۱۳۹۲۶۹۷
۱۷۰۲
۱۷۰۲
پ

اعدام این فرشته خبرساز می‌شود

سریال گناه فرشته که این روزها به نیمه راه رسیده، داستان دختری به نام فرشته را روایت می‌کند که به اتهام قتل امیر عشیری، یک مفسد اقتصادی، در آستانه اعدام قرار دارد.

برترین‌ها: سریال گناه فرشته که این روزها به نیمه راه رسیده، داستان دختری به نام فرشته را روایت می‌کند که به اتهام قتل امیر عشیری، یک مفسد اقتصادی، در آستانه اعدام قرار دارد. در قسمت‌های اول سریال، اینطور به نظر می‌رسد که فرشته بی‌گناه است و به طور ناجوانمردانه‌ای قربانی شده است. اما آیا واقعاً اینطور است؟ آیا ممکن است فرشته واقعاً قاتل عشیری باشد؟ 

یکی از مهم‌ترین دلایلی که نشان می‌دهد فرشته احتمالاً بی‌گناه است، انگیزه او برای قتل است. عشیری یک دشمن قدیمی خانواده تهرانی است، اما فرشته هیچ ارتباطی با خانواده تهرانی ندارد. او یک دختر جوان و بی‌گناه است که زندگی معمولی و آرامی داشته است. او هیچ دلیلی برای کشتن عشیری ندارد. 

علاوه بر این، فرشته هیچ مدرکی برای بیگناهی خودش ندارد. با وجود آنکه مدارک اولیه نشان می‌دهد او در صحنه قتل بیهوش شده است اما عکس‌هایی که مانیا در شب حادثه از فرشته گرفته است می‌تواند ورق را به سمت مثبت برای فرشته برگرداند. در نهایت، فرشته یک شخصیت معصوم و مظلوم است؛ یک دختر مهربان و ساده که هیچ سابقه‌ای از خشونت ندارد. به نظر می‌رسد او قربانی یک توطئه بزرگ شده است. 

با این حال، دلایلی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد فرشته ممکن است واقعاً قاتل عشیری باشد... فرشته در شب قتل در خانه بوده است، اما این بدان معنا نیست که او در قتل دخالت نداشته است. ممکن است او به طور غیرمستقیم در قتل نقش داشته باشد، مثلاً با کمک به کسی که عشیری را کشته است.  

شاید بتوان گفت، تغییر زاویه دید مخاطب نسبت به فرشته، مسیر قصه را هم تغییر می‌دهد؛ سریال گناه فرشته یک سریال معمایی- جنایی است که رگه‌هایی از یک عاشقانه آرام را نیز درون خود جای داده؛ از سویی سریال بر روی تعلیق و غافلگیری تأکید دارد و بر همین اساس ممکن است نویسندگان سریال قصد داشته باشند مخاطب را فریب دهند و در نهایت نشان دهند که فرشته واقعاً قاتل است. 

اگر فرض کنیم که فرشته واقعاً قاتل است، چه اتفاقی در قسمت‌های آینده سریال خواهد افتاد؟ در این صورت، ممکن است شاهد یک پیچش داستانی بزرگ باشیم. در قسمت‌های آینده، ممکن است اطلاعات جدیدی در مورد پرونده قتل عشیری فاش شود که نشان دهد فرشته واقعاً در قتل نقش داشته است. این اطلاعات ممکن است شامل شهادت شاهدان جدید، مدارک جدید یا حتی اعتراف خود فرشته باشد. 

برای مثال، ممکن است فرشته در گذشته توسط عشیری مورد آزار و اذیت قرار گرفته باشد یا ممکن است فرشته توسط کسی که با عشیری دشمنی داشته است، اجیر شده باشد تا او را بکشد. در این صورت، فرشته ممکن است به طور غیرمستقیم در قتل نقش داشته باشد، بدون اینکه از انگیزه واقعی قتل آگاه باشد. 

در نهایت، این که فرشته واقعاً قاتل است یا خیر، یک سؤال مهم است که باید در قسمت‌های آینده سریال پاسخ داده شود.

اعدام این فرشته خبرساز می‌شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج