۱۳۹۰۳۷۲
۹۷
۹۷
پ

رپورتاژ آگهی

آدرس بهترین تعمیرگاه سرور در تهران + معیارهای انتخاب

بهترین تعمیرگاه سرور در تهران ایران اچ پی فالنیک است. این شرکت با ۳۰ سال سابقه، از باسابقه‌ترین شرکت‌های حوزه سرور و شبکه در ایران محسوب می‌شود.

آدرس بهترین تعمیرگاه سرور در تهران + معیارهای انتخاب

بهترین تعمیرگاه سرور در تهران ایران اچ پی فالنیک است. این شرکت با 30 سال سابقه، از باسابقه‌ترین شرکت‌های حوزه سرور و شبکه در ایران محسوب می‌شود. آدرس تعمیرگاه سرور این شرکت میدان فردوسی تهران، خیابان ایرانشهر جنوبی، روبروی اداره پست، پلاک ۱۶ (ساختمان ایران اچ پی) است و با شماره ۰۲۱۸۳۶۳ می‌توانید با آن تماس بگیرید. فالنیک (ایران اچ پی) علاوه بر تعمیر سرور، خدمات متنوع دیگری هم در زمینه پشتیبانی سرور ارائه می‌کند. برای ارتباط با شرکت فالنیک کافی‌ست روی https://falnic.com/contact-us کلیک کرده و به وبسایت این شرکت مراجعه کنید. در ادامه خواهیم گفت که چرا این شرکت به عنوان بهترین تعمیرگاه سرور در تهران شناخته می‌شود. با ما همراه باشید.

در انتخاب تعمیرگاه سرور چه ویژگی‌هایی را در نظر بگیریم؟

یک تعمیرگاه سرور قابل اعتماد، ویژگی‌های خاصی دارد که باید پیش از انتخاب تعمیرگاه آن‌ها را در نظر بگیرید:

  1. حسن سابقه: طول عمر شرکت و سابقه‌ی آن، از ویژگی‌های مهمی‌ست که نشان می‌دهد تعمیرگاه مورد نظر، تعمیرگاه مناسبی هست یا خیر؟ سرورها تجهیزات High-Tech و گران‌قیمتی محسوب می‌شوند و تعمیر آن‌ها نیازمند دانش روز و تجربه بالاست بنابراین باید تعمیر آن‌ها را به افراد خبره و باتجربه بسپارید. فالنیک با ۳۰ سال سابقه در حوزه فروش سرور و تجهیزات شبکه، تعمیر سرور و استوریج و... از خوشنام‌ترین شرکت‌های ایران محسوب می‌شود.
  2. پشتیبانی: پاسخگویی شرکت تعمیرکار نسبت به عملکردش، اهمیت بالایی در انتخاب تعمیرگاه سرور دارد. بسیاری از شرکت‌ها خدمات تعمیر سرور را بدون پشتیبانی مطمئن انجام می‌دهند.

تجربه متخصصان: شاید در نگاه اول نتوان گفت که تعمیرکار سرور تجربه کافی دارد یا نه اما نشانه‌هایی برای پی بردن به این موضوع وجود دارد. بررسی عملکرد شرکت در فضای مجازی، سرچ کردن نام برند شرکت در گوگل و مشاهده سایر خدمات شرکت و... از روش‌هایی‌ست که می‌تواند در زمینه شناخت بهتر تعمیرگاه سرور و اطمینان از تجربه آن موثر باشد.

آدرس بهترین تعمیرگاه سرور در تهران + معیارهای انتخاب

چرا ایران اچ پی فالنیک بهترین تعمیرگاه سرور در تهران است؟

علاوه بر حسن سابقه، پشتیبانی عالی و تجربه بالای متخصصان، ایران اچ پی فالنیک امتیازات ویژه‌ای برای تعمیر یا فروش سرورهای خود ارائه می‌کند که می‌تواند در انتخاب این شرکت به عنوان تعمیرگاه سرور موثر باشد. به طور مثال موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • تعویض قطعات فیک با قطعات اصل: فالنیک هنگام تعمیر یا گارانتی سرور، قطعات دستگاه را بررسی کرده و در صورتی که قطعۀ غیر اورجینالی در دستگاه وجود داشته باشد، آن را با یک قطعۀ اصل تعویض می‌کند. این کار باعث بهبود عمکلرد و افزایش طول عمر سرور شما خواهد شد.
  • ارائه سرور امانی: در صورتی که تعمیر سرور شما به زمان زیادی نیاز داشته باشد، می‌توانید یک سرور امانی از فالنیک دریافت کنید تا زمانی که سرور اصلی تعمیر شده و به شما تحویل گردد.
  • عدم محدودیت در تعداد تعمیر سرور: شرکت‌های مختلف معمولا به بهانه‌های واهی، از تعمیر سروری که به شما فروخته‌اند، شانه خالی می‌کنند. با این حال ایران اچ پی فالنیک، هیچ محدودیتی برای تعمیر سرور شما ندارد و در صورتی که بعد از تعمیر اولیه، سرور باز هم با مشکل مواجه بود، مجددا می‌توانید برای بررسی و تعمیر آن به فالنیک مراجعه کنید.
  • تعمیر قطعات سرور: فالنیک انواع قطعات سرور را تعمیر می‌کند. تعمیر فن سرور، تعمیر پاور سرور یا خدمات ارتقا سرور بخشی از مزایای ویژه تعمیرات سرور در فالنیک است.

تعمیر سرور در محل: در صورتی که امکان مراجعه حضوری برای شما وجود ندارد، می‌توانید از خدمات تعمیر سرور در محل ایران اچ پی فالنیک استفاده کنید.

آدرس بهترین تعمیرگاه سرور در تهران + معیارهای انتخاب

خدمات منحصر به فرد ایران اچ پی فالنیک در زمینه پشتیبانی و گارانتی سرور

به جز تعمیر سرور، فالنیک خدمات ویژه‌ای در زمینه پشتیبانی و گارانتی سرور هم ارائه می‌کند. مهم‌ترین این خدمات شامل موارد زیر هستند:

  • تمدید گارانتی سرور (گارانتی آرامش): با این گارانتی حتی اگر سرور خود را از ایران اچ پی فالنیک خریداری نکرده باشید، باز هم می‌توانید آن را گارانتی کنید.
  • گارانتی سرور: یکی از مفیدترین پکیج‌های ارائه شده توسط شرکت ایران اچ پی، گارانتی طلایی این شرکت است. این گارانتی شامل یک دوره دو ساله گارانتی استاندارد و یک دوره یک ساله گارانتی حوادث است. هر دوی این گارانتی‌ها قابلیت تمدید دارند و می‌توانید پس از پایان دوره، مجددا آن را تمدید کنید. البته توجه کنید که این گارانتی صرفاً شامل سرورهای خریداری شده از خود فروشگاه فالنیک است.
  • گارانتی حوادث سرور: ایران اچ پی فالنیک به داشتن گارانتی فول اکسیدنت یا همون حوادث مشهور است. این گارانتی تمام حوادثی را که ممکن است برای سرور پیش بیاید، پشتیبانی می‌کند. از ریختن آب روی سرور گرفته تا سوختن قطعات به دلیل اتصالی برق و...
  • امکان گارانتی CPU سرور: پردازنده یا CPU سرور یکی از حساس‌ترین قطعات سرور است که هیچ شرکتی در ایران آن را گارانتی نمی‌کند و صرفاً مهلت تست به خریدار داده می‌شود. اما فالنیک حتی CPU سرور را نیز گارانتی می‌کند که مزیت ویژه‌ای برای خریداران سرور محسوب می‌شود.
  • سرویس دوره‌ای سرور: سرویس دوره‌ای سرور امری ضروری برای پیشگیری از آسیب‌های جدی به سرور است. متخصصین فالنیک خدمات سرویس دوره‌ای سرور را نیز به شما ارائه می‌دهند. همچنین در صورت خرید سرور از این شرکت می‌توانید یک سرویس دوره‌ای کاملا رایگان روی بسته گارانتی طلایی ایران اچ پی دریافت کنید.

ریکاوری اطلاعات: در صورتی که مشکلی برای اطلاعات سرور پیش بیاید، می‌توانید از خدمات فالنیک برای ریکاوری اطلاعات استفاده کنید. 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج