۱۳۸۵۲۰۹
۵۳۱
۵۳۱
پ

انتقاد شدید فلاحت‌پیشه از رد صلاحیتش در انتخابات

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص رد صلاحیت خود توسط هئیت نظارت در انتخابات مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.

ایلنا: رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص رد صلاحیت خود توسط هئیت نظارت در انتخابات مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.

انتقاد شدید فلاحت‌پیشه از رد صلاحیتش در انتخابات

حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره رد صلاحیت خود توسط اعضای هئیت نظارت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اینجانب از ۱۳سالگی که برای دفاع از کشورم اسلحه به دست داشته‌ام تاکنون تنها دغدغه ی تمام فعالیت‌ها و اظهار نظرهایم صرفا دفاع از میهن و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و با افتخارعرض می‌کنم که در طول این مدت هزینه‌های زیادی متحمل شده‌ام و مورد بی مهری‌های جناح‌های مختلف قرار گرفته‌ام ولی با این وجود هیچ امتیازی و منصبی از هیچ دولتی نپذیرفته‌ام و ریالی به بیت المال خیانت نکرده‌ام.

بخش هایی از گفت و گوی فلاحت پیشه را در ادامه می خوانید:

با این وجود با پشتوانه علمی و تجربی و در راستای وظایف نظارتی خود همواره در قبال منافع کشور و ملت حساس و صریح بوده‌ام. تصویب طرح تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز، تصویب بودجه‌های دفاعی کشور، پیگیری و شفاف سازی بودجه‌های هزینه شده در داخل و خارج از کشور و البته هشدارهای صریح نسبت به خطر برخی قدرت‌های سلطه‌گر شرق و غرب در این راستا صورت گرفته است.

به عنوان نمونه در اوج تلاش دشمنان این نظام برای ایجاد فتنه و اغتشاش در ایران اسلامی، موضع روشن بنده در جلوگیری از نقش عوامل بیگانه و تاکید بر آرامش و هم‌زسیتی داخلی بوده است و در قبال بازی‌های قدرت‌هایی همچون آمریکا و روسیه پیش‌بینی‌ها و دغدغه‌های بنده برای منافع ملی تحقق یافته است.

این مهم حاصل ۲۸ ماموریت مرزی و چندین سفر به کشورهای بحران زده منطقه همچون عراق و سوریه در میانه جنگ بوده است. سرانجام اینکه با افتخار در ۳ دوره نمایندگی مجلس به جای وقت‌گذرانی در لابی‌ها و جستجوی رابطه و منصب، تنها درگیر حل مشکلات کشور به ویژه پیگیری نیازهای مردم شریف حوزه انتخابی‌ام بوده‌ام و امروز هم به پشتوانه ۴سال کار تحقیقاتی و تجربیات گذشته با هدف اصلاح امور و خدمت بیشتر نامزد نمایندگی شده‌ام. امیدوارم این شرح کوتاه جهت تجدید نظر درخصوص بند ۲ ماده ۳۱(التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران) کفایت نماید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج