اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۷۶۷۶
۱۲۲۵۷
۱۲۲۵۷
پ

سوخوهای جدید آماده پیوستن به ارتش!

پیلاتوس پی‌سی-۶ پورتر یک هواپیمای تک‌موتوره چندمنظوره نشست و برخاست کوتاه توربوپراپ است که توسط شرکت پیلاتوس ایرکرفت سوئیس طراحی و تولید گردیده‌است.

خبرآنلاین: یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش شامل سه فروند PC-۶، چهار فروند سوخو-۲۴ فنسر، یک فروند ایلوشین Il-۷۶ کاندید و سه فروند C-۱۳۰H هرکولس در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز به دست متخصصان و نخبگان این پایگاه هوایی بازآماد و با حضور امیر سرتیپ واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش، به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

پیلاتوس پی‌سی-۶ پورتر یک هواپیمای تک‌موتوره چندمنظوره نشست و برخاست کوتاه توربوپراپ است که توسط شرکت پیلاتوس ایرکرفت سوئیس طراحی و تولید گردیده‌است. نخستین پرواز این هواپیما در سال ۱۹۵۹ انجام شد و تا کنون بیش از ۶۰۰ فروند از آن تولید گردیده‌است.

سوخوهای جدید آماده پیوستن به ارتش!

سوخو-۲۴ فنسر یک جنگنده ضربتی نسل سوم مافوق صوت، دو کابینه، بال‌متغیر و دوموتوره ساخت شرکت سوخو است. این هواپیما که نخستین سیستم ناوبری و حمله دیجیتال شوروی را در خود داشت نخستین پرواز خود را در سال ۱۹۷۰ انجام داده و از سال ۱۹۷۴ وارد ارتش شوروی شد و هم‌اکنون نیز در ارتش‌های روسیه، اوکراین، قزاقستان، الجزایر، سودان، سوریه و ایران در حال خدمت است. البته نیروی هوایی روسیه در حال جایگزینی تدریجی این هواپیما با جنگنده بمب‌افکن سوخو-۳۴ است. حدود ۱۴۰۰ فروند از این هواپیما تا سال (۱۹۹۳) تولید شد.

سوخوهای جدید آماده پیوستن به ارتش!

ایلیوشین ایل-۷۶ یک هواپیمای جت چهار موتوره ترابری ساخت شرکت هواپیماسازی ایلیوشین در کشور روسیه است. این هواپیما برای شرایط سخت طراحی شده‌است و توانایی خیز و فرود را در فاصله کوتاه و زمین‌های ناهموار در هر گونه شرایط نامساعد جوی دارد. مدل‌هایی از این هواپیما برای سوخت‌رسانی هوایی، هشدار پیش‌هنگام هوابرد (آواکس) و همچنین عملیات آتش‌نشانی هوایی به‌کار می‌رود.

لاکهید سی-۱۳۰ هرکولس یک هواپیمای ترابری نظامی یا لجستیک با ۴ موتور توربوپراپ است که توسط شرکت لاکهید در سال ۱۹۵۴ ساخته شد و اکنون در شرکت لاکهید مارتین ساخته می‌شود. این هواپیما قابلیت استفاده از انواع باندها برای پرواز و فرود را دارد. سی - ۱۳۰ هرکولس علاوه بر حمل و نقل نظامی، توانایی انجام انواع مأموریت‌های مختلف، از جمله حمل هوابرد، جستجو و نجات، پشتیبانی تحقیقات علمی، شناسایی آب و هوا، سوخت‌گیری هوایی، گشت دریایی و آتش‌نشانی هوایی را دارد.

سوخوهای جدید آماده پیوستن به ارتش!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج