۱۳۹۳۸۳۱
۸۳۳۸
۸۳۳۸
پ

رپورتاژ آگهی

جدیدترین نسل دوربین های مداربسته معرفی شد

جدیدترین نسل انواع دوربین مداربسته لامپی بیسیم با قابلیت اتصال به انواع موبایل‌ها نظیر اندروید و آیفون نظارت از راه‌دور را در هر ساعت و از هرجای دنیا ارائه می‌دهند.

جدیدترین نسل دوربین های مداربسته معرفی شد

دوربین مداربسته لامپی بیسیم همانطور که از نام آن مشخص است، نوع خاصی از دوربین فیلم برداری و نظارتی  است که به شکل یک لامپ می باشد. در واقع، یک دوربین وایرلس لامپی به طور همزمان هم نور و هم ویژگی های امنیتی منحصر به فردی را در فضاهای مختلف فراهم می کند و یک لایه امنیتی اضافی به خانه، اداره و مکان های مختلف می افزاید. دوربین لامپی متصل به تلفن همراه و کنترل از راه دور است. این دوربین با انواع موبایل ها نظیر اندروید و آیفون و همچنین لپ تاپ و رایانه سازگاری دارد.

دوربین لامپی چگونه کار می کند؟

اکثر دوربین های امنیتی لامپی بی سیم هستند. با این حال برخلاف دوربین های بی سیم سنتی که از باتری استفاده می کنند، یک دوربین لامپی انرژی خود را از وسایل روشنایی موجود در فضای نصب شده تامین می نماید. هنگامی که دوربین مداربسته لامپی بیسیم در سرپیچ مورد نظر نصب می شود، به عنوان یک دستگاه بی سیم با اتصال به Wi-Fi محل مورد نظر کار می کند و قابلیت تنظیم با سایر برنامه های هوشمند مانند انواع موبایل ها نظیر اندروید و آیفون و همچنین لپ تاپ، رایانه و غیره را دارد.

مزایای دوربین وایرلس لامپی

انواع دوربین وایرلس لامپی در مقایسه با دوربین های امنیتی سنتی دارای چندین مزیت متمایز هستند. برخی از مزایای دوربین مداربسته لامپی بیسیم عبارتند از:

  • سهولت نصب: نصب دوربین مداربسته لامپی آسان است و به دلیل اینکه تقریباً همه آنها بی سیم هستند، نیازی به سیم کشی ندارند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوربین را در سرپیچ نصب کنید. دوربین به طور خودکار روشن می شود.
  • حرکت و ردیابی خودکار: انواع دوربین وایرلس لامپی می توانند 360 درجه بچرخند و محدوده نظارتی زیادی را پوشش دهند. همچنین می توانند به هر زاویه ای متمایل شوند. با بهره مندی از فناوری هوش مصنوعی تعبیه شده، این دوربین ها می توانند به طور خودکار هر حرکت یا شخص مشکوکی را ردیابی کنند.
  • دسترسی از راه دور: انواع دوربین مداربسته لامپی متصل به موبایل دارای برنامه ای هستند که به شما این امکان را می دهند تا آنها را از هر جایی که هستید و با انواع موبایل ها نظیر اندروید و آیفون و لپ تاپ و رایانه کنترل کنید. این دوربین های مداربسته لامپی متصل به موبایل همچنین فرصتی را فراهم می کنند تا فیلم ویدئویی زنده را از موبایل تان تماشا نمایید.

جدیدترین نسل دوربین های مداربسته معرفی شد

بهترین مکان ها برای نصب دوربین های امنیتی لامپی

انواع دوربین مداربسته لامپی بیسیم را به دلیل ویژگی های منحصر به فرد شان می توان در بسیاری از مکان ها نصب کرد. بهترین مکان ها برای نصب دوربین لامپی عبارتند از:

  • ورودی های خانه: اکثر مردم از انواع دوربین مداربسته لامپی بیسیم در ورودی خانه خود استفاده می کنند، درست در جایی که هم نور و هم نظارت ضروری هستند. با این دوربین های لامپی هیچ سیم کشی اضافی مورد نیاز نیست و با استفاده از آنها می توان تمام قسمت های جلوی درب را در انواع موبایل های اندرویدی و آیفون و همچنین در لپ تاپ و رایانه دید.
  • حیاط جلویی و پشتی: دوربین وایرلس لامپی را می توان در جلو یا پشت خانه نصب کرد تا حیاط را روشن کند و به شما در نظارت بر تمام اتفاقات کمک نماید. فقط مطمئن شوید که نقطه ای که برای نصب انتخاب می کنید در محدوده شبکه Wi-Fi باشد.
  • تراس و بالکن: نصب دوربین لامپی در تراس یا بالکن نیز ایده خوبی است. این نوع دوربین نور کافی را فراهم می کند، می تواند به عنوان یک عنصر تزئینی عمل نماید و همچنین به شما در مورد مزاحمان هشدار دهد یا ورود های غیرقانونی احتمالی را ضبط کند.

در داخل خانه: دوربین مداربسته لامپی بیسیم را می توان با استفاده از سوکت های روشنایی موجود در وسایل روشنایی خانه در داخل خانه نیز نصب کرد. برای نصب دوربین مداربسته لامپی متصل به موبایل فقط به وایفای نیاز دارید. درنتیجه می توانید از طریق موبایل خود بر اوضاع خانه، وضعیت کودکان، سالمندان و حتی حیوانات خانگی نظارت کنید.

جدیدترین نسل دوربین های مداربسته معرفی شد

 

مهمترین ویژگی هایی که هنگام خرید دوربین های لامپی باید در نظر بگیرید

اگر قصد خرید دوربین مداربسته لامپی بیسیم دارید، حتما به ویژگی های مهم زیر توجه نمایید:

  • وضوح: در این دوربین ها همانند دوربین های امنیتی سنتی وضوح تصویر در حقیقت کیفیت تصویر ضبط شده توسط دوربین را تعیین می کند. در هنگام خرید دوربین لامپی به دنبال حداقل وضوح ۱۰۸۰p باشید و دقت رنگ دوربین و عملکرد وضوح تصویر در شرایط مختلف را در نظر بگیرید.
  • میدان دید: تقریباً تمام دوربین های مداربسته لامپی دوربین های PTZ هستند که می توانند به چپ یا راست و همچنین بالا و پایین حرکت کنند. برخی از انواع دوربین مداربسته بیسیم حتی مجهز به ویژگی بزرگنمایی یا کوچکنمایی هستند. این ویژگی یک منطقۀ پوشش وسیع با نماهای دقیق از نقاط خاص را فراهم می کند. دوربین های امنیتی لامپی برای فضاهایی مانند حیاط جلویی و پشتی، گاراژها و سایر مکان های بیرونی عالی می باشند. قبل از خرید دوربین وایرلس لامپی، زاویه چرخش هر دوربین را بررسی کنید. اکثر دوربین های لامپی می توانند ۱۸۰ درجه تا ۳۶۰ درجه بچرخند.
  • دید در شب: عملکرد دید در شب برای فیلمبرداری در شرایط کم نور مهم است. یک دوربین امنیتی لامپی با وضوح بالا و محدوده دینامیکی و حساسیت کم به نور می تواند تصاویر واضحی را ارائه دهد. این نوع از دوربین ها اغلب دارای چراغ های مادون قرمز یا نورافکن برای بهبود ضبط فیلم در اواخر شب و برای تصاویر سیاه و سفید یا رنگی در شب هستند.

سایر ویژگی ها

  • مقاومت در برابر آب و هوا: دوربین های لامپی نصب شده در فضای باز در معرض شرایط محیطی مختلف قرار می گیرند و نیاز به کیفیت ساخت قوی دارند. دوربین لامپی ضد آب و مقاوم در برابر باد و باران را بخرید تا مطمئن شوید که می تواند در شرایط آب و هوایی سخت از جمله باران ها و دماهای شدید مقاومت کند.
  • تشخیص حرکت: دوربین های امنیتی مجهز به تشخیص حرکت برای محاسبه تغییرات فریم ویدیو و تشخیص حرکات افراد یا حیوانات به الگوریتم های خاصی متکی هستند. این دستگاه ها از طریق یک اعلان به شما از هرگونه حرکت در میدان دید دوربین هشدار می دهند. دوربین های لامپی با عملکرد تشخیص حرکت، امنیت بالاتر و بهتری را ارائه می دهند.
  • ذخیره سازی: دوربین مداربسته لامپی یک دستگاه امنیتی IP بی سیم است و دو گزینه برای ذخیره سازی ارائه می دهد: ذخیره سازی لوکال با کارت SD یا ذخیره سازی ابر.

نکات نصب دوربین های امنیتی لامپی

نحوه نصب دوربین مداربسته لامپی بیسیم آسان است. با این حال در نصب انواع دوربین لامپی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • مکان مناسب را انتخاب کنید: سعی کنید مکانی را انتخاب نمایید که نمای وسیعی از ملک شما را ارائه دهد و به منبع برق نزدیک باشد. برای مثال بهترین مکان ها برای نصب می توانند نزدیک درب ورودی، سقف بالکن و غیره باشند.
  • قبل از نصب برق را خاموش کنید: دوربین های لامپی از سوکت نوری که در آن نصب شده اند تغذیه می شوند. برای جلوگیری از حوادث احتمالی الکتریکی، به یاد داشته باشید که قبل از نصب دوربین لامپی، منبع تغذیه را خاموش کنید.
  • یک سوکت نور سازگار انتخاب نمایید: اکثر دوربین های مداربسته لامپی بیسیم مجهز به سوکت های استاندارد برای مصارف مسکونی هستند، اما این ویژگی در مورد همه آنها صدق نمی کند. تولیدکنندگانی که این دوربین های اختصاصی را می فروشند، سوکت های نور مربوطه را نیز می فروشند، بنابراین ایده خوبی است که قبل از خرید با فروشنده مشورت کنید.
  • مطمئن شوید که دوربین به درستی کار می کند: قبل از استفاده از دوربین مداربسته لامپی بیسیم، آن را تست کنید تا از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید. به دقت دستورالعمل ها را دنبال کنید، دوربین را به درستی نصب نمایید و برنامه مختص دوربین را برای مشاهده فیلم زنده تنظیم کنید.

کلام آخر

قیمت دوربین وایرلس لامپی در مقایسه با ویژگی های منحصر به فرد و متمایزی که دارد کاملا معقول و ارزان است. این دوربین ها جزء دوربین های ارزان با ایده آل ترین مشخصات می باشند. برای مشاهده یک دوربین لامپی ارزان قیمت اینجا کلیک کنید.

دوربین مداربسته لامپی بیسیم به عنوان یک محصول خلاقانه و نوآورانه تازه راه اندازی شده است. همچنین ویژگی های منحصر به ‌فردی را ارائه می کند که دوربین های سنتی فاقد آن هستند. هنگام خرید دوربین مداربسته لامپی فاکتور های زیادی از جمله وضوح، دید در شب و تشخیص حرکت باید در نظر گرفته شوند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج