۱۳۹۴۶۸۶
۴۰۰۴
۴۰۰۴
پ

هشدار مدیریت بحران به شهروندان این استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور هشدار سطح نارنجی دریایی خبر داد و گفت: بر اثر این مخاطره ارتفاع موج در برخی نواحی ساحلی استان به ۲ متر خواهد رسید.

 ایرنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور هشدار سطح نارنجی دریایی خبر داد و گفت: بر اثر این مخاطره ارتفاع موج در برخی نواحی ساحلی استان به ۲ متر خواهد رسید.

هشدار مدیریت بحران به شهروندان این استان

مهرداد حسن زاده شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر افزود: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی و براساس خروجی نقشه ها و مدل‌های هواشناسی، برای روزهای آینده بیانگر شرایط ناپایدار دریایی خواهیم بود. وی با بیان اینکه هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان صادر شده است،گفت: این سامانه سبب وزش باد شدید و مواج شدن دریا خواهد شد صبح سه شنبه ۱۷ بهمن تا اواخر وقت چهارشنبه ۱۸ بهمن ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: از صبح سه شنبه تا اواخر چهارشنبه ظهر چهارشنبه وزش باد شدید جنوب غربی ،شمال غربی نزدیک به ۵۰ کیلومتر بر ساعت (محدوده ۲۸ نات) و افزایش ارتفاع موج تا ۲۰۰ سانتی متر (۷ پا) در خلیج فارس تنگه هرمز ، دریای عمان ، در مناطق ساحلی و دور از ساحل بویژه در ساعات بعد از ظهر و شب خواهیم داشت

حسن زاده با تاکید بر اینکه منطقه اثر این سامانه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان سواحل و جزایر خواهد بود، گفت: بر اثر این سامانه اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک و صیادی و شناورهای مسافربری به‌ویژه در جزایر غربی و نیمه ‌و اختلال در تردد کشتی‌های تجاری، پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. وی ادامه داد: توصیه می‌شود از تردد شناورهای سبک و فعالیت‌های تفریحی و شنا در جزایر کیش، لاوان، سیری، ابوموسی، قشم، هرمز، لارک، هنگام ، سیریک و جاسک در مدت اعلام شده دوری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای مسافربری و کشتی‌های تجاری به ویژه در بنادر غربی استان و خلیج فارس اندیشیده شود.

صدور هشدار سطح زرد کشاورزی در هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان همچنین از صدور هشدار سطح زرد کشاورزی خبر داد و گفت: بر اثر این مخاطره کاهش دما در شمال استان و ارتفاعات خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هشدار سطح زرد کشاورزی در استان صادر شده، گفت: این سامانه سبب کاهش دما در استان و ارتفاعات خواهد شد که از اواخر وقت یکشنبه ۱۵ بهمن تا اواخر وقت چهارشنبه ۱۸ ادامه خواهد داشت.

حسن زاده ادامه داد: از اواخر وقت یکشنبه تا اواخر چهارشنبه، افت دما در ارتفاعات استان در شهرستان های حاجی آباد، بستک و بشاگرد خواهیم داشت.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود آبیاری در ساعات شب و صبح جهت جلوگیری از سرما زدگی بویژه در حاجی آباد، استفاده از کودهای فسفره و پتاسه، استفاده از کودهای ازته و آهن و رشدی ،تهویه مناسب و تنظیم دما در گلخانه ها و دامداری ها در مدت اعلام شده استفاده شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج