۱۳۹۹۳۳۱
۸۷
۸۷
پ

بهترین دکتر کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین دکتر کاشت مو دارای ویژگی‌هایی است که قبل از انتخاب باید به آن توجه داشته باشید. اگر شما نیز برای انجام این عمل زیبایی به دنبال بهترین دکتر کاشت مو هستید باید با اهمیت انتخاب یک پزشک متخصص عالی و نکات انتخاب این متخصص آشنا شوید.

کاشت مو یکی از پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی است که در سال‌های اخیر با روی کار آمدن متدهای جدید کاشت مو و نتیجه موثر متقاضیان آن بیشتر شده است. همچنین در سال‌های اخیر رقابت بسیار شدیدی میان کلینیک‌ها و پزشکان فعال در این حوزه وجود دارد که سبب سردرگمی افراد در انتخاب پزشک متخصص کاشت مو شده است. اگر شما نیز برای انجام این عمل زیبایی به دنبال بهترین دکتر کاشت مو هستید باید با اهمیت انتخاب یک پزشک متخصص عالی و نکات انتخاب این متخصص آشنا شوید تا این عمل زیبایی را نزد بهترین دکتر انجام دهید و به نتیجه رضایت‌بخشی برسید‌.

بهترین دکتر کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟

اهمیت و ضرورت انتخاب پزشک متخصص برای کاشت مو

افرادی که نمی‌دانند مراحل کاشت مو چگونه است؟ و  از چه تکنیک‌های مختلفی در این عمل زیبایی استفاده می‌شود یا نحوه به‌کارگیری این متد‌‌ها چگونه است، احتمالا حساسیت زیادی روی انتخاب پزشک متخصص در این زمینه ندارند. کاشت مو با روش‌های مختلفی که نیاز به دقت و مهارت بسیار بالا دارند انجام می‌گیرد. این عمل شامل برداشت یک به یک فولیکول‌های مو و کاشت آنها در جای دیگر است که باید با تمرکز بالایی تک تک این فولیکول‌ها در محل گیرنده و در جهت رشد طبیعی مو پیوند زده شوند‌. اگر فولیکول‌ها را در جهت مخالف رشد مو پیوند زنند، مو‌ها به طور غیر طبیعی و به شکل غیر نرمالی رشد می‌کنند؛ از این‌رو برای اینکه از انجام این عمل دچار پشیمانی نشوید آن را نزد پزشکان مجرب، متخصص و با دقت انجام دهید. همچنین امکان دارد برخی از روش‌های کاشت مو تا ۸ ساعت طول بکشد؛ بنابراین پزشک باید دقت و توجه بالای خود را در طول عمل حفظ کند و این کار فقط از عهده پزشکان با سابقه و حرفه‌ای بر می‌آید.‌

انواع تکنیک های کاشت مو

 فرایند برداشت و پیوند فولیکول‌های مو با تکنیک‌های متفاوتی انجام می‌شود. این تکنیک‌ها عبارتند از:

تکنیک کاشت مو FUE

در این تکنیک فولیکول‌های طبیعی مو برداشت شده و سپس به مناطق خالی پیوند زده می‌شوند. این عمل با عدم نیاز به ایجاد برش یا جراحی روی سر انجام می‌گیرد.

تکنیک کاشت مو DHI

این روش پیشرفته‌ترین روش کاشت مو است که فقط توسط پزشکان متخصص حرفه‌ای و مجرب انجام می‌گیرد. در این روش کانال‌های پوست سر باز شده، سپس فولیکول‌های مو را با استفاده از یک سوزن تو خالی به نام قلم چوی به محل مورد نظر انتقال می‌دهند و پیوند می‌زنند. این روش به علت نیاز به دقت بالا باید نزد بهترین دکتر کاشت مو انجام شود.

فناوری قلم یاقوت کبود

تکنیک دیگر کاشت مو با استفاده از فناوری قلم یاقوت کبود انجام می‌گیرد. این تکنیک از سوزن‌های ظریف ساخته شده از یاقوت کبود معدنی گرانبها استفاده می‌کند. با کمک این تکنیک کانال‌های کشت با دقت بیشتری باز شده که این امر منجر به بهبود سریع ناحیه تحت درمان می‌شود.

تکنیک افرو

این تکنیک پیچیده‌ترین تکنیک در بین عمل‌های کاشت مو محسوب می‌شود. این روش برای افراد تیره پوست با موهای مجعد یا به اصطلاح موهای آفریقایی است.

بهترین دکتر کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟

چگونه بهترین دکتر کاشت مو را انتخاب کنیم؟

 کلید اصلی موفقیت هر عمل چه زیبایی چه درمانی، انتخاب یک پزشک متخصص بسیار ماهر است. متأسفانه یافتن پزشک عالی آنقدرها هم که فکر می‌کنید آسان نیست، مخصوصاً این روزها که هرکسی پس از طی یک دوره زیبایی می‌تواند در حوزه کاشت مو و زیبایی فعالیت کند‌! اگر در هنگام انتخاب پزشک کاشت مو به موارد زیر دقت کنید، قطعا بهترین دکتر کاشت مو را انتخاب خواهید کرد و از نتیجه کار رضایت عالی خواهید داشت و کمترین عوارض را تجربه می‌کنید. در زمان انتخاب پزشک متخصص کاشت مو نکات زیر را بررسی کنید:

رزومه دکتر را بررسی کنید

در زمان انتخاب بهترین دکتر کاشت مو پیش از اینکه برای مشاوره نوبت بگیرید، حتما رزومه پزشکی متخصص را بررسی کنید.‌ این رزومه شامل گواهینامه‌های علمی، دوره‌های تخصصی و مراکزی که در آن فعالیت کرده، می‌شود. تمامی این رزومه را از منابع معتبر بررسی کنید.

سابقه کار پزشک را بررسی کنید

 یکی از مهمترین موارد انتخاب بهترین دکتر کاشت مو این است که سابقه پزشکی او را بررسی کنید. بدیهی است هر چه سابقه کاری او بیشتر باشد، تجربه و مهارت بالاتری در انجام تکنیک‌های کاشت مو دارد. علاوه بر این تعداد عمل‌ها و نوع تکنیک‌های کاشت مو که انجام داده است را هم بررسی کنید. این مرحله در تعیین میزان تجربه پزشک و توانایی او در انجام عمل‌ها و تکنیک‌هایی که استفاده می‌کند، بسیار مهم است. علاوه بر توجه به تجربه پزشک به عامل دیگری چون امکانات محل عمل هم توجه کنید. این مکان باید مجهز به آخرین فناوری‌ها و دستگاه‌های مورد استفاده در کاشت مو باشد. همچنین پزشک مهارت کافی در کار کردن با این فناوری‌ها را داشته باشد.

تجربیات سایر کاربران را بررسی کنید

یکی دیگر از نکاتی که در زمان انتخاب پزشک متخصص کاشت مو باید به آن توجه کرد، میزان رضایت مشتریانی است که قبلاً این عمل را نزد پزشک انجام داده‌اند. هر چه تعداد مشتریان راضی بیشتر باشد نشان از حرفه‌ای بودن و مهارت پزشک متخصص کاشت مو دارد. همچنین می‌توانید نتایج کار پزشک را که در آرشیو نگه‌داری می‌شود را مشاهده کنید و با دیدن نتایج به تصمیم قطعی برسید که آیا این بهترین دکتر کاشت مو است یا باید در تصمیم خود تجدید‌نظر کنید.

بهترین دکتر کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟

‌تیم پشتیبانی پزشک را بررسی کنید

برای انجام عمل کاشت مو مهارت و تجربه پزشک فقط کافی نیست، بلکه باید از یک تیم پشتیبانی ماهر نیز بهره بگیرد که به پزشک در طول عمر یاری رسانند، در واقع یک تیم پشتیبانی قوی به اندازه‌ی تجهیزات کلینیک و تخصص پزشک در نتیجه کار موثر است. این نکته را فراموش نکنید که پزشکان حرفه‌ای هیچ‌گاه با یک تیم غیر حرفه‌ای همکاری نمی‌کنند.

تعهد پزشک نسبت به مشتریان را بررسی کنید

یکی دیگر از ویژگی‌های یک پزشک متعهد و حرفه‌ای علاوه بر انجام عمل با‌کیفیت پیگیری وضعیت مراجعین پس از عمل است تا در صورت وجود عوارض احتمالی این مشکلات را به موقع حل کند و مشتریان را پس از کاشت مو به حال خود واگذار نمی‌کند.

ارائه مشاوره قبل از کاشت مو

قبل از اینکه برای انجام عمل کاشت مو وقت قبلی بگیرید، در جلسه مشاوره با پزشک باید به طور کامل با تکنیک‌های کاشت مو که پزشک انجام می‌دهد، نحوه انجام آنها و اینکه کدام تکنیک با شرایط شما سازگار است، با شما صحبت شود. همینطور از پزشک در مورد تعداد عمل‌هایی که در طول روز انجام می‌دهد، سوال بپرسید، از آنجایی که این عمل بسیار زمان‌گیر است و نیاز به دقت فراوانی دارد باید هر پزشک در طول روز بیش از دو عمل را انجام ندهد. بهترین دکتر کاشت مو از بیمار می‌خواهد تا به طور کامل پوست سر خود را پیش از عمل معاینه کند و از او در مورد بیماری‌های زمینه‌ای که به آنها دچار است و داروهایی که مصرف می‌کند، سوال می‌کند تا در حین و بعد از عمل مشکلاتی برای مشتریان ایجاد نشود.‌

بهترین دکتر کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟

سخن پایانی

عمل کاشت مو یکی از عمل‌های بسیار حساس است که انجام آن بر سلامت و زیبایی ظاهری افراد تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد؛ از این‌رو در انتخاب پزشک متخصص کاشت مو باید وسواس زیادی به خرج دهید تا هزینه، وقت، زیبایی و سلامت شما به خطر نیفتد. برای یافتن بهترین دکتر کاشت مو به سایت ما مراجعه کنید و با بهترین متخصص در این حوزه آشنا شوید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج