۱۳۹۶۲۶۳
۲۳۳۷
۲۳۳۷
پ

خبر مهم از بستن مرزهای شمال‌ شرق کشور

امیر حیدری گفت: قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش به خوبی در حال انجام عملیات بستن مرز در این منطقه است و امیدواریم در زمان تعیین شده این کار به پایان برسد.

خبرآنلاین: امیر حیدری گفت: قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش به خوبی در حال انجام عملیات بستن مرز در این منطقه است و امیدواریم در زمان تعیین شده این کار به پایان برسد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این عملیات پیشرفت خوبی داشته است و دیروز از تیپ‌های مستقر در مرز شمال شرق هم بازدید شد و همه در آمادگی هستند.

خبر مهم  از بستن مرزهای شمال‌ شرق کشور

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی ادامه داد: به کوری چشم دشمنان، با تمام توان در مرزها مستقر هستیم و همه مرزهای کشور از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است و هیچ خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند و نخواهد کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم گفت: با وجود تبلیغات سوء دشمن، انبوه جمعیت در راهپیمایی شرکت کردند به گونه ای که هیچ دوربینی قادر به ثبت آن نیست.

فرمانده هوانیروز ارتش هم که در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد حضور داشت به خبرنگاران گفت: پایش مرزها به طور مستمر در حال انجام است و بالگردها نیز در این منطقه مستقر هستند.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی افزود: در راهپیمایی امروز نیز در نقاط مختلف کشور چندین فروند بالگرد هوانیروز به منظور گلباران مسیر راهپیماییان استفاده شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش نیز اظهار کرد: حضور گسترده مردم به خصوص نسل جوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می دهد که توطئه دشمنان برای ناامید کردن مردم راه به جایی نمی‌برد.

امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: این حضور گسترده مردم در راهپیمایی نشان داد که ملت ما بیدار و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج