۱۳۹۷۳۰۳
۱ نظر
۱۰۴۹
۱ نظر
۱۰۴۹
پ

دختر ۲ ساله؛ قربانی اعتیاد شوهرخاله

نظریه پزشکی قانونی درباره مرگ دختری دوساله فاش کرد این کودک در بازی بچگانه دچار حادثه نشده بلکه به علت مسمومیت با متادون جان باخته است.

اعتمادآنلاین: نظریه پزشکی قانونی درباره مرگ دختری دوساله فاش کرد این کودک در بازی بچگانه دچار حادثه نشده بلکه به علت مسمومیت با متادون جان باخته است.

دختر ۲ ساله؛ قربانی اعتیاد شوهرخاله

 نظریه پزشکی قانونی، مسیر تحقیقات در مورد مرگ دختر دوساله‌ را که آخرین روزهای آذرماه امسال پیکر نیمه‌جانش به بیمارستان برده شده بود، وارد مرحله جدیدی کرد. بازپرس محسن اختیاری پس از اعلام نظریه کارشناسان پزشکی قانونی تهران مبنی بر مرگ دختربچه دوساله بر اثر مسمومیت با متادون،‌ دستور بازداشت مادر و خاله این کودک را صادر کرد تا با بازداشت آنها تحقیقات برای کشف حقیقت ادامه یابد.

در بیست و هشتمین روز آذرماه امسال بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از سوی ماموران پلیس از مرگ دختر دوساله‌ای در بیمارستان‌ مطلع شد و دستور تحقیقات در این‌ باره را صادر کرد.

مادر دختر که او را به بیمارستان برده بود در مواجهه با بازپرس جنایی درباره علت و نحوه مرگ فرزندش گفت: حدود ساعت 6 عصر روز قبل از حادثه با دخترم از خانه خودمان که در دماوند است به خانه خواهرم رفتیم. یکی دو ساعت بعد از آنکه به خانه خواهرم رسیدیم و دختر دوساله‌ام با پسرخاله پنج‌ساله‌اش بازی می‌کرد، ناگهان صدای بچه‌ها توجه ما را جلب کرد و سریع خودمان را به آنها رساندیم. دیدم دخترم گریه می‌کند. در سوال از بچه‌ها متوجه شدیم دخترم سردرد دارد اما دقیق متوجه نشدیم چه اتفاقی افتاده است. بچه با اینکه گیج بود، آرام شد و شب خوابیدیم، اما صبح هرچه بچه‌ام را صدا کردم بیدار نشد. به همین خاطر فوری او را به بیمارستان رساندیم و گفتند فوت شده است.

در پی اظهارات این زن، جسد طفل دوساله به پزشکی قانونی فرستاده شد و تحقیقات در مورد این پرونده ادامه یافت تا مشخص شود علت دقیق فوت کودک چیست. این در حالی است که مادر دختر خردسال گفت: اگر علت فوت دخترم بازی کودکانه با پسرخاله‌اش و هل دادن یا زمین خوردن فرزندم در بازی باشد، شکایتی ندارم.

در حال حاضر پزشکی قانونی نظریه خود را درباره علت اصلی مرگ این کودک دوساله اعلام کرده و پس از معاینات دقیق مشخص شده این طفل بر اثر مصرف متادون و مسمومیت ناشی از آن جان خود را از دست داده است.

به این ترتیب بازپرس اختیاری دستور بازداشت مادر و خاله این دختر خردسال را صادر کرد. در مرحله جدید تحقیقات مادر کودک فوت‌شده گفت: ما آن روز از دماوند به خانه خواهرم در تهران آمده بودیم. نمی‌دانم دخترم چطور متادون خورده؛ اما شوهرخواهرم معتاد است.

در ادامه خاله کودک فوت‌شده تحت تحقیق قرار گرفت و گفت: شوهرم سال‌هاست به متادون اعتیاد دارد ولی نمی‌دانم موادش را کجا گذاشته بود که بچه برداشته و آن را خورده است. در حال حاضر با این اظهارات دو خواهر تحقیقات درباره مرگ کودک دوساله همچنان ادامه دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سهل‌انگاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج