۱۳۹۶۹۲۰
۶۲۸
۶۲۸
پ

ترفند جدید برای خرید و فروش خودرو خبرساز شد

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: اگر قصد فروش خودرو دارید مراقب افراد فرصت طلب با ترفند سند سازی باشید.

ایسنا: معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: اگر قصد فروش خودرو دارید مراقب افراد فرصت طلب با ترفند سند سازی باشید.

ترفند جدید برای خرید و فروش خودرو خبرساز شد

سرهنگ عبداله چولکی در این باره اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده هایی به پلیس آگاهی مبنی بر سندسازی برای اموال شکات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت .

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهمان پس از جلب اعتماد مالکین اصلی تحت عنوان خرید خودروهایشان با قیمت های مناسب و بالا، اقدام به دریافت خودروها می کردند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: در ادامه این افراد کلاهبردار با جازنی، جعل مدارک هویتی و مالکیتی، چند نفر را تحت عنوان مالک به دفاتر اسناد رسمی معرفی و موفق به فروش خودروهای مذکور به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیارد ریال کرده بودند.

وی گفت: با تلاش کارآگاهان مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی چهار نفر از متهمان اصلی دستگیر و در بازجویی‌های تخصصی به بزه انتسابی معترف و پس از صدور قرار قانونی مناسب تحویل زندان شدند.

سرهنگ چولکی با بیان اینکه اقدام سریع و بررسی دقیق موضوع توسط پلیس آگاهی منجر به عقیم ماندن اهداف آتی مجرمان شد به شهروندان توصیه کرد: برای اطمینان از اصالت یک سند، باید از مرجع صدور آن یعنی شناسنامه از ثبت احوال، مدرک تحصیلی از مدرسه و دانشگاه و ... و اسناد مالکیت از ادارات ثبت اسناد و املاک استعلام گرفت.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان تاکید کرد: شهروندان معاملات و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی انجام و به ثبت برسانند تا از دخل و تصرف در آن جلوگیری و تحت حمایت های قانونی قرار گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج