۱۳۸۶۱۳۵
۳۰۸
۳۰۸
پ

جیب مردم را خالی نکنید، خالی‌بندی علیه «فرهیختگان» ایرادی ندارد

واکنش فرهیختگان به تکذیبیه وزارت ارتباطات درباره بسته‌های اینترنت: جیب مردم را خالی نکنید، خالی‌بندی علیه «فرهیختگان» ایرادی ندارد.

روزنامه فرهیختگان: واکنش فرهیختگان به تکذیبیه وزارت ارتباطات درباره بسته‌های اینترنت: جیب مردم را خالی نکنید، خالی‌بندی علیه «فرهیختگان» ایرادی ندارد.

جیب مردم را خالی نکنید، خالی‌بندی علیه «فرهیختگان» ایرادی ندارد

روزنامه فرهیختگان درباره‌ تکذیبیه وزارت ارتباطات درباره بسته‌های اینترنت نوشت:

واقعا آقای خرامید، چه چیزی را تکذیب می‌کنید؟ اینکه این بسته‌ها در لیست ارائه شده بودند یا نبودند؟ کدام را تکذیب کرده‌اید؟ یا اینکه در چند روز گذشته حذف شده‌اند و می‌گویید حذف نشده‌اند؟ 

هر بار که گزارشی از وضعیت اینترنت، گرانی و حذف بسته‌ها منتشر کرده‌ایم، شما جلودار دفاع از حقوق اپراتورها شده‌اید؟ چرا کلی‌گویی می‌کنید؟ به چشم‌های خودتان هم اعتماد ندارید؟ بسته‌هایی که بوده و حالا نیست. اسم این شعبده بازی چه می‌تواند باشد؟

اگر گزارش‌های ما از وضعیت اینترنت، گرانی، حذف بسته‌‌ها و فیلترینگ دروغ است؛ پیشنهاد می‌دهیم که از اپلیکیشن محبوب‌تان ویراستی خارج شوید و سری به پارک، مسجد، دانشگاه، بازار و... بزنید تا ببینید اظهارات مردم، موافق گفته‌‌های شماست یا گزارش‌های ما.

وقتی از گرانی بسته‌های اینترنت می‌گوییم، روی ٣۴ درصد پافشاری می‌کنید و اصرار دارید که این گرانی برای بهبود کیفیت زیرساخت‌هاست اما فعلا خبری از بهبود وضعیت سرعت اینترنت نیست و باید تا ۶ ماه بعد منتظر بمانیم.

حالا که مردم از حذف بسته‌های پرحجم گزارش داده‌اند و خلف‌وعده کرده‌اید، همچنان اصرار دارید که رسانه را دروغگو معرفی کنید و از بسترهای داخلی استفاده می‌کنید تا صدای منتقدان‌تان را نشنوید و فقط تایید بگیرید.

حالا شما بگویید اگر این بسته‌ها حذف نشده‌اند پس از کدام بستر امکان خریداری‌شان وجود دارد و مردم چگونه می‌توانند آنها را خریداری کنند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج