۱۳۷۷۹۷۳
۱۴۹۵
۱۴۹۵
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی بهترین بازی های مافیا برای گوشی های آیفون

نسخه‌های مختلفی از مافیا برای گوشی های ایفون وجود دارد و شاید این مسئله باعث سخت شدن انتخاب کاربران شود. از همین رو تصمیم گرفتیم تا بهترین بازی های مافیا برای گوشی های ایفون را همراه با قابلیت و امکانات آن‌ها معرفی کنیم.

مافیا یکی از پرطرفدارترین بازی‌هایی است که امروزه هم به‌صورت آماتور و هم به‌صورت حرفه‌ای توسط بسیاری از افراد انجام می‌شود. با افزایش محبوبیت این بازی بین پلیرهای ایرانی، توسعه‌دهندگان به‌ سراغ ساخت بازی مافیا در سیستم‌های عامل مختلفی مانند iOS رفتند. نسخه‌های مختلفی از مافیا برای گوشی های ایفون وجود دارد و شاید این مسئله باعث سخت شدن انتخاب کاربران شود. از همین رو تصمیم گرفتیم تا بهترین بازی های مافیا برای گوشی های ایفون را همراه با قابلیت و امکانات آن‌ها معرفی کنیم.

معرفی بازی مافیا

مافیا، بازی محبوبی که امروزه بین ایرانیان از محبوبیت بالایی دارد، برای اولین بار در سال ۱۹۸۶ در روسیه اجرا شد و کم کم در سراسر جهان به محبوبیت رسید. در بازی مافیا افراد به دو گروه مافیا و شهروند تقسیم می‌شوند که هرکدام از آن‌ها می‌توانند وظایف مختلفی مانند دکتر، اسنایپر، پزشک و دیگر موارد را برعهده داشته باشند. وظیفه اصلی تیم مافیا از بین بردن تمامی شهروندان و در طرف مقابل نیز شهروندان باید با تکیه بر قوه منطق و استراتژی این افراد را شناسایی و از شهر هنگام رای گیری خارج کنند. نحوه اجرای بازی مافیا برای ایفون هم به‌صورت روند اصلی آن در دنیای واقعی است و تفاوت چندانی ندارد. اگر علاقه‌مند به این بازی هستید، در ادامه معرفی بهترین بازی مافیا برای ایفون می‌پردازیم تا بتوانید با نصب بازی انلاین مافیا برای ایفون اوقات فراغت بسیار خوبی را داشته باشید.

فهرست ۵ تا از بهترین بازی های مافیا برای ایفون رایگان

تجربه بازی مافیا روی گوشی ایفون به دلیل برخورداری از قدرت سخت افزار مناسب، صفحه نمایش باکیفیت و اسپیکرهای قدرتمند می‌توانند بسیار دلنشین باشد. افزایش محبوبیت این ژانر از بازی، باعث شده تا نسخه‌های متنوعی از بازی مافیا در اپ استور قرار بگیرد. این بازی نیاز به گفتگوی همزمان پلیرها دارد و  توجه داشته باشید که برای اجرای بازی انلاین مافیا برای ایفون نیاز به اینترنت با سرعت مناسب دارید تا هنگام بازی خود با مشکل مواجه نشوید. بازی مافیا برای ایفون رایگان است و در بسیاری از مواقع به‌صورت نسخه‌های پولی هم مشاهده می‌شوند که در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های مافیا برای ایفون را که رایگان هستند، معرفی کنیم. این فهرست به شرح زیر است:

بازی شب های مافیا | بهترین بازی مافیا برای ایفون

اگر به بازی‌های مافیا علاقه دارید، قطعا برای یکبار هم که شده با نام شب های مافیا مواجه شده‌اید یا شاید برایتان پرسشی مطرح می‌شود که از کجا می‌توان لینک دانلود بازی شب های مافیا فیلیمو برای ایفون را پیدا کرد؟ توجه داشته باشید که بازی شب های مافیا برای ایفون بسیار متفاوت‌تر از نسخه‌ای است که در تلویزیون به نمایش در می‌آید. با این حال از این عنوان محبوب با نام بازی شب های مافیا صوتی برای ایفون به‌وجود آمده است و با توجه به عنوان آن می‌توان متوجه شد که این بازی به‌‌صورت صوتی برگزار می‌شود و دسترسی به میکروفن گوشی برای اجرای بدون مشکل آن نیاز است.

همچنین بازی شب های مافیا برای ایفون رایگان است و علاقه‌مندان به ژانر می‌توانند به راحتی و با دانلود برنامه شب های مافیا برای ایفون از تمامی امکانات این نرم افزار استفاده و در مسابقات شرکت کنند.

معرفی بهترین بازی های مافیا برای گوشی های آیفون

امکانات بازی شب های مافیا برای iPhone

بازی شب های مافیا در گوشی های ایفون دارای امکانات و ویژگی‌های منحصر به‌فردی هستند که باعث می‌شود از آن به عنوان بازی مافیا برای ایفون یاد شود. از قابلیت‌های بازی شب های مافیا برای ایفون رایگان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

●دسترسی آسان و بهینه بودن برای گوشی های آیفون

همانطور که گفته شد، شب‌های مافیا یکی از محبوب‌ترین عناوین روی گوشی های ایفون به حساب می‌آید و از همین رو نرم افزار این بازی محبوب باید به خوبی برای سیستم عامل iOS بهینه شده باشد. تیم توسعه‌دهندگان شب های مافیا توانسته‌اند با معرفی این بازی برای گوشی های ایفون، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند و دانلود بازی شب های مافیا برای ایفون بارها توسط بسیاری از کاربران صورت بگیرد.

●گرافیک سه‌بعدی و جذاب

گرافیک بالا از یکی از عوامل تاثیر گذار هنگام انتخاب بهترین بازی مافیا ایفون است. شب های مافیا با برخورداری از گرافیک سه‌بعدی و جذاب می‌تواند تجربه بصری بسیاری لذت بخشی را برای کاربران رقم بزند.

●برخورداری از سناریوهای مختلف

سناریو اصلی بازی مافیا شاید برای بسیاری از کاربران بعد از مدتی خسته کننده باشد؛ بر همین اساس، برخورداری از سناریوهای مختلف اهمیت بالایی پیدا می‌کند. شب های مافیا دارای سناریوهای مختلف جذابی است که می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند.

●امکان اجرا بازی شب های مافیا صوتی برای ایفون هم به‌صورت آنلاین و هم آفلاین

امکان بازی هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین یکی از مزایای بازی شب های مافیا برای ایفون است؛ چرا که مواقعی احتمال دارد کاربر به اینترنت دسترسی نداشته باشد.

لیگ مافیا | تجربه متفاوتی از بازی مافیا در ایفون

اگر دنبال بازی مافیا در اپ استور هستید، احتمالا با نام لیگ مافیا مواجه شده‌اید؛ زیرا با دانلود لیگ مافیا برای ایفون، تجربه متفاوتی از این بازی محبوب خواهید داشت. لیگ مافیا دارای سناریوهای مختلفی است تا بتواند ساعت‌ها کاربران را سرگرم کند. اگر دنبال یکی از متفاوت‌ترین و کامل‌ترین بازی آنلاین مافیا برای ایفون هستید، در دانلود لیگ مافیا برای ایفون دچار شک و تردید نشوید. برای دانلود لیگ مافیا با لینک مستقیم تنها کافی است که به اپ استور و سایر فروشگاه‌های نرم افزار مراجعه کنید.

ویژگی‌های بازی لیگ مافیا در ایفون

اگر قصد دانلود بازی مافیا برای ایفون را دارید، ابتدا پیشنهاد می‌کنیم که با ویژگی‌های لیگ مافیا آشنا شوید.

●       امکان گفتگوی صوتی

یکی از برترین ویژگی بازی لیگ مافیا برای ایفون، قابلیت چت صوتی است؛ زیرا تایپ کردن برای برخی از کاربران هنگام بحث کردن در بازی سخت باشد. از همین رو برخورداری از چت صوتی می‌تواند قابلیت مفیدی محسوب شود.

●       قابلیت شخصی‌سازی متنوع

بازیکنان می‌توانند کاراکتر خود را در بازی لیگ مافیا با توجه به سلیقه خود با استفاده از لباس‌ها و شکلک‌های مختلف تغییر دهند.

●       سیستم سطح‌بندی (Ranking)

یکی از مزایای بازی لیگ مافیا برای ایفون، برخورداری از سیستم سطح‌بندی یا همان رنکینگ است که باعث می‌شود اعتدال و انصاف رعایت شود. بازیکنان با استفاده از سیستم می‌توانند با رقبای هم سطح خود به رقابت بپردازند.

معرفی بهترین بازی های مافیا برای گوشی های آیفون

بازی پسر خوانده برای iOS

اگر دنبال تجربه‌ای تازه در بازی‌های مافیایی هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یکبار هم که شده بازی پسر خوانده برای ایفون را حتما تجربه کنید. بازی پسر خوانده 3 iOS در واقع یک عنوان استراتژیک آنلاین است که پلیر باید عنوان رهبر یک باند مافیایی کنترل با شرکت در مبارزات، کنترل شهرها را برعهده بگیرد.

دانلود بازی پسرخوانده برای ایفون Pesarkhande for iOS

اگر بعد از خواندن مطلب بالا، علاقه‌مند به دانلود بازی پسرخوانده برای ایفون خود شدید، لازم به ذکر است که دانلود بازی پسر خوانده برای ایفون رایگان است و برای تجربه این عنوان، نیازی به پرداخت هزینه ندارید. این فروشگاه به عنوان اولین، اپ استور ایرانی، همیشه سعی کرده تا بهترین خدمات را برای کاربران ایران سیستم عامل iOS فراهم کند؛ چون دسترسی کاربران به خدمات گوشی‌های اپل به علت اعمال برخی از تحریم‌ها مسدود شده است و نمی‌توانند از خدماتی مانند نصب برنامه‌های ایرانی استفاده کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج