌اید به باد فراموشی سپرده خواهد شد. سلامتی شما روزبه‌روز بهتر می‌شود و انرژی بیشتری پیدا می‌کنید. به صلاح شماست که تلاش بیشتری به‌خرج دهید و دستاوردهای چشمگیری به کارنامه زندگی‌تان اضافه کنید. 


فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

دی

تعبیر کارت تاروت: انحطاط، شکست غیرمنتظره، تعرض، وحشیگری، فرد پرخاشگر، عجیب و غریب، مجاله، فاجعه، هرج و مرج

کارت تاروت: دیو

روز بسیار حساسی در پیش رو دارید. اگر مواظب رفتار خود نباشید، شیطان شما را فریب می‌دهد و کار ناشایستی انجام می‌دهید. به صلاح شماست که کارهای مالی و قراردادهای تجاری را به آینده موکول کنید. در غیر این صورت، ضرر هنگفتی متحمل خواهید شد. امروز کمی از اطرافیان دوری بگیرید و با خودتان خلوت کنید. این روش آرامش بیشتری برای شما به دنبال دارد. 


فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

بهمن

تعبیر کارت تاروت: اصلاح هدف، ایده های نو

کارت تاروت: هشت چوب دست

احساس می‌کنید که زندگی شما به بن‌بست رسیده و چاره‌ای برای رهایی از گرفتاری‌ها نمی‌بینید. این شرایط با طالع امروز شما به پایان خواهد رسید. به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سبک زندگی‌تان را تغییر دهید. مطمئن باشید تغییر سبک زندگی، راه‌‌های تازه‌ای پیش روی شما برای موفقیت و کامیابی قرار می‌دهد. 


فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

اسفند

تعبیر کارت تاروت: پر تلاش بودن، پشتکار، سفر، تصمیم آنی، دودلی، ملال، اختلال

کارت تاروت:  ارابه

احساس می‌کنید که اختیار زندگی از دست شما خارج شده و مانند سابق، کنترلی روی کارهای مهم زندگی‌تان ندارید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. خوشبختانه شرایطی مهیا می‌شود تا سکان هدایت کشتی زندگی‌تان را در اختیار بگیرید و بادبان‌ها را به سمت ساحل آرزوهای‌تان هدایت کنید. سفری غیرمنتظره برای شما مهیا می‌شود. از آنجایی که آمادگی سفر ندارید، از انجام آن نگران هستید. با این حال جایی برای نگرانی وجود ندارد، در این سفر تجربه‌های ارزشمندی کسب می‌کنید و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید، به شما خوش می‌گذرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج