۱۳۸۷۱۲۲
۶۱۰
۶۱۰
پ

تصادف وحشتناک و زنجیره‌ای در جاده تربت‌جام

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: طوفان شن و کاهش دید رانندگان در مسیر فریمان به تربت‌جام منجر به برخورد زنجیره‌ای ۲۰ دستگاه خودرو سواری شد.

ایسنا: رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: طوفان شن و کاهش دید رانندگان در مسیر فریمان به تربت‌جام منجر به برخورد زنجیره‌ای ۲۰ دستگاه خودرو سواری شد.

محمد حسن نیکومنش در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: امروز شنبه ۲۳ دی در پی تماس تلفنی مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در جاده فریمان_ تربت‌جام اکیپ امداد و نجات ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی فریمان بلافاصله با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این تصادف زنجیره‌ای در ۳۰ کیلومتری فریمان لاین برگشت به این شهرستان رخ داده است، اظهار کرد: در این تصادف زنجیره‌ای حدود ۲۰ دستگاه خودرو به دلیل طوفان شن و عدم دید کافی در جاده به صورت جلو به عقب با یکدیگر برخورد کردند.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان با اشاره به اینکه بعضی از این خودروها خسارت سنگینی دیده بودند، بیان کرد: خوشبختانه این تصادف خسارت جانی نداشت.

وی با اعلام اینکه هم اینک وضعیت طوفان شن در این منطقه کاهش یافته و دید رانندگان به وضعیت عادی بازگشته است، گفت: با تلاش نیروها جاده باز و خودروها در حال تردد هستند.

نیکومنش گفت: رانندگان حتماً قبل از تردد در محورها از عادی شدن شرایط هوا اطلاع یابند. ظهر امروز تصادف زنحیره‌ای در مسیر جاده فریمان تربت‌جام به دلیل طوفان شن و کاهش دید افقی رخ داد که نیروهای پلیس‌راه، آتش‌نشانی، اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر با هدف امدادرسانی و رهاسازی مصدومان حادثه در محل حاضر شدند. شهرستان فریمان در فاصله ۸۷ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

معاون سیاسی فرماندار فریمان: امروز شنبه وقوع توفان شن و گردو خاک در سطح جاده های این شهرستان، موجب تصادف زنجیره ای میان ۴۳ خودرو و مصدوم شدن ۲۳ نفر شد.

 

تصادف وحشتناک و زنجیره‌ای در جاده تربت‌جام

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج