۱۳۸۷۴۴۸
۲۳۷
۲۳۷
پ

رپورتاژ آگهی

پرفروش ترین هدیه تبلیغاتی امسال چیست؟

در میان هدایای تبلیغاتی تنوع چشمگیری وجود دارد که بعضی از آن‌ها پرفروش تر از مدل‌های دیگر هستند. در این مطلب به پرفروش ترین هدیه تبلیغاتی امسال اشاره می‌کنیم.

پرفروش ترین هدیه تبلیغاتی امسال چیست؟

پرفروش ترین هدیه تبلیغاتی امسال چیست؟

امسال کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ بسیاری به استفاده از مزایای هدایای تبلیغاتی روی آورده‌اند چراکه ارائه هدیه از روش‌های پرطرفدار تبلیغ است. این کار تا حدود زیادی برای افزایش آگاهی از برند و کسب‌وکار شما تأثیر می‌گذارد و البته میزان تأثیر آن به نوع هدیه بستگی دارد. هدایای تبلیغاتی گوناگونی باعث جذب مشتری و مخاطب می‌شود، اما تنها تعدادی از آن‌ها بهترین بوده و در نتیجه به پرفروش ترین هدیه تبلیغاتی امسال تبدیل شده‌اند. از این رو در ادامه انواع و پرفروش ترین هدیه را معرفی می‌کنیم.

انواع هدیه تبلیغاتی

به طور کلی انواع فراوانی از هدیه تبلیغاتی وجود دارد. از لباس و پوشاک تا لوازم خانه و آشپزخانه می‌توانند نوعی هدیه کاربردی باشند. با این وجود بعضی از موارد به دلیل کاربرد بیشتر برای مشتری، تأثیر بیشتری هم در تبلیغات برند دارند. مهمترین آن‌ها شامل این موارد است:

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی از قدیمی‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی است. این هدیه را می‌توانید با هزینه‌ای محدود تهیه کنید و با تعداد بالا تبلیغات را انجام دهید. به طور معمول می‌توانید خودکار را برای تبلیغات در همایش‌ها، مؤسسات و مراکز آموزشی یا آکادمیک استفاده کنید.

پرفروش ترین هدیه تبلیغاتی امسال چیست؟

پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک تبلیغاتی از هدایای جدید و مدرن به حساب می‌آید. با این هدیه شانس بیشتری در جذب نظر مشتری خواهید داشت. در واقع هدیه‌ای بسیار کاربردی بوده که افراد آن را نگه می‌دارند و همیشه استفاده می‌کنند. در نتیجه می‌توانید آن را به هر مخاطب هدفی هدیه دهید و محدودیتی در استفاده ندارد.

فلش مموری تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی از دیگر هدایای تبلیغاتی الکترونیکی است و از هدایای لوکس و شیک به حساب می‌آید. می‌توانید انواع چرمی، کارتی، کریستالی، فلزی و یا سیلیکونی آن را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید و با چاپ یک لوگوی جذاب، به مخاطبین هدیه دهید.

اسپیکر تبلیغاتی

اسپیکر تبلیغاتی ایده‌ای خلاقانه و منحصر به فرد است. از آنجایی که اغلب کسب‌وکارها به سراغ تبلیغات تکراری می‌روند، اگر می‌خواهید متفاوت جلوه کنید باید به سراغ ایده‌ای متفاوت بروید و اسپیکر مثالی عالی برای آن است. با چنین هدیه‌ای قطعاً نظر و توجه مخاطبین را جذب خواهید کرد.

ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی برای همه افراد کاربرد دارد. این هدیه را می‌توانید به هر شخصی بدهید و محدودیتی در استفاده ندارد. از جهتی فضای کافی را برای چاپ لوگو و معرفی برند به شما ارائه می‌دهد و اجناس مختلفی برای انتخاب دارد.

پرفروش‌ترین هدیه تبلیغاتی سال

پرفروش‌ترین هدیه تبلیغاتی امسال، ست مدیریتی یا ست هدیه بوده است که تمامی موارد مذکور را در برمی‌گیرد. این نوع هدیه بسیار خاص بوده جلب توجه مخاطبین را تضمین می‌کند. همچنین انواع مختلفی دارد که می‌توانید بر اساس سلیقه خود و البته نیاز و علاقه مخاطبین هدف، بهترین آن را انتخاب کنید. بعضی از نمونه‌های پرطرفدار و محبوب این هدیه تبلیغاتی شامل این موارد است:

  1. ست مدیریتی از نوع الکترونیکی شامل فلش مموری، پاوربانک و اسپیکر تبلیغاتی
  2. ست هدیه فلاسک شامل فلاسک هوشمند، خودکار و روان‌نویس تبلیغاتی
  3. ست به‌صرفه شامل مواردی همچون ماگ و فرنچ پرس
  4. ست‌های کامل شامل پاوربانک، اسپیکر بلوتوثی، جعبه ابزار، جاکلیدی، جاکارتی و خودکار
  5. ست مدیریتی قیمت مناسب شامل خودکار، روان‌نویس و جاکلیدی

پرفروش ترین هدیه تبلیغاتی امسال چیست؟

این موارد تنها بخشی از ست‌های جذابی هستند که می‌توانید برای گسترش، رشد و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید. در نهایت توجه داشته باشید که چنین ست‌های اختصاصی و کاربردی را تنها می‌توانید از شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش تهیه کنید که انواع ست مدیریتی را با تنوع بالا، قیمت مناسب و کیفیتی عالی عرضه می‌کند. در نتیجه اگر می‌خواهید از هر لحاظی نسبت به ست تبلیغاتی و کیفیت هدایا و چاپ آن‌ها مطمئن باشید، پرفروش ترین هدیه تبلیغاتی امسال را از این شرکت سفارش دهید. برای دیدن هدایای تبلیغاتی به سایت pishkeshgift.com مراجعه کنید یا با شماره 02188308440 تماس بگیرید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج