۱۳۸۴۹۷۰
۳ نظر
۵۴۴
۳ نظر
۵۴۴
پ

پلیس در تعقیب دزدان عشق آجیل!

دزدان خونسردی در کمتر از یک ساعت به چهار خانه در محله گیشا دستبرد زدند؛ به آجیل و محتویات داخل یخچال خانه‌ها هم رحم نکردند.

جام جم: شامگاه جمعه اهالی ساختمانی در محله گیشا وقتی بیرون از خانه بودند، تصور نمی‌کردند دزدان خونسرد همان موقع در حال جارو کردن خانه‌ و سرقت اموال با ارزش‌شان باشند. ساعت۲۲ وقتی مردجوان از محل کار به خانه‌اش بازگشت متوجه تخریب در ورودی خانه‌ شد. سراسیمه وارد خانه شد و متوجه به هم ریختگی وسایل و سرقت از آنجا شد. از خانه که بیرون آمد، متوجه تخریب قفل در ورودی خانه همسایه شد. خانه‌های طبقه اول هم به همین سرنوشت دچار شده و مورد دستبرد سارقان قرار گرفته بودند.

مرد مالباخته در گفت‌وگو با جام‌جم درباره جزئیات سرقت از چهار واحد آپارتمان یک ساختمان به صورت همزمان گفت: ساعت۱۰شب بود که به خانه آمدم و متوجه تخریب توپی در شدم. وارد خانه شدم و دریافتم پول، طلا، عطر، ادکلن و هرچه که قابلیت نقد شدن را داشته سرقت شده و دزدان با خود برده بودند. ارزش اموالی که دزدان با خود بردند ۶۰۰ میلیون تومان بود. سارقان حتی سر یخچال خانه‌ام رفته و محتویات آن را به هم ریخته بودند. تصور می‌کردند طلاها و اموال با ارزش را داخل یخچال مخفی کرده باشم.  لپ تاپ و دوربین را به دلیل این‌که نمی‌توانستند بفروشند، سرقت نکرده بودند. به گفته مالباخته او وقتی متوجه سرقت از سه واحد دیگر ساختمان شد، به همسایه‌ها خبر داد تا خودشان را به خانه برسانند. او در مورد این‌که سارقان چه کسانی بودند، گفت: بر اساس فیلم دوربین‌های مداربسته ساختمان، سارقان پنج نفر بودند و با یک خودروی سواری به آن محل آمده بودند. یک نفر از آنها در داخل خودرو مانده و چهار نفر دیگر ابتدا با انداختن دیلم در پارکینگ را تخریب و بعد از در اصلی وارد ساختمان شده و حدود ساعت ۹و۴۰ دقیقه از خانه خارج شدند. طبق ساعت دوربین، چهار سارق حدود ۵۰دقیقه در ساختمان حضور داشتند. طبقه سوم خالی بود وهمسایه‌های طبقه چهارم وپنجم هم گفتند هیچ صدایی نشنیده ومتوجه سرقت نشده‌اند.

به آجیل هم رحم نکردند

یکی دیگر از مالباختگان درمورد سرقت ازخانه‌اش گفت: ساعت ۱۰شب بود که مرد همسایه زنگ زد و گفت ازخانه‌ام سرقت شده است. من مهمانی بودم که خودم را رساندم و متوجه شدم سارقان ازچهار واحد سرقت کرده‌اند. در واحد من حفاظ آهنی هم داشت اما سارقان حفاظ در و توپی در را تخریب کرده بودند‌. سارقان از خانه من ۹۰۰میلیون تومان پول، دلار و طلا سرقت کردند. دزدان حتی لوازم داخل یخچال، آجیل و ادکلن شخصی را هم با خود برده وهنگامی که گونی ونایلون برای سرقت کم آورده‌اند، نایلون زباله را وسط خانه خالی کرده و اموال سرقتی را در آن قرار داده و فرار کردند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      نوش جونشون .....تو خونه ای ۶۰۰یا ۹۰۰میلیون پول باشه باید دزدیده شده ....من دیروز کارت یادم رفته بود با خودم برده بودم سر کار شوهرم پول نداشته نون بخره تاغروب من اومدم خونه

    • ناشناس

      ربطی نداره خانم عزیز

    • ناشناس

      نوش جونشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج