۱۳۸۰۱۳۰
۱۱۷۵۹
۱۱۷۵۹
پ

قابلیت‌های جدید تلگرام که ایرانی‌ها را هم خوشحال می‌کند

جدیدترین آپدیت تلگرام به مناسبت کریسمس از راه رسید. در به‌روزرسانی جدید تلگرام قابلیت‌هایی مانند شخصی‌سازی کانال، ری‌پست پیام‌های کانال‌ها در استوری و هدیه‌دادن حساب تلگرام پریمیوم به چندین نفر وجود دارد.

دیجیاتو نوشت: جدیدترین آپدیت تلگرام به مناسبت کریسمس از راه رسید. در به‌روزرسانی جدید تلگرام قابلیت‌هایی مانند شخصی‌سازی کانال، ری‌پست پیام‌های کانال‌ها در استوری و هدیه‌دادن حساب تلگرام پریمیوم به چندین نفر وجود دارد.

«گفتنی است که شماره‌های ایرانی امکان فعال‌سازی نسخه پریمیوم را ندارند و لازم است که حتماً برای این کار یک شماره تلفن غیرایرانی داشته باشید که برای داشتن این گونه خطوط می‌توانید از سرویس‌های ارائه‌دهنده شماره مجازی مانند گوگل ویس استفاده کنید. این آپدیت تلگرام دسترسی ایرانیان به نسخه پریمیوم را تا اندازه ای آسان می‌کند»

آپدیت جدید تلگرام قابلیت شخصی‌سازی ظاهر کانال‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای دسترسی به این ویژگی باید با استفاده از بوست کاربران یا اعطای جوایز سطح کانال را افزایش دهید. علاوه بر تغییر رنگ پیام‌ها، ادمین کانال‌ها می‌توانند برای کاور پروفایل یک رنگ و لوگو، ایموجی استاتوس و تصویر پس‌زمینه انتخاب کنند.

برای ایموجی استاتوس،‌ کانال‌ها می‌توانند یکی از هزاران ایموجی ساخته‌شده توسط هنرمندان تلگرام استفاده کنند. برای شخصی‌سازی ظاهر کانال باید به تنظیمات و سپس Appearance مراجعه کنید.

قابلیت‌های جدید تلگرام که ایرانی‌ها را هم خوشحال می‌کند

اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری‌ها

با به‌روزرسانی جدید تلگرام می‌توانید پست‌های کانال‌ها را استوری کنید. شما می‌توانید اندازه و موقعیت پست‌ها را تغییر دهید و کاربران با لمس آن‌ها، مستقیماً به کانال هدایت می‌شوند.

قابلیت ری‌پست از انواع پیام ازجمله تصاویر، فایل‌ها، صدا و ویدیو پشتیبانی می‌کند. در آینده ویژگی‌های بیشتری مانند امکان برگزاری نظرسنجی به ری‌پست‌ها اضافه خواهد شد.

قابلیت‌های جدید تلگرام که ایرانی‌ها را هم خوشحال می‌کند

هدیه‌های پریمیوم و شخصی‌سازی جوایز

یکی دیگر از ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام، امکان هدیه‌دادن سرویس پریمیوم به چندین کاربر است. در تنظیمات بخش جدیدی به نام «Gift Premium» قرار گرفته که از طریق آن می‌توانید سرویس پریمیوم را به حداکثر 10 نفر هدیه دهید.

علاوه‌براین، می‌توانید جوایز بیشتری برای کاربران درنظر بگیرید و همچنین برای شفاف‌سازی لیست برندگان را به نمایش بگذارید.

قابلیت‌های جدید تلگرام که ایرانی‌ها را هم خوشحال می‌کند

مشاهده آمار ری‌پست‌ها

کاربران می‌توانند در به‌روزرسانی جدید تلگرام بازدیدکنندگان استوری‌های خود را ببینند. علاوه‌براین، کاربران و ادمین‌ها به افرادی که پست‌های آن‌ها را ری‌پست کرده‌اند، دسترسی پیدا می‌کنند.

برش و حذف پس‌زمینه تصاویر در استوری‌ها

درنهایت با امکان افزودن تصاویر به استوری‌ها در جدیدترین آپدیت تلگرام روبه‌رو هستیم. علاوه بر امکان افزودن تصاویر، می‌توانید پس‌زمینه آن‌ها را هم حذف کنید تا استوری‌ها جذاب‌تر شوند.

قابلیت‌های جدید تلگرام که ایرانی‌ها را هم خوشحال می‌کند

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج