adexo3
۱۳۷۷۸
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

اخاذي ميليوني با تهيه فيلم تجاوز به دختر جوان

پسري كه با كشاندن دختر مورد علاقه‌اش به خانه از او فيلم غيراخلاقي تهيه كرده بود، به اتهام باج‌گيري از اين دختر بازداشت شد.

پسري كه با كشاندن دختر مورد علاقه‌اش به خانه از او فيلم غيراخلاقي تهيه كرده بود، به اتهام باج‌گيري از اين دختر بازداشت شد.

اين پرونده با اعلام شكايت دختر جوان در پليس آگاهي شيراز گشوده شد. اين دخترگفت يك سي‌دي از خودش به همراه نامه‌اي را دريافت كرده و مجبور شده به خاطر تهديدهاي ارسال‌كننده نامه به او باج بدهد.

وي توضيح داد: «چند روز قبل بسته‌اي به خانه‌ام پست شد وقتي آن را باز كردم يك حلقه سي‌دي و يك نامه پيدا كردم. در نامه نوشته شده بود اگر ۱۶ميليون تومان نپردازم فيلم تكثير خواهد شد در حالي كه نمي‌دانستم ماجرا چيست و تصور مي‌كردم بسته را به اشتباه برايم فرستاده‌اند به تماشاي سي‌دي مشغول شدم و در كمال ناباوري ديدم فيلمي غيراخلاقي از من است».

شاكي در ادامه گفت: «من مدتي قبل به طور اتفاقي در خيابان با پسري جوان به نام حميد آشنا و با او دوست شدم؛ پسر خوبي به نظر مي‌رسيد و به‌تدريج علاقه‌ام به او بيشتر شد تا اينكه يك روز حميد از من دعوت كرد به خانه‌شان بروم او هدف از اين دعوت را صحبت كردن و آشنايي بيشتر اعلام كرد من هم مخالفتي نكردم وقتي به آنجا رفتم، غيراز حميد كسي در منزل نبود.»

دختر جوان اضافه كرد: «در خانه حميد با من رابطه برقرار كرد ولي فكر نمي‌كردم از اين صحنه‌ها فيلمبرداري‌شده و اصلا نمي‌دانم اين فيلم به دست اخاذ ناشناس افتاده است. من اوايل تلفن‌هاي فرد ناشناس را جدي نگرفتم اما بعد از آبرويم ترسيدم و مجبور شدم پولي را كه داشتم به او بدهم تا فيلم را پخش نكند اما آن فرد هنوز هم از من پول مي‌خواهد و خيال ندارد اين بازي را تمام كند.»

ماموران بعد از شنيدن حرف‌هاي اين دختر تحقيقات وسيعي را آغاز كردند. آنها بازجويي از حميد را بهترين راه براي رسيدن به فرد ناشناس تشخيص دادند حميد در ابتدا حاضر نبود رابطه با شاكي را بپذيرد اما وقتي ماموران خانه او را جست‌وجو كردند، فهميدند آنجا به دوربين مدار بسته مجهز است همين موضوع فرضيه دست داشتن حميد در باج‌گيري ميليوني را قوت بخشيد و بازجويي‌ها از اين پسر وارد مرحله تازه‌اي شد.

حميد بعد از مدتي مقاومت بالاخره به جرمش اعتراف كرد و گفت: «من از قبل خانه‌ام را به دوربين مداربسته مجهز كرده بودم وقتي با اين دختر آشنا شدم او را براي برقراري رابطه به منزلم دعوت و از او فيلمبرداري كردم يك روز وقتي داشتم اين فيلم را تماشا مي‌كردم به فكرم رسيد با استفاده از آن اخاذي كنم به اين تربيت كه مشكلات مالي‌ام هم حل مي‌شد.»

متهم ادامه داد: «من سي‌دي و نامه را براي طعمه‌ام فرستادم و با تغيير دادن صدايم به او تلفن مي‌زدم و به تهديد‌هايم ادامه مي‌دادم تا بلكه به هدفم برسم من فكر نمي‌كردم اين دختر شكايت كند چون تصورم اين بود از آبرويش مي‌ترسد و خواسته‌هايم را انجام مي‌دهد.»بنا بر اين گزارش، حميد اكنون در بازداشت به‌سر مي‌برد و تحقيقات از او ادامه دارد.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اخاذي ميليوني با تهيه فيلم تجاوز به دختر جوان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دانیال

      من از همه دوستان چند تا سوال دارم؟ مقصر کیست یا چیست؟ 1-دختری که میداند برای چی به خانه پسر میرود ؟ 2-پسری که بخاطر مسائل مالی تن به اینکار میزند ؟ 3-جامعه که عامل همه این اتفاقات میباشد ؟ یا 4-...........؟

      پاسخ ها

      • علی

        همه موارد

      • وحید

        دختره باید یه مدت صبر می کرده تا طرفشو خوب بشناسه،رابطه با جنس مخالف که بد نیست،اگه همه بخاطر این مسائل از رابطه بترسن که تا آخر عمر باید تنها باشیم؟

    • فاران

      جرم دختر کمتر از پسر نیست .
      همه چیز در بروز اینگونه حوادث دخیل است .
      فرهنگ - تربیت - تحصیلات - مشکلات مالی و .......

    • ندا

      خیلی جالبه ! آخه خانمی که به این راحتی وارد خانه کسی می شه و حتی باهش رابطه هم برقرار میکنه دیگه از چی می ترسته ؟ از کدوم آبرو؟ نکنه به نظر خودش هنوز آدم درستیه که می ترسه آبروش بره ؟ !!!!

    • marmar

      جووووووووووووووووووون من با کدوم عقلت رفتی خونه اش ؟
      البته بچه ها دختره هم حق داشته ها!!!!!!!!!
      کلا دختر ها همینن. زود باور. هلاک توجه و محبت. ( منم خودم دخترم، ولی خب حقیقته دیگه)
      (( به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم))

    • sad

      من با نظر آقای دانیال موافقم واقعا سخته که مقصر رو کی انتخاب کنیم.
      ولی خب قطعا این نحوه هشدار دادن مسوولین اشتباهه که باز هم این همه این مشکلات با این حجم زیاد اتفاق میفته.یکی دیگه از دلایل بوجود اومدن این مسائل بالا رفتن سن ازدواج به علت مشکلات مالی و در اصل بیکاریه.
      آقای وحید خان کی گفته رابطه با جنس مخالف بد نیست.همین رابطه های غیر اصولی و غیر شرعیه که بعدش مشکلات بالا اتفاق میفته.

    • دانیال

      من خدمت آقا وحید عرض کنم که از نظرتون ممنونم 1 سوال دارم مثلا فردی با 1 دختر بسیار خانومی دوست میشه (رابطه صورت میگیرد) بنظر شما رابطه که بد نیست شما حاضرین همچین خانومی به همسری قبول کنید ؟

    • سمیه

      دختره نمیدونسته که قراره بعد از یک رابطه که اصلا در اون موقع قابل کنترل نیست ، چنین داستانی پیش بیاد

    • Asal

      Be nazar man vaghti vaghti dokhtari ba ye pesar rabete dashte bashe bayad door pesararo khat bekeshe man yeki az doostam ba pesari ke be shedat asheghesh bood rabete dasht bad pesare velesh kardo akharesham goft mikhasti in karo nakoni.

    • ترنم

      دختره خیلی زیاد خر بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج