۱۳۷۹۸۰۱
۳۳۰
۳۳۰
پ

انتظار معجزه از یک طراحی کمیاب

یک طراحی کمیاب از «ون‌دایک» که به تازگی کشف شده است در حالی به‌زودی به مزایده گذاشته خواهد شد که انتظار می‌رود بیش از یک میلیون دلار فروخته شود.

ایسنا: یک طراحی کمیاب از «ون‌دایک» که به تازگی کشف شده است در حالی به‌زودی به مزایده گذاشته خواهد شد که انتظار می‌رود بیش از یک میلیون دلار فروخته شود.

انتظار معجزه از یک طراحی کمیاب

به نقل از آرت‌نت، یک طراحی اثر «آنتونی ون دایک»، نقاش بلژیکی قرن هفدهم میلادی که بخشی از مجموعه پرتره‌های تحسین‌شده او محسوب می‌شود، درحالی در حراجی کریستیز نیویورک به مزایده گذاشته خواهد شد که انتظار می‌رود به قیمت ۸۰۰,۰۰۰  الی ۱.۲ میلیون دلار فروخته شود و رکورد گران‌ترین اثر فروخته‌شده این هنرمند را بشکند.

«پرتره ویلیم هاندیس» اثر «ون‌دایک» در بخش حراج «آثار استادان قدیم نقاشی و طراحی‌های بریتانیایی» که یکم فوریه سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود به فروش گذاشته خواهد شد. کارشناسان حراجی کریستیز امیدوارند که این طراحی رکورد قبلی فروش آثار این هنرمند که مربوط به طراحی بود که ۸۰۰,۰۰۰ دلار فروخته شده بود را جابه‌جا کند.

در سال ۲۰۱۹ نیز حراجی «کریستیز» یک نقاشی دیگر از «ون‌دایک» را در حالی به قیمت ۲۱۲,۵۰۰ پوند فروخت که پیش از برگزاری مزایده قیمت تقریبی آن بسیار کمتر برآورد شده بود.

طراحی «پرتره ویلیم هاندیس» چند ماه پیش و زمانی کشف شد که فردی که این طراحی را به ارث برده بود با حراجی تماش گرفت.

به گفته مسوولان حراجی «کریستیز»، یک هنرمند سوئدی مشهور طرح‌های مینیاتوری این طراحی را در قرن هجدهم میلادی در پاریس خرید و در نمایشگاهی که در سال ۱۷۷۹ میلادی از آثار خود برگزار کرده بود، این طراحی را نیز به نمایش گذاشت. این طراحی در نهایت از سوئد سردرآورد و به قیمت ناچیزی به یکی از بستگان مالک کنونی آن فروخته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج