۱۳۸۴۲۰۴
۱۰۰۱
۱۰۰۱
پ

پیام تهدیدآمیز یمن برای اسرائیل و آمریکا

رهبر انقلاب یمن با تأکید بر مجازات آمریکا و اسرائیل، از مردم این کشور خواست که برای حمایت از ملت فلسطین تظاهرات برگزار کنند و در آن مشارکت داشته باشند.

مشرق: رهبر انقلاب یمن با تأکید بر مجازات آمریکا و اسرائیل، از مردم این کشور خواست که برای حمایت از ملت فلسطین تظاهرات برگزار کنند و در آن مشارکت داشته باشند.

پیام تهدیدآمیز یمن برای اسرائیل و آمریکا

سید عبدالـملک بدرالدین الحوثی رهبر انقلاب یمن، از مردم این کشور خواست که فردا جمعه در تظاهراتهایی که برای حمایت از مردم فلسطین برگزار خواهد شد، شرکت کنند. الحوثی گریزی هم به جنایت آمریکا در دریای سرخ زد و گفت: آمریکا و اسرائیل، با حمله به نیروی دریای ما در دریای سرخ، حماقت کردند، ولی این حمله جنایتکارانه، بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرد که با نیروهای یمنی در دریای سرخ درگیر شده و ۱۰ نظامی یمنی را به شهادت رسانده است. سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن به دنبال بیانیه سنتکام تاکید کرده بود که آمریکا باید مسئولیت به شهادت رساندن نیروهای دریایی یمن را بپذیرد و اقداماتش مانع نیروهای یمنی برای عمل به وظیفه دینی و اخلاقیشان در قبال فلسطین نخواهد شد.

ارتش یمن در حمایت از مردم فلسطین پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که به هیچ کشتی اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی فلسطین است، اجازه عبور از تنگه باب‌المندب و دریای سرخ را نخواهد داد.

خبرگزاری رسمی یمن به نقل از رهبر انصارالله گزارش داد، جبهه یمن علیه صهیونیستها، فعال است؛ از موشکهای بالستیک و بالدار گرفته تا پهپاد و اقداماتی که علیه اقتصاد و تجارت دریایی آنان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه صهیونیستهای آمریکایی از تأثیرات این حملات بر اسرائیل به شدت خشمگین هستند، گفت: خروج میلیونی ملت ما در روز جمعه، در صنعا و سایر استانها، فقط به خاطر وفاداری به خون شهدایی است که در عملیات طوفان الاقصی، در صدر مبارزه مستقیم با دشمن آمریکایی قرار دارند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج