۱۳۹۷۸۸۵
۱۷۷۲
۱۷۷۲
پ

از شگفت‌انگیزترین لپ‌تاپ جهان رونمایی شد

ایوان بلس با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، تصویری جدید از لپ‌تاپ شفاف لنوو به‌اشتراک گذاشت. در تصویر فاش‌شده، دو لپ‌تاپ روی میز قرار دارند و لپ‌تاپ پشتی از صفحه‌ی شفاف لپ‌تاپ جلویی قابل مشاهده است.

دیجیاتو: ایوان بلس با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، تصویری جدید از لپ‌تاپ شفاف لنوو به‌اشتراک گذاشت. در تصویر فاش‌شده، دو لپ‌تاپ روی میز قرار دارند و لپ‌تاپ پشتی از صفحه‌ی شفاف لپ‌تاپ جلویی قابل مشاهده است.

از شگفت‌انگیزترین لپ‌تاپ جهان رونمایی شد

نمایشگر‌های شفاف فناوری کاملاً جدیدی نیستند؛ تبلت سامسونگ با صفحه‌نمایش شفاف در سال ۲۰۱۰ در نمایشگاه CES به‌نمایش درآمده بود. همچنین قطار‌های مجهز به نمایشگر‌های شفاف OLED در چین و ژاپن وجود دارند.

پس از مدت‌ها، حالا به نظر می‌رسد شرکت‌ها آماده‌ی تجاری‌سازی گسترده‌ی پنل شفاف هستند. در نمایشگاه CES امسال تلویزیون ال جی Signature T با بدنه‌ی شفاف معرفی شد که امسال دردسترس قرار می‌گیرد.

این‌که کاربرد یک لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش شفاف چیست و مشتریان آن چه کسانی خواهند بود را لنوو باید جواب بدهد. کاربران حتی قبل از معرفی دستگاه نگران مشکلات حریم خصوصی شده‌اند.

در تصویر لو رفته از جدیدترین لپ تاپ لنوو، کیبورد کاملاً صاف و حساس‌به‌لمس به‌نظر می‌رسد. همچنین یک قلم در کنار یکی از دستگاه‌ها قابل‌مشاهده است و تصویر‌زمینه‌ی یکی از دستگاه‌ها به ویندوز ۱۱ ارتباط دارد.

رونمایی لپ‌تاپ شفاف لنوو در کنگره‌ی جهانی موبایل لزوماً به معنی عرضه‌ی آن به بازار نخواهد بود. سال گذشته این شرکت یک لپ‌تاپ با امکان تغییر نمایشگر افقی به نمایشگر پرتره معرفی کرد، اما آن را عرضه نکرد. مشخص نیست که قیمت لپ تاپ شفاف لنوو درصورت عرضه چقدر خواهد بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج