adexo3
۱۳۹۲۸
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

مردی پسر مورد علاقه دخترش را کشت

مردی که پسر مورد علاقه دخترش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است، در دادگاه کیفری استان فارس پای میز محاکمه می‌رود.

مردی که پسر مورد علاقه دخترش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است، در دادگاه کیفری استان فارس پای میز محاکمه می‌رود.

این مرد که حسن نام دارد دو روز بعد از قتل به پلیس آگاهی شیراز رفت و خودش را به‌عنوان قاتل معرفی کرد. او روز چهارم فروردین سال‌جاری پس از حضور در پلیس آگاهی به افسر کشیک اداره ویژه مبارزه با قتل گفت: «من پسری را کشته‌ام و جسد آن پسر الان در حمام خانه‌ام است.» ماموران بعد از ثبت اظهارات مرد ۷۰ساله راهی خانه وی شدند و وقتی به حمام پا گذاشتند، خودشان را در برابر جنازه پسر جوانی دیدند که آثار ضربات متعدد چاقو روی پیکرش مشهود بود. تعداد و عمق ضربات نشان می‌داد حسن نسبت به مقتول که حامد نام داشت کینه زیادی داشت. این در حالی بود که دمای بدن مقتول و شواهد دیگر نشان می‌داد چند روزی از مرگ این پسر می‌گذرد. بعد از انتقال جنازه به پزشکی قانونی به دستور بازپرس پرونده بازجویی‌ها از متهم آغاز شد.

او گفت: «حامد با دخترم دوست بود و با او رابطه داشت. البته همه اعضای خانواده در جریان این موضوع قرار داشتند و حتی کارهای مقدماتی انجام شده بود تا آن دو با هم ازدواج کنند. من اصلا از حامد خوشم نمی‌آمد و معتقد بودم او به درد زندگی با فرزندم نمی‌خورد اما چون دخترم به شدت برای این ازدواج اصرار می‌کرد چاره‌ای ندیدم جز اینکه اعلام رضایت کنم.»

متهم ادامه داد: «بعد از آن روابط حامد و دخترم ادامه داشت و من همچنان از او متنفر بودم و هر بار که این پسر را می‌دیدم ناخودآگاه عصبانی می‌شدم. روز حادثه وقتی دخترم در حمام بود حامد به خانه‌مان آمد و از من خواست او را صدا بزنم تا با هم به گردش بروند. با دیدن حامد باز هم عصبی شدم و با تندی جوابش را دادم. پسر جوان هم به تلافی در را محکم کوبید. این کار او من را خشمگین‌تر کرد و باعث شد چاقویی بردارم و به طرف او بروم. حامد در این هنگام به سمت داخل خانه فرار کرد و من هم تعقیبش کردم. آن موقع دخترم از حمام بیرون آمده بود. حامد را جلو در حمام گرفتم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم. ناگهان خون همه بدنش را فراگرفت و او روی زمین افتاد. بعد وی را کشان‌کشان به داخل حمام بردم و ضربات بعدی را وارد کردم.»

قاتل ۷۰ساله در ادامه اعترافاتش گفت: «آن لحظات اصلا به حال خودم نبودم و نمی‌فهمیدم چه کار می‌کنم فقط یادم است ضربات متعددی را به وی وارد و زمان زیادی را صرف این کار کردم. بعد از حمام بیرون آمدم و در آنجا را بستم و به دختر و همسرم گفتم حق ندارند در این رابطه حرفی بزنند.»

کارآگاهان بعد از شنیدن این اعترافات متهم را به خانه‌اش بردند تا صحنه جنایت را بازسازی کند از سوی دیگر اولیای دم مقتول با مراجعه به دادسرا علیه حسن شکایت کردند و خواستار رسیدگی به این پرونده شدند. متهم بعد از اینکه به دادسرا انتقال یافت بار دیگر اظهارات قبلی‌اش را تکرار کرد و گفت به دلیل نفرت از حامد او را به قتل رسانده است. این مرد همچنین درباره تسلیم شدن خودش گفت: «بعد از اینکه حامد را کشتم جسدش را در همان حمام رها کردم و جنازه دو روز تمام آنجا بود. می‌خواستم بعدا در فرصت مناسب آن را از خانه بیرون ببرم ولی بعد از دو روز دچار عذاب وجدان شدم و تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم.»

بنابراین گزارش بعد از اتمام تحقیقات مقدماتی برای متهم قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شد و او به‌زودی در دادگاه کیفری استان فارس پای میز محاکمه خواهد رفت.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مردی پسر مورد علاقه دخترش را کشت



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج