۱۳۹۹۴۱۸
۱۰۲۴
۱۰۲۴
پ

چند نفر در تهران می‌توانند رای دهند؟

معاون سیاسی استاندار تهران از رشد ۳۳ درصدی تأیید داوطلبین و کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در استان تهران ۱۰ میلیون و ۳۰ هزار و ۱۹۴ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند و رأی اولی‌های استان تهران ۴۳۳ هزار و ۳۲۸ نفر هستند.

تسنیم: معاون سیاسی استاندار تهران از رشد ۳۳ درصدی تأیید داوطلبین و کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در استان تهران ۱۰ میلیون و ۳۰ هزار و ۱۹۴ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند و رأی اولی‌های استان تهران ۴۳۳ هزار و ۳۲۸ نفر هستند.

سیدعباس جوهری عصر امروز در حاشیه برگزاری شورای اداری شهرستان‌های شرق تهران و در جمع خبرنگاران گفت: در استان تهران با تعداد ۳۲ نفری که به تأییدیه‌ها اضافه شد، جمع کاندیداهای تأییدشده به ۳۹۵۱ نفر رسید.

وی افزود: این میزان از تأیید صلاحیت کاندیدا بی‌سابقه است و در واقع ۶۹.۲۲ درصد داوطلبین تأییدیه دریافت کردند که نسبت به دوره قبل شاهد رشد ۳۲ درصدی در این زمینه هستیم.

معاون سیاسی استاندار تهران گفت: در حوزه انتخابیه کل استان تهران بر اساس آمار موجود ۱۰ میلیون و ۳۰ هزار و ۱۹۴ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که ۵ میلیون و ۳۰ هزار ۵۸۵ نفر آقایان و ۴ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۶۰۹ نفر خانم‌ها هستند.

جوهری درخصوص تعداد رأی اولی‌ها در استان تهران تصریح کرد: ۴۳۳ هزار و ۳۲۸ نفر رأی اولی واجد شرایط رأی در استان تهران هستند.

وی ادامه داد: واجدین شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر ۷ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۳۵۷ نفر و در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد، ۹۵۸ هزار و ۵۵۷ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

معاون استاندار تهران بیان کرد: در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ۱۰۸ هزار و ۵۰۴ نفر، در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان ۵۳۰ هزار و ۶۲۳ نفر و در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا ۴۴۶ هزار و ۳۵۴ و نیز در حوزه انتخابیه پاکدشت ۲۱۰ هزار و ۷۹۹ واجد شرایط رأی دادن هستند.

جوهری بیان کرد: امسال بحث نظارت بر سلامت انتخابات یکی از راهبردهای اصلی است و در حوزه تبلیغات و حضور در پای صندوق‌های رای حتما کمیته نظارت بر امر انتخابات اتفاقات را رصد کرده و برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی افزود: به کاندیداها برای تبلیغات و فرآیند رأی دادن تذکرات لازم داده شده و ناظرین با تخلفات به صورت جدی برخورد خواهند کرد.

جوهری درخصوص مدارک لازم برای شرکت در انتخابات هم گفت: حتما باید اصل مدارک ارائه شود که رأی دهندگان باید به همراه داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار تهران در پایان درخصوص امنیت انتخابات خاطرنشان کرد: امنیت انتخابات به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و ستاد امنیت انتخابات با مسئولیت معاون امنیتی استانداری تهران شکل گرفته و تدابیر لازم اندیشیده شده و تلاش می‌شود تا در فضای امنیتی کاملاً مناسب انتخابات برگزار شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج