۱۳۹۸۳۸۲
۱۹ نظر
۶۸۷۶
۱۹ نظر
۶۸۷۶
پ

شش چهره معروف ایرانی که از دیدنشان خسته شده‌ایم!

تکرار حضور برخی از بازیگران در انواع پلتفرم‌ها و برنامه‌های سرگرم کننده در یک سال اخیر بیش از همیشه به چشم می‌آید و همین موضوع باعث شد فعالیت برخی از این هنرمندان به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.

برترین‌ها_آیدا فلاحیان: تکرار حضور برخی از بازیگران در انواع پلتفرم‌ها و برنامه‌های سرگرم کننده در یک سال اخیر بیش از همیشه به چشم می‌آید و همین موضوع باعث شد فعالیت برخی از این هنرمندان به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.

با نگاهی کلی به وضعیت فعلی صنعت سرگرمی‌ ایران می‌توان حدس زد که دست تهیه کنندگان برای شادی مردم خالی‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. علاوه بر این شرایط، کناره‌گیری هنرمندان زیادی از جامعه هنری باعث شده مخاطبان از دیدن برخی از سلبریتی‌های در سینما و شبکه‌های نمایش خانگی خسته باشند. در مجموع، در طی این یک سال اخیر اسم برخی از هنرمندان فراموش شده دوباره بر سر زبان‌ها افتاد و اسامی جدیدی نیز به عنوان "هنرمند" پا به عرصه فرهنگی گذاشته‌اند. در ادامه این مطلب به بررسی چهره‌های فرهنگی پرداخته‌ایم که در یک سال گذشته بیشترین فعالیت را در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌اند. این شامل هنرمندان زیادی بود اما این 6 مورد به انتخاب تیم تحریریه برترین‌ها گرد آوری شده است:

پیژن بنفشه خواه

شش چهره معروف ایرانی که از دیدنشان خسته شده‌ایم!

پیژن بنفشه‌خواه یکی از اسامی شناخته شده در سینما و تلویزیون به شمار می‌رود که حضور درخشانی در آثار کمدی ماندگار داشته است. با یک نگاه کلی به کارنامه هنری این بازیگر می‌توان متوجه شد که سال 1402 پرکارترین سال حرفه‌ی او به شمار می‌رود. بنفشه‌خواه در طی یک سال گذشته علاوه بر نقش آفرین در سریال‌های کمدی  مانند نیسان آبی2، دفتر یادداشت و مگه تموم عمر چندتا بهاره، مهمان ریالیتی شوهای شبکه‌های نمایش خانگی نیز بود که همین امر باعث شهرت بیشتر او در بین مخاطبان شد. با وجود فعالیت زیاد پیژن بنفشه خواه در یک سال گذشته عملکرد او به عنوان یک بازیگر پر کار برای بسیاری از مخاطبان شیرین جذاب بوده است.


علی مصفا

شش چهره معروف ایرانی که از دیدنشان خسته شده‌ایم!

بعد از سال 1399 علی مصفا یکی از بازیگران کم کار در سینما و تلوزیون به شمار می‌رفت اما سال 1402 برای این بازیگر یک تولد دوباره بودو علی مصفا در طی یک سال گذشته در جاهایی دیده شد که هیچکس انتظارش را نداشت. او با حضور در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره به کارگردانی سروش صحت جایگاه تازه‌ای در شبکه‌های نمایش خانگی پیدا کرد و بعد تبدیل به یکی از پایه ثابت‌های این شبکه‌ها شد. علی مصفا علاوه بر حضور در یک سریال کمدی، همکاری با پروژه سریال‌های هفت و شریک جرم را نیز پذیرفت و به این واسطه تبدیل به یکی از هنرمندان پرکار در شبکه نمایش خانگی شد.


پژمان جمشیدی

شش چهره معروف ایرانی که از دیدنشان خسته شده‌ایم!

پژمان جمشیدی از زمان شروع فعالیتش به عنوان یک بازیگر، همواره یکی از چهره‌های پرکار به شناخته می‌شود. این فعالیت بیش از حد جمشیدی اما در سالی که گذشت هم کاهش نیافت و او با قدرت پروژه‌های سینمایی متعددی را قبول کرد و تبدیل به پرکارترین بازیگر سینما در سال گذشته شد. بی‌بدن، تمساح خونی، صبحانه با زرافه‌ها و هتل تمام آثار سینمایی یک سال گذشته هستند که پژمان جمشیدی در آن‌ها حضور دارد. علاوه بر این آثار سینمایی حضور جمشیدی به عنوان مجری در برنامه فوتبال 360 در کنار عادل فردوسی پور نیز بسیار پر بیننده بوده است.


غلامرضا نیک خواه

شش چهره معروف ایرانی که از دیدنشان خسته شده‌ایم!

بسیاری از ما نام غلامرضا نیک خواه را با آثار مهران مدیری و رضا عطاران به یاد می‌آوریم. بعد از حضور او در برنامه جوکر مخاطبان زیادی به طنز پردازی نیک خواه علاقه‌مند شدند و همین امر باعث شد نیک خواه در برنامه‌های دیگری مثل مسابقه‌های مافیا نیز حضور داشته باشد. همین محبوبیت باعث شد در سالی که گذشت نیک خواه با حضور در انواع ریالیتی شوها نام خود را بار دیگر برای مخاطبان زنده کند.اسکار، نیسان آبی 2 و هتل آثاری هستند که نیک خواه در سالی که گذشت در آن‌ها حضور داشته است.


ملیکا شریفی نیا

شش چهره معروف ایرانی که از دیدنشان خسته شده‌ایم!

بعد از حضور جنجالی ملیکا شریفی نیا در برنامه شب‌های مافیا (زودیاک)، اسم این بازیگر بیش از قبل بر سر زبان‌ها افتاد. عملکرد او در بازی مافیا توجه مخاطبان زیادی را جلب کرد و همین عامل باعث شد که حالا ملیکا شریفی نیا را در عرصه‌های مختلف سینما و تلوزیون ببینیم. او امسال با حضور در  فیلم معجزه پروین، از جمله بازیگران معدودی بود که در جشنواره فیلم فجر حضور داشت. علاوه بر حضور او در سینما و شبکه‌های نمایش خانگی، فعالیت ملیکا شریفی نیا به تلوزیون هم رسیده است و او با اجرای برنامه کودک شو در شبکه نسیم سالی پرکار را برای خود رقم زد.


دیبا زاهدی

شش چهره معروف ایرانی که از دیدنشان خسته شده‌ایم!

دیبا زاهدی یکی دیگر از بازیگران پرکار است که در سالی که گذشت شاهد فعالیت‌های او بوده‌ایم. حضور این بازیگر در سریال گناه فرشته توجه مخاطبان زیادی را به او جلب کرد به طوری که بسیاری از کاربران دیبا زاهدی را یکی از خوش چهره‌های سینما و تلوزیون می‌دانند اما عملکرد او به عنوان یک بازیگر چندان تعریفی ندارد. به هرحال غیبت و محمدودیت حضور بسیاری از هنرمندان حرفه‌ای باعث شده است خانم زاهدی در پروژه‌های نمایش خانگی حضور پررنگی داشته باشد و حتی فرصت حضور در برنامه‌های مافیا را نیز از دست ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یعنی شما از دیدن مهران رجبی خسته نشدی؟؟؟ 🤔 🤔 🤔 خجالت داره والا

      پاسخ ها

      • مهتاب

        آفرین

    • سعید

      بیژن خوبه.
      پژمان رو دوست دارم ولی دیگه گندشو بالا آورده همه جا هست .شده زبل خان.بسوزه پدر پول.
      ملیکا ودیبا زاهدی هم که رو اعصاب آدم هسن یقینا.

    • ناشناس

      حیف وقت که پای دیدن برنامه های صداوسیما بگذاریم

    • سجات

      تیترو میخونی میفهمی مطلب رو خوده برترینها زده. کی به شما پول میده؟

    • ناشناس

      مریم مومن و یادت رفت

    • ناشناس

      ملیکا شریفی نیا هنرمند خوبیه و برنامه کودک شو بهتر از پژمان بازغی اجرا میکنه

    • ناشناس

      هر کانالی زدیم فقط چندنفر بودند.که کانال به کانال عوض می‌شدند.یعنی اینقدر کمبود.

    • ناشناس

      پژمان جمشیدی دیگه واقعا حال بهم زن شده عین مهران رجبی همه جا هست واقعا این دوتا نخود هر آشی ین

    • ناشناس

      جواد خیابانی یادت رفته

    • ناشناس

      محیا دهقانی رو یادتون رفت

    • ایسارگران بدون بیمه

      نمیدونم درماه رمضان دلم برای برنامیه علی خانی ماه عسل تنگ شده موجری ماند عادل ووووگم هست اونهابینده راجزب میگردندچون اینگاره بودند

    • ابوالفضل

      پس مهران رجبی که رتبه یک تکراریو داره کو؟همه شبکه هانشونش میده

    • علی امینی

      چرا اسم اقای مهران رجبی تو این فهرستتون نیست.من تا اونجایی که از دور و نزدیک خبر دارم به محض این که عکس طرف را تو کانال میبینن کانال را عوض میکنن.میگین نه.یک نظر سنجی بزارین .اگه این طوری نبود منم مانند اکبر اقای میساقیان خودم را از برج میلاد پایین میندازم.

    • علی امینی

      اقای رجبی از سن و سالش حجالت نمیکشه که شلوار جین و لباس استین کوتاه میپوشه.خجالت اوره.خدا عقل بده

    • علی امینی

      لطفا یک نظر سنجی در مورد اقای مهران رجبی هم تو برنامتون بزارید اگه نفر اول لیستتان نشه به احتمال قوی جزو سه نفر اول خواهد شد.از لحاظ منفورترین چهره

    • ZHR

      مهران غفوریان چی

    • مهدی

      آی گل گفتی کاش رجبی رو هم اظافش می کردی

    • سالار

      ستاره پسیانی هم همه جا هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج