۱۳۹۱۶۳۳
۶۸۳
۶۸۳
پ

سارقی که تلفن همراه خود را در محل جرم جا گذاشت

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک سارق لوازم خودرو با ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد.

ایسنا: سردار علی ولی‌پور گودرزی، رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یک سارق لوازم خودرو با ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد و در این‌باره گفت: اوایل مهرماه سال‌جاری یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و ماموران کلانتری را در جریان وقوع یک فقره سرقت داخل خودرو قرار داد. با ثبت اظهارات اولیه شاکی در کلانتری، پرونده با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:‌ با تشکیل پرونده کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت برای بدست آوردن سرنخی از عامل یا عاملان سرقت به محل سرقت مراجعه و در گام اول تحقیقات میدانی متوجه شدند که سارق تلفن همراه خود را در حین سرقت در داخل خودرو جا گذاشته است و همین سرنخ کافی بود تا تحقیقات پلیسی وارد گام بعدی شود.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند در رصدهای اطلاعاتی هویت سارق را شناسایی کنند ادامه داد: در شاخه دیگر از بررسی‌های پلیسی مشخص شد که سارق اموال سرقتی را به دو مالخر فروخته است.  همچنین در گام بعدی از تحقیقات پلیسی نیز مخفیگاه سارق و دو مالخر اموال مسروقه مورد شناسایی قرار گرفت.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه این افراد در عملیات‌های جداگانه‌ای که پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز انجام شد، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت:‌ مخفیگاه متهمان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن تعدادی از قطعات و تجهیزات خودرو کشف و ضبط شد. همچنین سارق نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به ۱۰۰ فقره سرقت و فروش اموال مسروقه به دو مالخر دیگر اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تا کنون ۱۰ مالباخته شناسایی شده‌اند اضافه کرد: هر سه متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی و با دستور قضایی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت خودرو پایگاه یکم این پلیس قرار دارند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج