adexo3
۱۳۹۰۱۴۹
۸۰۵
۸۰۵
پ

خبر مهم وزیر صمت درباره قیمت خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تولید خودروهای داخلی و مونتاژی را افزایش داده‌ایم، گفت: وضعیت بازار خودرو خوب خواهد بود، مردم صبر و حوصله کنند، روندها رو به بهبود است.

فارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تولید خودروهای داخلی و مونتاژی را افزایش داده‌ایم، گفت: وضعیت بازار خودرو خوب خواهد بود، مردم صبر و حوصله کنند، روندها رو به بهبود است.

خبر مهم وزیر صمت درباره قیمت خودرو

عباس علی آبادی امروز در حاشیه بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران در جمع خبرنگاران، گفت: وضعیت بازار خودرو رو به بهبود است اما عده‌ای در این بازار به دنبال منافع خود و سودهای کلان هستند و لذا از این وضعیت سوء استفاده می کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تولید خودروهای داخلی و مونتاژی را افزایش داده‌ایم، افزود: بدون تردید می‌گویم که وضعیت بازار خودرو خوب خواهد بود، مردم صبر و حوصله کنند روندها رو به بهبود است. وی در مورد عرضه خودروهای وارداتی بیان داشت: عرضه آزاد در خودروهای وارداتی داریم و تا پایان امسال تعهداتمان در خصوص عرضه خودروهای وارداتی انجام می شود و به پایان می‌رسد.

علی آبادی اظهار داشت: عرضه همزمان خودرو برقی و بنزینی در سامانه خواهیم داشت و مردم می‌توانند انتخاب کنند. وی درباره عرضه خودرو به جانبازان اظهار داشت: در کارگروه ۲ درخواست اخیر آنها در خصوص وکالت و واردات تجهیزات مورد بررسی و موافقت قرار گرفت که امیدوارم توسط دولت نیز به تصویب برسد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج