۱۳۹۰۱۸۳
۲ نظر
۲۶۱۸
۲ نظر
۲۶۱۸
پ

نکته خاص و تازه که از آگهی‌های ترحیم کشف شد

یک فعال رسانه‌ای نکته‌ای را در خصوص آگهی‌های ترحیم بیان کرد. او با اشاره به کاهش جمعیت ایران در سال‌های اخیر اعلام کرد که این روزها تعداد نوه‌های افراد مسن از تعداد فرزندان آنها کمتر است، در صورتی که سابقا چنین اتفاقی در ایران نادر بوده است.

برترین‌ها: یک فعال رسانه‌ای نکته‌ای را در خصوص آگهی‌های ترحیم بیان کرد. او با اشاره به کاهش جمعیت ایران در سال‌های اخیر اعلام کرد که این روزها تعداد نوه‌های افراد مسن از تعداد فرزندان آنها کمتر است، در صورتی که سابقا چنین اتفاقی در ایران نادر بوده است.

او نوشت: در آگهی های ترحیم یه نکته‌ای اخیراً توجهم رو جلب کرده. زیاد پیش میاد که افراد فوت شده مسن (از بابت سن در حد بزرگ خاندان)، ۱۰-۶ تا بچه دارند، ولی ۸-۴ تا نوه دارند! قبلاً تعداد نوه خیلی بیشتر از فرزندان بود.

نکته خاص و تازه که از آگهی‌های ترحیم کشف شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      درگذشته پول کم بودولی انسانیت بودمردومردانگی بودودورهمی ۱۰فرزندآن موقع به اندازه تک فرزندی این روزگارخرج نداشت زنهاسالی یک بچه میآوردننددرپشتکوهاودشتهاوروستاهابدون هیچ امکاناتی تنهاچیزی که برایشان مفیدبودتربیت عبادت ونمازواعتقادات حالااگرزنی حامه میشه بایدصدبارسونوگرافیوآزمایشوهزاران اداوادفاروباشیرخشک بچه رادرسینه خودشیرنمیدهندتابوی مهرومحبتمادرداشته باشدیادشبخیرروزگاران گذشته هزاربارافسوس

    • ناشناس

      خدا رو شکر که ایران داره یه ذره خلوت میشه ... پنجاه میلیون بدبخت هم با این شیوه خراب مدیریت شما زیاده برا این خاک، چه برسه نود میلیون ... یه کشوری دم از افزایش جمعیت میزنه عین آلمان و آمریکا، یا عربستان و قطر که مدیر عین آدم مدیریت کنه نه برای پر کردن جیب خودش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج