۱۳۹۵۹۷۱
۷۱۰۶
۷۱۰۶
پ

رپورتاژ آگهی

‌افراشاپ راه حل تازه برای داشتن یک لپ تاپ جدید

افراشاپ که در آستانه تولد یک سالگی خود قرار دارد، این روزها در فروشگاه آنلاین افراشاپ دنیایی از لپ تاپ‌های برندهای معتبر مثل ایسوس، لنوو، اچ پی، ایسر، اپل، مایکروسافت سرفیس و مجموعه کاملی از لوازم جانبی مخصوص لپ تاپ را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

در دنیای پر سرعت امروز، لپ تاپ‌ها به ابزاری ضروری برای کار، تحصیل و سرگرمی تبدیل شده اند. چه دانش آموز باشید، چه حرفه ای یا یک کاربر معمولی، پیدا کردن لپ تاپ مناسب که نیازها و بودجه خاص شما را برآورده می کند، می تواند کاری بسیار سخت و تخصصی باشد. البته در این میان راه‌هایی وجود دارد که می‌تواند چنین چالش‌هایی را از سر راه شما بردارد.

‌افراشاپ راه حل تازه برای داشتن یک لپ تاپ جدید

افراشاپ: نامی مترادف با کیفیت و اطمینان

افراشاپ که در آستانه تولد یک سالگی خود قرار دارد، این روزها در فروشگاه آنلاین افراشاپ دنیایی از لپ تاپ‌های برندهای معتبر مثل ایسوس، لنوو، اچ پی، ایسر، اپل، مایکروسافت سرفیس و مجموعه کاملی از لوازم جانبی مخصوص لپ تاپ را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. همچنین افراشاپ دارای محصولات دیگر مانند انواع مانیتور و All-in-One است که به شما کمک می‌کند برای کمک گرفتن از افراشاپ گزینه‌های مختلفی در اختیار داشته باشید.

خدمات و ویژگی‌های افراشاپ را بیشتر بشناسید

دلایل زیادی برای متمایز شدن ‌افراشاپ در میان دیگر فروشندگان وجود دارد. افراشاپ سعی کرده تا خدماتی ایده‌آل و متنوع را برای شما رقم بزند تا بتوانید با خیالی آسوده لپ تاپ‌ مورد نظر خودتان را از هر برند و سری که نیاز دارید، به منزل یا محل کارتان بیاورید.

‌افراشاپ راه حل تازه برای داشتن یک لپ تاپ جدید

گارانتی معتبر: آرامش خاطر برای سرمایه گذاری شما

ما در افراشاپ اهمیت آرامش خاطر هنگام انتخاب یک لپ تاپ جدید را درک می کنیم. به همین دلیل است که ما ضمانت‌های معتبری را برای همه محصولات خود ارائه می‌دهیم. ضمانت‌های ما پوشش جامعی را ارائه می‌دهند و به شما این اطمینان را می‌دهند که سرمایه‌گذاری شما محافظت می‌شود. با گارانتی معتبر از اصالت کالا هم مطمئن خواهید بود

لپ تاپ‌های سفارشی: کاستوم و تضمین شده با افراشاپ

روزگارانی که لپ تاپ‌ها با مشخصات فنی تولید کننده به دست مشتری می‌رسید، گذشته است. ‌افراشاپ به شما این امکان را می دهد که لپ تاپ رویایی خود را با سرویس پیکربندی سفارشی ما بسازید. تیم متخصص ما شما را در طول این فرآیند راهنمایی کرده و به شما کمک می‌کند تا اجزای عالی را برای مطابقت با نیازها و علایق شخصی خود انتخاب کنید.

فروش انعطاف پذیر برای مالکیت آسان

ما درک می کنیم که همه افراد بودجه کامل برای یک لپ تاپ جدید را ندارند. به همین دلیل است که در امکان خرید اقساطی افراشاپ را با شرایط انعطاف ‌پذیری را ارائه می‌دهیم که داشتن لپ ‌تاپ رویاهایتان را آسان‌تر از همیشه می‌کند. طرح‌های اقساطی افرشاپ متناسب با بودجه شما طراحی شده است و به شما امکان می دهد هزینه خرید خود را در یک دوره قابل مدیریت تقسیم کنید.

فروش حضوری در شعب مختلف

افراشاپ در حال حاضر درک می‌کند که شما ترجیح دهید که لپ تاپ جدیدتان را پیش از خرید لمس کنید و در نهایت به بهترین گزینه ممکن برسید. به همین دلیل شعب مختلفی توسط افراشاپ در شهرهای مختلف بازگشایی شده تا شما با حضور در شعب افراشاپ خریدتان را به صورت کاملا حضوری انجام دهید. همچنین در شعب افراشاپ می‌توانید که محصولات را با خدمات کاملا مشابه با خرید به صورت آنلاین خریداری کنید.

فروش آنلاین: راحتی در دسترس شماست

در عصر دیجیتال امروزی، ما می دانیم که خرید به صورت آنلاین اغلب انتخاب اول برای بسیاری از مصرف کنندگان است. فروشگاه آنلاین کاربرپسند افراشاپ یک تجربه خرید بی‌نظیر را ارائه می‌دهد.

وب سایت افراشاپ به شما این امکان را می دهد که مجموعه وسیعی از لپ تاپ‌های برندهای روز دنیا را ببینید، مشخصات را مقایسه کنید و خرید ایمن را تنها با چند کلیک انجام دهید. حالا این افراشاپ است که لپ تاپ را در کوتاه‌ترین بازه زمانی به دست شما می‌رساند.

‌افراشاپ راه حل تازه برای داشتن یک لپ تاپ جدید

در افراشاپ همچنین به تخفیف‌ها و جشنواره‌های گوناگون هم دسترسی دارید. در جشن تولد یک سالگی در روز پنجشنبه 18 آبان سایت افراشاپ گردونه شانس را بچرخانید و بدانید که با گزینه پوچی طرف نیستید. یعنی شما با برد و جوایز جذاب چند کلیک فاصله دارید.

مشاوره حرفه‌ای: راهنمایی تخصصی رایگان

تیم ما متشکل از متخصصان فن آوری همیشه آماده ارائه مشاوره و راهنمایی تخصصی رایگان به شما هستند. کارشناسان افراشاپ می‌توانند به شما در انتخاب لپ ‌تاپ مناسب برای نیازهایتان کمک کنند، به سوالات شما در مورد مشخصات و نرم‌افزار پاسخ دهند و راهنمایی‌های تخصصی برای خرید جدیدتان به شما ارائه دهند.

حمل و نقل سریع: تحویل فوری مثل اومدن پیتزا تا خونه!

ما برای وقت شما ارزش قائل هستیم و اشتیاق دریافت لپ تاپ جدید شما را درک می کنیم. افراشاپ گزینه‌های ارسال سریع را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که خرید خود را به سرعت و بدون تاخیر دریافت خواهید کرد.

خدمات پس از فروش قابل اعتماد: پشتیبانی بی دریغ

تعهد ما به رضایت مشتری فراتر از خرید اولیه است. تیم پشتیبانی اختصاصی همیشه آماده است تا در مورد هرگونه مشکل فنی یا سؤالی که ممکن است با آن مواجه شوید، به شما کمک کند.

جدیدترین لپ تاپ‌های گیمینگ: هیجان را تجربه کنید

برای گیمرهایی که به دنبال عملکرد نهایی و تجربه همه جانبه هستند، Afraashop دریایی از لپ تاپ‌های گیمینگ را ارائه می دهد. سیستمهای گیمینگ پیشرفته ما دارای پردازنده‌های قدرتمند، نمایشگرهای با وضوح بالا و کارت‌های گرافیکی درجه یک است که به شما امکان می‌دهد هر بازی را به راحتی در بالاترین کیفیت و سرعت اجرا کنید.

امروز از افراشاپ دیدن کرده تا در جشن تولد هم شرکت کنید

چه دانشجویی باشید که به دنبال یک همراه قابل اعتماد برای تحصیلات خود هستید، چه کارمند یا طراح متخصص باشید که به ابزاری قدرتمند برای کار خود نیاز دارید، یا یک گیمر حرفه ای باشید که به دنبال تجربه همه جانبه فضایی است، فروشگاه اینترنتی ‌افراشاپ همراه مورد اعتماد شما برای تمام نیازهای شما مربوط به لپ تاپ خواهد بود.

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج