اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۴۹۴۹
۳ نظر
۲۰۰
۳ نظر
۲۰۰
پ

میانگین «اجاره‌بهای» مسکن در تهران چقدر است؟

اجاره‌بهای مسکن در یکسال اخیر، بیش از ۴۰ درصد –مطابق نرخ رشد شاخص اجاره مسکن مرکز آمار- افزایش پیدا کرد و هزینه سنگینی به سبد هزینه‌های زندگی خانوار‌ها تحمیل کرد.

دنیای اقتصاد: اجاره‌بهای مسکن در یکسال اخیر، بیش از ۴۰ درصد –مطابق نرخ رشد شاخص اجاره مسکن مرکز آمار- افزایش پیدا کرد و هزینه سنگینی به سبد هزینه‌های زندگی خانوار‌ها تحمیل کرد.

میانگین «اجاره‌بهای» مسکن در تهران چقدر است؟

میانگین اجاره‌بهای پیشنهادی موجر‌ها در ۲۲ منطقه تهران، در فایل‌های کنونی موجود در بازار، براساس «منتخبی از محله‌های هر منطقه»، رقمی در حدود ۲۰ تا ۲۲ میلیون تومان در ماه برای واحد مسکونی با میانگین مساحت ۸۵ مترمربع است. این مبلغ اجاره به معنای «نبض دقیق اجاره‌بها» نیست بلکه، ارقام مدنظر صاحب‌خانه‌ها برای اجاره واحدشان به بازار است.

معمولاً در بازار مسکن، قیمت پیشنهادی و اجاره‌بهای پیشنهادی مدنظر مالک، حین امضای قرارداد –مبایعه‌نامه و اجاره‌نامه- تغییر کاهشی پیدا می‌کند. در حال حاضر، اما در غیاب آمار‌های رسمی از اجاره‌بهای قطعی واحد‌های مسکونی، تصویر اجاره‌بهای پیشنهادی، تاحدودی ابعاد بازار و نرخ‌ها را برای فعالان مشخص می‌کند.

اجاره‌بهای مسکن در یکسال اخیر، بیش از ۴۰ درصد –مطابق نرخ رشد شاخص اجاره مسکن مرکز آمار- افزایش پیدا کرد و هزینه سنگینی به سبد هزینه‌های زندگی خانوار‌ها تحمیل کرد. در حال حاضر وزن اجاره بهای ماهانه بیشتر از وزن پول پیش در فایل‌های اجاره است. در جدول زیر، نبض اجاره‌بهای پیشنهادی در محله‌های منتخب مناطق ۲۲ گانه اعلام شده است.

میانگین «اجاره‌بهای» مسکن در تهران چقدر است؟

میانگین «اجاره‌بهای» مسکن در تهران چقدر است؟

میانگین «اجاره‌بهای» مسکن در تهران چقدر است؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      قیمت ها باز هم جهش دارد و بالاتر خواهد رفت انگار هیچکس از مسئولین مناظره گر نیستند و چاره ای برای ثبات قیمت آن وجود ندارد

    • ناشناس

      مسکن مهر هم نتوانست جلوی این قیمت ها را مهار کنه و متأسفانه با ساز افزایش قیمت در شهرهای بزرگ ، شهرهای کوچک هم دچار افزایش ناگهانی شده است . سوال آیا جوان ازدواج کرده می تواند برای خرید آپارتمان از عهده این قیمت ها ( میلیارد تومان ) بر آید ؟!!!

    • ناشناس

      دلالی که بیسواد بوده و در مشاورین املاک کارگر بوده حالا با این افزایش قیمت ها و فروش و واسطه گری در املاک الان ماشین پرادو سوار میشه و در مشاورین املاک آگهی میده و میگه داداش بیائید بخرید تا گران تر نشده !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج