۱۳۹۱۶۷۰
۵۶۱
۵۶۱
پ

حملات حزب‌الله به مقر فرماندهی سری اسرائیل

مبارزان حزب الله لبنان مقر فرماندهی سری اشغالگران صهیونیست و همچنین مواضع این رژیم در مناطق اشغالی جنوب لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف حملات موشکی و راکتی قرار دادند.

ایرنا: مبارزان حزب الله لبنان مقر فرماندهی سری اشغالگران صهیونیست و همچنین مواضع این رژیم در مناطق اشغالی جنوب لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف حملات موشکی و راکتی قرار دادند.

حملات حزب‌الله به مقر فرماندهی سری اسرائیل

مبارزان حزب الله لبنان مقر فرماندهی سری اشغالگران در پایگاه نظامی زبدین در مزارع اشغالی شبعا را با موشک «فلق ۱» هدف قرار دادند که بر اثر آن، تلفات قطعی به دشمن صهیونیست وارد آمد.

حزب الله لبنان همچنین در بیانیه ای اعلام کرد مواضع نیروهای دشمن صهیونیستی را در اطراف پایگاه شومیرا با موشک هدف قرار داده که بر اثر آن، تلفات قطعی بر اشغالگران وارد کرده است.

حزب الله لبنان همچنین تأکید کرد تجهیزات جاسوسی رژیم اشغالگر را در اطراف پایگاه «الناقوره» با «سلاح مناسب» هدف قرار داده است که بر اثر آن، شماری از نظامیان اشغالگر به طور مستقیم هدف قرار گرفتند.

از سوی دیگر، رسانه های صهیونیست اعلام کردند به دنبال انتشار اخباری مبنی بر نفوذ یک پهپاد به آسمان سرزمین های اشغالی، آژیر خطر در شمال این منطقه به صدا درآمد.

در همین راستا رسانه های لبنانی از حمله توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف روستای راشیا الفخار و الهباریه و همچنین حمله هوایی اشغالگران به روستای عیتا الشعب و اطراف روستاهای بلیدا و مروحین خبر دادند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج