۱۳۷۸۱۸۸
۲۴۳
۲۴۳
پ

فرمانده نیروی دریایی سپاه خبر داد

خروج ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا از خلیج فارس

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اشراف و پایش مستمر نیروی دریایی سپاه بر ناو هواپیمابر آیزنهاور در منطقه، از خروج این ناو از خلیج فارس و تنگه هرمز خبر داد.

ایسنا: فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اشراف و پایش مستمر نیروی دریایی سپاه بر ناو هواپیمابر آیزنهاور در منطقه، از خروج این ناو از خلیج فارس و تنگه هرمز خبر داد.

خروج ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا از خلیج فارس

سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری با اشاره به ورود و خروج اخیر ناو هواپیمابر آمریکایی آیزنهاور از خلیج فارس و تنگه هرمز گفت: این ناوگروه کمتر از ۲۰ روز در خلیج فارس حضور داشت که طی این مدت تحت اشراف اطلاعاتی رزمندگان نیروی دریایی سپاه قرار داشت.

دریادار تنگسیری در ادامه افزود: حضور این ناو  تنها جنبه تبلیغاتی دارد و هیچ خاصیت عملیاتی برای آنها ندارد چرا که رزمندگان نیروی دریایی سپاه هوشمندانه، روزانه و لحظه ای تحرکات این ناو گروه را در سطح، بالای سطح و زیر سطح تحت نظر داشته اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: این ناوگروه هم در زمان ورود و هم در زمان خارج شدن از تنگه هرمز به تمامی سوالات و اطلاعاتی که مرکز کنترل باند تنگه هرمز نیروی دریایی سپاه لازم داشت پاسخ داد و نسبت به اقدامات کنترلی رزمندگان ما تمکین کامل نمود.

دریادار تنگسیری اظهار داشت: حضور ناو آمریکایی ها در شرایط و وضعیت امروز منطقه تنها جنبه تبلیغاتی داشته و فقط نقش تنفس مصنوعی برای حضور ظالمانه آنها در این منطقه را دارد.

بر اساس این گزارش، ناو هواپیمابر آمریکایی CVN۶۹  به همراه رزم‌ناو CG۵۸  و ناو پشتیبانی TA۰۰۶ پنجم آذر ماه وارد خلیج فارس و ۲۳ آذر ماه با کنترل کامل نیروی دریایی سپاه از خلیج فارس و تنگه هرمز خارج شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج