۱۳۹۳۴۵۳
۷۵۴
۷۵۴
پ

این تصاویر را هوش‌ مصنوعی گوگل ساخته‌ است!

گوگل قابلیت ساخت تصویر را به چت‌بات هوش مصنوعی Bard اضافه کرد. بنابراین کاربران حالا می‌توانند تنها با دستورات متنی از طریق بارد، عکس بسازند. با این اقدام، رقابت گوگل با مایکروسافت و OpenAI‌ جدی‌تر از گذشته می‌شود.

خبرآنلاین: گوگل قابلیت ساخت تصویر را به چت‌بات هوش مصنوعی Bard اضافه کرد. بنابراین کاربران حالا می‌توانند تنها با دستورات متنی از طریق بارد، عکس بسازند. با این اقدام، رقابت گوگل با مایکروسافت و OpenAI‌ جدی‌تر از گذشته می‌شود.

همان‌طور که ورج در گزارش خود توضیح می‌دهد، کاربران اکنون می‌توانند از Bard بخواهند با استفاده از مدل تبدیل متن به تصویر Imagen ۲ گوگل تصویرسازی کند. بارد که اکنون از مدل زبانی بزرگ Gemini Pro گوگل پشتیبانی می‌کند، از ابتدا قرار بود به قابلیت تولید تصویر مجهز شود. بااین‌حال، تصور می‌شد که مدل قدرتمندتر Gemini Ultra این قابلیت را ارائه کند، اما این مدل درحال توسعه باقی مانده است.

براساس گزارش دیجیاتو، چند نمونه از تصاویر تولیدشده توسط هوش مصنوعی Bard را در گالری زیر می‌توانید تماشا کنید:

این تصاویر را هوش‌ مصنوعی گوگل ساخته‌ است!

این تصاویر را هوش‌ مصنوعی گوگل ساخته‌ است!

این تصاویر را هوش‌ مصنوعی گوگل ساخته‌ است!

ویژگی‌های تصویرسازی با هوش مصنوعی Bard

گوگل Bard را به‌عنوان یک رقیب شایسته برای مدل ChatGPT Plus معرفی کرده است که مدل زبانی بزرگ GPT-4 را اجرا می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد با کمک مدل DALL-E 3 تصاویر مدنظر خود را تولید کنند. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه برخلاف ChatGPT Plus که به‌صورت اشتراکی در دسترس است، کاربران می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از نسخه جدید Bard برای تصویرسازی با Imagen 2 استفاده کنند.

گوگل می‌گوید که قابلیت ساخت تصویر Bard با در نظر گرفتن مسئولیت طراحی شده است. روی تصاویر ساخته‌شده با هوش مصنوعی بارد واترمارک قرار می‌گیرد تا کاربران متوجه شوند که با تصاویر جعلی و نه واقعی روبه‌رو هستند. گوگل همچنین ادعا کرده که برای جلوگیری از تولید تصاویر افراد شناخته‌شده و محتوای خشونت‌آمیز، توهین‌آمیز یا جنسی، رویکردهای امنیتی را برای مدل خود اجرا کرده است.

بارد علاوه بر قابلیت تولید تصویر، ویژگی‌های دیگری نیز دریافت کرده است. درحالی‌که تولید تصویر توسط آن درحال‌حاضر فقط به زبان انگلیسی انجام می‌شود، اما خود چت‌بات اکنون از بیش از 40 زبان در بیش از 230 کشور پشتیبانی می‌کند. نسخه قبلی فقط با زبان انگلیسی کار می‌کرد و در 170 کشور موجود بود. برخی از زبان‌هایی که اکنون از آن‌ها پشتیبانی می‌شود شامل عربی، بنگالی و اردو می‌شود.

گوگل همچنین پشتیبانی از 40 زبان را به قابلیت بررسی دوباره بارد اضافه کرده است که از طریق آن، می‌توانید پاسخ‌های ارائه‌شده توسط چت‌بات را به‌طور خودکار در اینترنت جستجو کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج