۱۳۸۸۵۰۲
۶۳۷۱
۶۳۷۱
پ

سه آرزوی بزرگ رضا رویگری برای ادامه زندگی‌اش

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چندسال است به دلیل سکته مغزی خانه نشین شده، از شرایط جسمی و روحی خود می‎‌گوید.

شهرآرا نیوز: رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و خواننده سرود معروف «الله الله» که در طول سال‌های فعالیتش به نقش‌های ماندگاری جان بخشیده است، مدتی است که حال و روز خوشی ندارد و با بیماری دست و پنجه نرم می کند.

سه آرزوی بزرگ رضا رویگری برای ادامه زندگی‌اش

او به تازگی در کنسرت علیرضا طلیسچی حضور داشت و این خواننده در کنسرتش اعلام کرد که پیشکسوت عرصه بازیگری با وجود حال بد به کنسرت او آمده و سپس رضا رویگری  مورد تشویق قرار گرفت. فیلمی که از این مراسم منتشر شد چهره تکیده‌تر ی از بازیگر مطرح را نشان می‌داد و همین بهانه گفتگویی کوتاه و احوالپرسی با این بازیگر خاطره‌ساز شد.

بازیگر «اجاره‌نشین‌ها» درباره حال این روزهایش می‌گوید: این روز‌های حال جسمی‌ام بهتر است و هفته‌ای یکی دو بار فیزیوتراپ به منزلم می‌آید و می‌توانم با واکر راه برم. اما حال روحی خوبی ندارم. بزرگ‌ترین آرزویم این است که هر چه زود‌تر شرایطم بهبود یابد و بتوانم  دوباره بازی کنم، همسرم به خانه برگردد و حالم خوب‌تر شود.

رویگری با اشاره به حضور در کنسرت خواننده معروف علیرضا طلیسچی توضیح داد: به دعوت از این خواننده جوان به کنسرتش رفتم و از صدایش لذت بردم.

بازیگر «عقاب‌ها» با بیان این که این روز‌ها به دلایل شرایط جسمی‌اش خانه نشین است، افزود: در خانه منتظرم مراحل درمانم سپری شود. در واقع عمرم تلف می‌شود، اما امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابم و به عرصه بازیگری برگردم، چون دلم برای بازی مقابل دوربین تنگ شده است.

وی با بیان اینکه  وزارت ارشاد حمایتی از او نکرده و در پاسخ به این که از چه منبعی گذران زندگی می‌کند، می‌گوید: نقش‌های کوتاه بازی می‌کنم و دستمزد می‌گیرم و خدا کمک می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج